9 Mayıs 2012 Çarşamba

Yorumsuz

Aileme Saygılı Olacak !



38 yorum:

  1. Kitap okumak : hic
    Sinema : yok
    Tv: siklikla. Ahahaha tum kocakari dizilerini izliyorum demek bu)
    Spor: hic (belli zaten allaan danasii)

    Allahim ulkemin haline bak bu yarmagul kilikliya bile 10larca talibin oldugu bir ulke olduk.

    Beyler ;(

    YanıtlaSil
  2. televizyon karşısında beton bağlamış bu.

    YanıtlaSil
  3. spora ilgim yok demiş, ata sporumuzu icra eden pehlivanlara ayıp etmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok pankreas güreşçisi gibi.

      Sil
  4. çok afedersiniz ama bu arkadaş sağılmak için yaşıyor herhalde, bir de ahır yaptırmak lazım gelebilir.

    YanıtlaSil
  5. kuran yırtmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha! ani kopuş yaşadım :D

      Sil
    2. kendime gelmem bir hayli zaman aldı :D

      Sil
    3. sandalyeden düştüm a.q

      Sil
  6. "ender" olarak sanat galerilerine gidiyormuş, pastoral bir sanat zevki var sanırım zira sürekli aynaya bakmak da bayar insanı bi yerden sonra

    YanıtlaSil
  7. alışveriş: her zaman

    kola, cips, çikolata, dürüm, hamburger, patates gibi şeyler o da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adksfkasdşfkşaskdşflkşaskdşflkş yarıldım

      Sil
  8. "ben boylarında olacak"

    YanıtlaSil
  9. bu kızın boynu yok,direk kafayı yerleştirmişler vücuduna.

    solda tarafta kitap tercihi: hiç okumam,
    sağda tarafta kitap okumak: ender


    hiç okunmayan şey nasıl ender oluyorsa artık, o zaman şunu anladım,spor yapmak: ender dediğine göre, hiç yapmıyor (zaten manda gibi), sanat galerilerine gitmek ender demiş, yani galerilerin uzağından yakınından geçmiyor,

    yani diyor ki kısaca, serdar ortaç dinleyip, acunla,beyazı seyrediyorum,tamam güzelim, talibim sana,bekle geliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bu evrene doğmamış, evreni bunun etrafına inşaa etmişler.

    YanıtlaSil
  11. Bunu atmosferden aşağı bıraksan NASA meteor diye vurur aq...

    YanıtlaSil
  12. tuvalette aynı anda 4 kutsal kitabı yırtarak biskrem yemiş

    YanıtlaSil
  13. ben boyları nasıl oluyor. kayı boyu gibi bir şey mi

    YanıtlaSil
  14. fazla şişmiş bu

    YanıtlaSil
  15. sen bir önce kendi kendine saygılı ol balinamsı varlık seni.

    YanıtlaSil
  16. yiyosa sana ve ailene saygılı olmasın :)

    YanıtlaSil
  17. sumo güreşçisi herhalde.

    YanıtlaSil
  18. Buldum ablayı:
    http://2.bp.blogspot.com/_gCXQ-baCWG0/TKu0xIjwNkI/AAAAAAAAAjI/fzH0goWjqzM/s320/girl_toilet_poo-86863.jpg

    YanıtlaSil
  19. http://knowyourmeme.com/photos/41475-myspace-angles

    YanıtlaSil
  20. Windows bir hata buldu ve kapatılacak !!

    YanıtlaSil
  21. sağında da dikiz aynası var. kamyoncasına yaşa be kezbanım

    YanıtlaSil
  22. Aileme saygılı olacak yani ben anamın lafından çıkmayan bir kezban olduğumdan onun dediği olur demek istiyor.Yoksa böyle bir şeyi söylemeye bile gerek yok.

    YanıtlaSil
  23. meslek gebze-harem minibüs şoförü

    YanıtlaSil
  24. ben bu kişide kezbanlık göremedim. kendisini olduğundan fazla bişey zanneden bir açıklaması yok, "ben dünya güzeliyim , zengin olsun , bana baksın, beni taşıyabilecek biri arıyorum" triplerinde değil.
    sadece anlaşabileceğim biri olsun, bana ve aileme saygılı olsun gibi kişiliğe dair şeyler söylemiş.
    bir insan kilolu diye, aşktan ya da evlilikten yana beklentileri olamaz mı? ya da sosyal çevresi kısıtlı belki de sınırlı imkanları olan bir çevrede yaşıyor (ki tahminimce öyle) diye aşağılamak, sen danasın, balinasın, sumo güreşçisisin gibi hakaretlere maruz bırakıp linç mi etmek lazım, nefes de almasın şişman diye mazallah nefesinizden çalar.
    dış görünümü gözünüze hitap etmiyor ya, yaşaması bile fazlalık size göre böylelerinin.

    ciddiyim koca değil , kendine bakacak enayi arayan kezbanlardan hiç bir farkınız yok. onlar için nasıl parasız erkek hiçse, sizin için de dış görünümü güzel olmayan bir kadın yaşamasın mantığındasınız.

    zaten kezbanları da sizin gibiler türetiyor. çirkinse aman pislik,dana gebersin derken, azcık güzelse ağzına düşüyorsunuz. bu kezban denilenler de azcık beğenilince ben güzelim, prensesim, herşeyin en yisini, kocanın en paralısını hakediyorum triplerinde dolanıyorlar.

    kezbanlarla beraber, azalarak bitmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutluyorum seni bir bayan olarak. Bu blogta okudugum en mantikli yorumdu seninki.

      Sil
    2. Merak ediyorum, George Clooney veya Brad Pitt veya daha başka biri, ya da ünlü olmasına da gerek yok, hem yakışıklı hem de zengin bir o kadar da iyi kalpli bir insan karşına çıktığında salyalarına mukayet olabilecek misin? Bu tarif etmiş olduğum insanlar biliyorsun bir çok kişi tarafından (senin için pirana bile sayılabilecek bir kadın taifesi tarafından demek istiyorum) da ilgi görecek ve sen de kıskançlık krizlerine gireceksin, tırnaklarını yemeye başlayıp, depresif krizlerde atlayıp zıplayacaksın.

      Ya da tam tersi, karşına beş parasız, çirkin, çok da iyi niyetli olmayan, belki de seni sadece sikmek isteyen biri (birisi Pierre Woodman mı dedi??) çıkınca da ona nasıl davranacaksın? Hemen verecek misin? Ya da Esmeralda gibi su mu vereceksin bir bardak?

      İnsanoğlunun genlerinde var "kendileri için en güzelini seçmek". Özellikle kendileri için diyorum çünkü güzellik görecelidir ve benim beğendiğimi bir başkası beğenmeyebilir.

      Nasıl ki buradakiler kezbanları tiplerine göre değerlendiriyorlarsa ve bu da seni rahatsız ediyorsa, senin bu tavrın da rahatsız edici bir tavırdır ve insanlar bu tavrına da tepki göstereceklerdir.

      Son dileğin için teşekkür eder, azalıp biterken seni de aramızda görmeyi dileriz.

      Sil
    3. @robin seks yapmaya vermek diyen bir kamilsin amk

      Sil
  25. Hööst Besili camış !

    YanıtlaSil
  26. ki$lik model bu haci, yazin verecen tekmeyi beline

    YanıtlaSil