kezbana giriş 101

çok değerli ek$isozluk yazarı 'ortamvirusu' nün hazırladığı derstir.

devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.

http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=kezbana+giri%C5%9F+101
----------------------------------------------------------------------------------------------------

en sonunda açtığım ders.
yaz okulu döneminde bu başlıkta bu konuyla ilgili paylaşımlarda bulunarak "kezban nedir? kezban türleri nelerdir? bir insan neden kezban olmayı ister?" sorularına cevap vereceğim ve sözlükte kezban tanımıyla ilgili yapılmış yanlışları düzeltmeye çalışacağım.

önsöz:
öncelikle bu makale en sık görülen kezban türleri ele alınarak hazırlanmıştır.
kezbaniyetin kültürel bir sorun değil, psikolojik bir bozukluk olarak ele alınması gerektiğini düşünüyorum. bu sebeple kezbaniyeti kültürel eğilimlerle tanımlamayı tercih edenlerle bu makalemde yollarımız ayrılıyor.
kültürel birikimsizlik genellikle kişinin elinde olmadığı şartlardan kaynaklanır ama kezbanlık kesinlikle bilinçli bir tercihtir.
kitap okuyan, spor yapan, iyi eğitim almış nice kezbanın da dehşet saçtığı topraklarda kezbaniyetin kültürel bir sorun olarak ele alınması kesinlikle jakoben bir yaklaşımdır.
amacım olabildiğince çok insanı kezban terörü hakkında bilinçlendirmektir.

kezbanın var olduğunu hepimiz biliyoruz ama iş onu tanımlamaya gelince çoğumuz yanlış yapıyor. bir kısım sözlükçü ise türk kızlarına nefret kusarak kezbanlık kavramının içini boşaltıyor.
apaçiyi tanımlamak çok kolaydı. giyim, kuşam, müzik ve şiddet eğilimi üzerinden apaçi tanımı yapmak birikim gerektirmiyordu.
ama olay kezbana gelince ciddi bir bilgi kirliliği oluştu.
bu noktada iş başa düştü.

linkleri aldığım kezbanhunter.blogspot.com ile herhangi bir bağım yoktur. görseller için o siteyi ziyaret etmenizi şiddetle öneririm.
__________________________________________________________________________________________________

kezban nedir?
ahlak anlayışı ikiyüzlü ve cinsel psikolojisi bozuk,
cinselliği kadının verdiği erkeğin aldığı bir alışveriş gibi gören,
kendini prenses sanan,
mükemmellik sanrısı içerisinde,
borderline kişilik bozukluğu'nda incelenen davranışların önemli bir kısmına sahip,
çevresindeki tüm erkeklerin kendini götürmek istediğini sanan,
kadın olarak birey olamayıp(tüm harcamaları erkeğin yapması gerektiğini düşünüp) kendi ayaklarının üstünde gerçekten durabilen hemcinslerine bok atan,
genellikle popüler kültür dışında bir birikimi olmayan asalak canlı.

kezban, toplumsal bir bug'tır, bu sistemden çıkan en büyük parazittir:
modern görünümlü, ataerkil toplum yapısına her fırsatta bok atıp asalak gibi yaşamayı( kendine bakabilecek erkek aramayı) kendine hak gören, doğuyla batı arasında tam da işine geldiği gibi sıkışıp kalan, cinselliği her zaman ikiyüzlüce yaşayan(anal ve oral seks yapıp bakire kalmak mesela), cinselliği her zaman bir silah gibi kullanan, cehaleti ve özgüveni arasında ters orantı olan, mükemmellik sanrısında olup kendini geliştirmek için hiçbir şey yapmayan ve bununla gurur duyan(hç kitp okumam!!)...

kezban, kadın olmanın gerçekten çok zor olduğu türkiye'de yasal açıklıklardan faydalanıp evrilmiş bir kadın türüdür. bu zorlukları işine geldiği gibi kullanıp parazit yaşam biçimini kendine hak gören ve kendisi gibi yaşamayı reddeden hemcinslerine her zaman düşman olan bir toplum zararlısıdır.
aynı zorlukları yaşayan sayısız kadın olduğu halde kezbana evrilmeyenler, bu makaleyi yazmam için bana motivasyon kaynağı olmaktadır.

kezban savunucularına tavsiyem başka bir iş bulmalarıdır.
kezbanlık bir sonuç değil bir seçimdir.
kezban; aslında ne yaptığını çok iyi bilen, yalan söylemede ve karşındakini kullanmada usta, bozuk psikolojisini düzeltmek için tedavi görmek yerine psikolojisini bozacağı başka canlılar arayan bir toplum zararlısıdır.
en sağlam insanın bile psikolojisinin (rahatlıkla) bozulabileceği bir toplumda kezban hayatta kalabilmek için parazit yaşam tarzını bilinçli olarak benimser. aynı sorunları yaşayan kadınların pek azı kezban olur.
kezbanı savunacağınıza onları tedavi olmaya ikna etmek toplum için ve ortak geleceğimiz için en doğrusudur.

sözlükteki kezban tanımlarında ise makyaj, giyim, yeme alışkanlıkları gibi türkiye kültürüne ve türk kızlarına karşı kusulan bir nefret var.
tüm türk kızları kezban değildir. ek olarak kezbanlık dışta değil, içtedir. bir kadının görünüşünden kezban olduğunu anlayamazsınız, freud bile anlayamaz. kezbaniyet diye adlandırılan durum bir çeşit psikozdur ve bu kadar kolay tanımlanamaz. lütfen kezban tanımının içini boşaltmayın.
sizin gibi gerizekalıların kadınlara karşı duyduğu nefret yüzünden insanlarda "tüm türk kızlarına kezban diyor kadın düşmanları" gibi bir algı oluşuyor ve gerçek kezbanlar bu kargaşada aradan sıyrılıp kurbanlarının hayatlarını mahvetmeye devam ediyor.

unutmayın ki bir kezban amacına ulaşınca yalnızca birlikte olduğu erkeğin yaşantısını mahvetmez, çocuklarını da ruh sağlığı bozuk bireyler olarak yetiştirir.

bu dersin lab çalışmalarında kezbanat bahçesi'ni ziyaret edip kezbanları yakından inceleyeceğiz.

en sık rastlanan kezban türleri nelerdir?

1) hem fanatik taraftar hem de militarist olan kezban:
penisi varmış gibi sikmek sokmak kelimeleri ağzından düşmez.
harbi kız olduğu için erkek muhabbetini çok iyi yapar.
kızların çoğu onu "çekemez". arkadaşlarının çoğu erkektir.
maçlardan sonra okuluna/işine muhakkak formayla gider.
derbilerde cırtlak bir sesle "orosbu çocuğuuee" diye hakeme bağırdığı görülmüştür.
sarışındır ya da muhakkak bir gün sahte sarışınlığı tadacaktır.
genellikle çok sık kilo alıp verir.
hayatının her döneminde aşık olduğu futbolcular olmuştur.
ofsaytın anlamını biliyorsa her ortamda ofsaytı bile bildiğini bir şekilde gösterir.
hayatında kendisiyle en çok gurur duyduğu an, gittiği futbol maçında kameraman tarafından zoom'landığı andır.
o anı profil resmi yapmıştır, çıktısını alıp işyerinde ofisine asmıştır.
futbolcuların model sevgilileri ona göre orospudur, kezbandır.
kıskandığı kadına kezban diye bok atan kezban olarak da tanımlanabilirler.

terör eylemlerinden sonra en çok coşan yine bunlardır.
ekseriyetle ırkçıdır.
türk kürt fark etmez, "milliyetçidir allaha şükür".
hayatında eline kurusıkı tabanca bile almadan öldürmeyi yüceltir.
dış politikada bir sorun yaşandığında gözünü kan bürür.
ona göre savaş "assslan gibi çocuklar"ın 3 günde halledeceği bir olaydır.

oynamadığı futbol ve savaşmadığı askerlik onun kutsallarıdır, aidiyet hissini tamamladığı babasının tarlalarıdır.
kendini tanımlarken ırkını ve takımını öncelikle söyler.

2) sanal alem kezbanı:
sosyal medya diye adlandırdığı platformda durmadan yediği içtiği sıçtığı şeylerin fotoğraflarını yayınlar.
15 dakikada bir birilerine laf sokar, kendi değerini vurguladığı en klişe aforizmaları patlatır. unutulmayan kezban sözleri başlığında yazılan sözlerin çoğunu bir zamanlar o paylaşmıştır.
twitter'ını bile "tanımadığım erkekler ekliyor uyuz oluyorum!!" diyerek kapattığı olmuştur. ona göre internetteki tüm erkekler onun peşindedir ve hepsi sapıktır.

maçlardan-ayrılıklardan önce ve sonra tek kelimeyle paylaşım terörü yaratır.
sayesinde facebook kapatmışlığım vardır.

3) evlilik ve maddi çıkar peşinde koşan prenses kezban:
en tehlikeli kezban türü.
birlikte olduğu erkeğin tek kelimeyle ömrünü yerken bir yandan da ruh sağlığı bozuk bireyleri dünyaya getirir ve toplum düşmanı olarak yetiştirir.
tedavi edilmeyen kezbanların belli bir yaşa gelince dönüştükleri bölüm sonu canavarı budur.
bu sebeple kezbaniyetin tedavi edilmediğinde ne kadar tehlikeli sonuçları olabileceğini fark etmek zorundayız.
http://kezbanhunter.blogspot.com/...ba-istiyorum.html
http://kezbanhunter.blogspot.com/...n-ask-oluyor.html
http://3.bp.blogspot.com/...i/vp92mjacn70/s1600/1.jpg
http://kezbanhunter.blogspot.com/...ine-maddiyat.html

4) mükemmellik sanrısında kaybolmuş kezban:
"mükemmel olduğunu söyle ve buna inan, elbette sana inanan biri çıkacaktır."
ahlak anlayışı kendi gibi dejenere olan kezbanın hayatta en iyi kıvırdığı şey yalandır. yalanı hayatının en büyük parçası yapmıştır. mükemmellik sanrısı da bunun bir yansımasıdır. hiç çekinmeden kendine dahi yalan söyleyebilen kezban, son yıllarda okuduğu (muhtemelen) tek kitap olan secret'tan çıkardığı dersler sebepli bir şeyi çok ister ve inanırsa onun olacağını düşünmektedir.
http://2.bp.blogspot.com/...w/xnalarytlxo/s1600/1.jpg
http://kezbanhunter.blogspot.com/...ff-iste-offf.html
http://2.bp.blogspot.com/...y/icqi2d3nt4y/s1600/1.jpg

kezban teşhis kriterleri?
bu çok zor bir konudur. yukarıda belirttiğim gibi kezban teşhisi konurken giyim, kuşam, müzik zevki gibi özelliklere bakmak yararsızdır. korelasyonu 0,1 bile değildir bunların.

kezbanlık kültürel değil psikolojik bir sorundur.
yine de bazı özellikler kezban teşhisinde ilk aşamada kullanılabilir.

1) kezban yalancı olur.
tüm yalancılar kezban olmasa da tüm kezbanlar yalancıdır.
kendini pazarlarken, ailesiyle konuşurken, birlikte olduğu kişiyle konuşurken, seksten önce, seksten sonra, iş yaşamında kısacası her yerde kezban yalan söyler.
mesela kezban kilosunu hep -10 kg, boyunu hep +5 cm söyler.
kezbanların standart sapmasını hesaplarken sırf bu yalan yüzünden kaç haftamı boşa harcadığımı bir ben bilirim.

2) kezban kendi gerçeklerinin farkında olmadan şımarıkça taleplerde bulunur.
ortalama bir kezban
-kendi kiloluyken atletik vücutlu erkek arar.
-kendi 1.60 ise 1.80 boyunda erkek arar.
-kendi sadece televizyon izlese de kültürlü erkek arar.
-kendi tembel olsa da çalışkan erkek arar.
-kendi evde otursa bile kariyeri olan erkek arar.
-eşinin hem çok çalışkan hem de kendisine çok zaman ayıran biri olmasını ister.
-kendi kötü bir eğitim alsa bile eşinin ya çok zengin ya da çok iyi eğitimli olmasını ister.
daha da komiği bunları talep eder.
ortalama bir kezbanın arkadaş arama sitelerinde talep ettiği en mütevazi şeyler, yukarıdakiler gibidir.

3) kezbanların büyük çoğunluğu spor yapmadıkları, kilolu oldukları, kitap okumadıkları, kültürel aktivitelerde bulunmadıkları, iyi bir eğitim almadıkları, tüm gün evde-internette takılıp televizyon izledikleri halde mükemmel olduklarına ve her şeyin en iyisini hak ettiklerine inanırlar.

to be continued...

51 yorum:

  1. 15 yıla yaklaşan bir evliliğim var. Eşim Rus.
    Güzellik desen güzellik. Naz yok, kapris yok, durduk yere maraza çıkarmaz, destek olur, her konuda yardımcıdır, rafine zevkleri vardır, kültürlüdür, vs vs

    Buraya yazmakla anlatmakla bitmez.
    Hayatımın en güzel yılları bu evlilikten sonra başladı.

    Tanrı Kezban'lara kalmış Türk erkeklerine yardımcı olsun.

    Kezban olmasa bile, hayatı kendine de beraber olduğu kişiye de zehir etmek için programlanmış Türk kızlarıyla yürümez.

    En eğitimlisi, en mantıkısı, içinize en sinecek olanı bile içinde kocaman bir Kezban'lık barındırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm Rus kadınları o.. olmadığı gibi tüm Türk kadınları da Kezban değildir. Senin mutlu bir evliliğinin olması senin şansın sadece. Bence bunları yazdığın için senin içinde çok büyük bir KEZBANLIK varmış

      Sil
    2. @23:42, ha-ha. Evet haklısın. @12:26'daki yorumu yapan zat-ı şahane genelleme yaparak tüm Türk kızlarının Kezban olduğunu iddia etmiş. Sanki bir Kezban'dan intikam almak istercesine, daha önce yaşadığı talihsiz bir olayın acısını çıkartırcasına sıralamış evlendiği kişinin muhteşem özelliklerini. Nedir bu nefretin sebebi? Bir kuyruk acısı mı var acaba? İlginç doğrusu. Ama dediğin gibi; tüm Rus kadınları o.. olmadığı gibi, tüm Terk kadınları da Kezban değildir. :D

      Sil
    3. Son cümlede "Terk" değil "Türk" olacak. Parmağım sürçmüş.

      Sil
    4. işin daha da kötüsü; sadece kadınlar da kezban değil. eleştirdiğin şeye dönüşmemek, sürekli bir özeleştiri, mutlak bir gereklilik.

      Sil
    5. @Adsız26 Mayıs 2012 12:26

      Nasıl ki senin eşin "Nataşa" değilse, benim eşim de "Kezban" değil. Adam Kezbanlık psikolojik diyor, sen hala maddi bir çıkarımla yani milliyetiyle kezbanlık teşhisi koyuyorsun. Kezbanlık önemli, çünkü yetiştirdikleri çocuklar genelde suç işliyor ve toplumun kurallarına uymayıp herşeyi berbat ediyorlar.

      Sil
    6. O yuzden Turk erkekleri genelde hep bakire ariyor. Nasil insansiniz siz ya. Her yerde cifte standard yazik.

      Sil
    7. Kezban olmasa bile, hayatı kendine de beraber olduğu kişiye de zehir etmek için programlanmış Türk kızlarıyla yürümez.

      +1

      Sil
    8. tartışma beni ılgılamaz ama orospu olmadığına emin olduğunuz bi rus varsa kaçırmamaya çalışın harbiden elemanın dediğini söylüyor evli arkadaşlarım(çok değil 2 tane ama yine de iyi bi oran :P)

      Sil
    9. tekrar bi baktım da nasıl bi yorum yapmışım amk :D kezbanlığımdan utandım :D:D

      Sil
    10. Allah Kamil'lere kalmış Türk kızlarına da yardımcı olsun.

      Kamil hem çirkindir, hem yollu, hem kaprisli, hem de cahil.

      Oysa İsveçli erkekler genel olarak yakışıklı, zeki ve yardımcıdırlar. Eniştem İsveçli, kuzenim gayet mutlu. İkisi de çalışıyor ve evin işlerini beraber hallediyorlar. Kamil'ler istiyor ki karısı çalışsa bile evin işlerini yine karısı halletsin. Eve kadın da para getiriyorsa, ev işini beraber halletmelisiniz dersen yerden bitme Kamil'imiz diyor ki ''ama ben erkeğim''. Hay senin erkekliğine!. Yakışıklı olan ve erkeklik kompleksi olmayan İsveçli erkeğe haksızlık olur sana erkek dersek, sen erkek kırıntısısın :).

      Yabancı erkekler için bir kızın köleliği değil, sevgisi önemlidir. O kafadaki Türk kızlarıyla da iyi anlaşırlar. Tecrübeyle sabit.

      Sil
    11. Ben Rusya da yaşıyorum, öncelikle şunu söyleyeceğim, burda yüzlerce rus kadını ile evlenmiş erkek gördüm, ama hepsinin karısı orospu değil orospunun önde gidenlerinden üstelik o yazdığın hikayeye ancak sen inanırsın, neden mi? Çünkü düzgün olan rus kız (ki bunlar çok az) ve fazlasıyla bozulmamış rus kızları da herkes gibi kendi milleti ile evleniyorlar. Bazıları eşim rus diye övünüyor gidip bakıyorum ki kadın adamdan daha yaşlı gözüktüğü yetmiyormuş gibi şişko ve çirkin. Burdada güzellikten bahsediyorlar, siz önce kendinize aynaya bakmasını oğrenin!!!

      Sil
    12. Kızını da artık bir rus alkoliği ile evlendirirsin inşallah, beraber domuz yersiniz, vodka içip bayılır yatarsınız ertesi gün de kiliseye yol alırsın inşallah! Bari türk olduğunu söyleme de milletimizin adını kirletme!

      Sil
    13. @Adsız 13 Temmuz 20:21 = Kezban

      Sil
    14. Bu "Karım Rus" diye övünen herif sözlükteki The Last Mimzy değilse ben de bişey bilmiyorum.

      Sil
    15. Ouvvvv kezban dolmus buralar.

      1)Domuz eti yemek,kiliseye gitmek ve Votka icmenin cok kötü bir sey oldugunu sanan mallar.

      2)Türklügün müslümanlikla ayni oldugunu düsünmek


      "Ben Rusya da yaşıyorum, öncelikle şunu söyleyeceğim, burda yüzlerce rus kadını ile evlenmiş erkek gördüm, ama hepsinin karısı orospu değil orospunun önde gidenlerinden"

      Tecrübe konusuyor sende herhal. Rusla evlenmis türk erkekleri bir hayli mutlu hallerinden.

      Sil
  2. hay eline sağlık, sonunda şu kezbanı bir tanımlayan teşhis eden olmuş.

    feministinden tipik ev kadınana kadar herkese kezban diyenlerden usanmıştık artık.

    tespitler 90dan çakılmış.(holigan kezban hehe)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaş orta sahadan topu ağlarla buluşturarak olaya son noktayı koymuş.Benim dışarda,sokakta,çevremde ve sanal ortamlarda gördüğüm tüm kezbanları tam olarak mükemmel şekilde noktası,virgülüne kadar tanımlamış,gözler önüne sermiş.Üzerine ekleyecek birşey bulamıyorum.Tebrik ederim arkadaşım kezban ancak bu kadar güzel tanımlanabilirdi.Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bana kezban bulun.

    YanıtlaSil
  5. Kadınlar binlerce yıllık ezilmişliklerinin acısını bir anda bu nesilden çıkarıyorlar bence.
    Kezbanlık bunun sonucu olarak başladı ama kontrolden çıktı.
    Alışmadık götte don durmaz.

    YanıtlaSil
  6. Yemin ediyorum mükemmel yazmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kendisi icin yazsaymista biz de okusay misiz. Kendisi hangi apaci turunden acaba? Ve siz nerden tesrif ediyorsunuz efendim. En son hangi kitabi okudunuz? Hangi tiyatroya gittiniz? Ya da Picasso harici bir ressam biliyor musunuz?
      A news flash for you: Kezban olmayan bir kiz da size bakmaz cunku cok bossunuz.

      Sil
  7. Adam öldü beyler vurmayın. Erkek adıyla yazmak basit bir kezban kurnazlığı. Rus kızlarından nefret etmek kezbanlık kriterlerine eklenmelidir. 26 Mayıs 2012 12:26 tarihinde yazan arkadaş kıskanılıyorsun ayar vermeye çalışırken helak olmuş bir güruh bırakmışsın arkanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim panpa.

      12:26 abimiz kezbanlardan illallah etmiş her erkeğin imreneceği bir bereberlik yakalamış. Ne kadar haset kezban varsa birşeye üşüşen sinkler gibi gelmişler. Bu abimizin yazdığı aynen bu sitenin gördüğü işlevi görceğinden (ne kadar kişinin gözü açlırsa kardır)kezbanların işine hiç gelmiyor. Millet böyle uyanıp bu kezbanlara kapıyı kapatırsa kimin üzerinde tatmin edecekler bu saçmalıklarını. Kime yapacaklar bu prenses, dünyanın en nadide çiçeği, mücevheri triplerini. Anlayacağın pazar kavgası bu. Mevcut pazardan pay kaybetmek istemiyorlar.

      Rus kızları candır :)

      Sil
    2. Kezban = bi polar affektif bozuluğu+ narsist kişilik bozukluğu
      Bu rahatsızlılar genetik aktarımlı olduğu söyleniyor. Haliyle Kezbanlar , dünya batarken de var olacak ve yine kendileri için en güzel yeri seçecekler ölmek için bile ..

      Sil
    3. olayı tüm Türk kızları böyledire çevirirseniz italyan erkekleri de candır o zaman. kimsenin Rus kızından tiksindiği yok. rusların da (kadın-erkek)iyisi ya da kötüsü vardır. ayrıca Rusya'da nasıl zengin koca avlanır kursları var :D.

      Türk kızına dil uzatacak adam önce kendine bakacak. sen bir Hollandalı erkek kadar yakışıklı mısın? eğlenceli misin? entelektüel misin? kaprissiz misin? her konuda yardımcı mısın? benim kuzenim de Hollandalı bir erkekle evli ve bunları söylüyor. sen de şanslı biri olabilisin ve Rusun iyilerinden birine denk gelmiş olabilirsin ama Türk kızına komple bok atmak senin kezbanlığının göstergesi olmuş.

      Sil
    4. @11:34 hangi pazar Allah'ın osmanı. bu da fasulye gibi kendini nimetten saymış. kim seni kaybetmemek için tedirgin olsun be erkek kezban :D. adam kendini çok kıymetli sanıyor. kezbanların eleştirilmesi tamam ama türk kızının tamamına geçerse bu durum kusura bakma birileri destur der.

      Sil
    5. @22:45 artık kuzenle kalmasın bu iş hehe. benim de kuzenim İsveçliyle evli.

      Sil
  8. kendimi düşünüyorum da belki kezbanım bilmiyorum, eleştirilmiş hususlara bakıyorum örtüşen yok gibi ama başkasına sormak lazım. kendimi baya baya geri kalmış hissediyorum. garip bir çocukluk geçirdim; kitap okumam yasaktı, harçlık verilmezdi alayım, eve gazete girmezdi sadece iş ilanları için alınırdı, haberler izlenilmezdi, sorduğum sorulara yeterli yanıtlar alamazdım. ama beni böyle büyütenler hep de takdir görüyordu. en çok takdir edildikleri nokta da karşı cinsle benim muhataplığımın erkek-kız karma eğitim çerçevesinde kalmasıydı. merak ediyorum sonradan mı kezban olunuyor yoksa kezban olarak tohumu atılmış insanlar ölümüne kezban mı kalıyor? bir kurtuluşu var mı? beni yetiştirenler kezbandı ben de kezban mıyım? acil cvp plssssss!!!!!!111

    YanıtlaSil
  9. kıçınızdan tanım uyduruyorsunuz.. "kezban" diye naif köylü kızlarına benzeyen, genelde uzun örgülü saçlı, el işlerinde ev işlerinde hamarat, oldukça saf genç kadınlara derdik/deriz biz. sizin "kezban" diye tanımladıklarınıza "yelloz" der idik ve hala da "yelloz" deriz biz.

    YanıtlaSil
  10. biz kimiz onu diyeyim: ben, ablam, abim, annem, dedemgiller, teyzemgiller, karşı komşu, alt komşu, üst komşular, aşağı mahalleden öğretmen hanımlar, yukarı mahalleden manav, kasap, bakkal...

    YanıtlaSil
  11. rusla evliyim cok mutluyum diyen arkadas zaten türk erkeginin rus kadin hayalinden dolayi kiskandirmak istemis izlenimi de yaratti bende. kezbanlik maalesef sadece türk kizlarina mahsus birsey degil, almanya'da yasiyorum ve burada her milletten insan var. kezbanlik milliyete bagli birsey degil, dünyanin her yerinde kadinlar zengin koca arar yada en azindan beraberlikleri süresince onlara maddi destek saglayan. inanmayanlar mysuggardaddy sitesine bir göz atsinlar; sitenin amaci genc kizlarin zengin erkek bulmasi. ilk amac evlilik olmasa da, o kizlarin bir cogu zengin bir adamla evlenip hayatlarini garantiye almak kesinlikle istiyordur. modern dünyada orospulugun bir baska sekli iste.

    YanıtlaSil
  12. Rus kadinlar da hasretimizden yataklara düşmüştü aq. ulan paran yoksa bir rus kızı en fazla çeşit olsun diye skişir. ne evlenmesi, ne yuvası aq.

    YanıtlaSil
  13. ırkçılıkdan ne zaman vazgeçiçek bu toplum merak ediyorum. Rus'u Türk'ü yok bu işin.... "İnsan" olsun, paran yoxa Rus'da sırf sen Türk'sün diye gelcekti sana....

    YanıtlaSil
  14. İki satır yazı yazacaksınız, onu da katletmişsiniz... Sonra ben kültürlüyüm, şöyle okurum - böyle gezerim diye ego tatmini yaparsınız. Madem çok iyisiniz şuraya olması gerektiği gibi bir Türkçe ile yazın. Bazı değişimlerin bizzat kendinizden başlayacağını düşün(e)meyerek, şu hep şikayet ettiğiniz, tu-kaka olguların düzelmesine engel olduğunuzun farkında bile değilsiniz. Aman, boşver burası internet ortamı zaten ne gerek var "kasmaya", değil mi?

    YanıtlaSil
  15. Kezbanlar doluşup yorum yapmışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14.03 bence güzel tespit yapmış. en başta rus hatunla evlenen adamın bütün türk kızlarına laf atmadığını açıkça tekrar okuyarak görebilirsiniz. özellikle kendinde bi kaç kezban özelliği bulunan kızlarımız da sinirlenmişler ve bu lafların altında kalmak istememişler ( aslında lafın değil tercihin ).

      K

      Sil
    2. "Kezban olmasa bile, hayatı kendine de beraber olduğu kişiye de zehir etmek için programlanmış Türk kızlarıyla yürümez."

      En eğitimlisi, en mantıkısı, içinize en sinecek olanı bile içinde kocaman bir Kezban'lık barındırıyor."

      @01:57 İyi ki laf atmamış, bir de laf atsa neler yazacaktı acaba :D.

      @14:03 He yavrum, he Kamil'im.

      Sil
  16. fasulyenin kendini minetten saydigi gun dogmustur kezban...

    YanıtlaSil
  17. rus kızlar daha iyi demeyi ırkçılık sanan geri zekalılar var. her millet, yetiştirilme şartlarından dolayı birbirlerinden farklılık gösterir. almanlar çalışkan bir millettir demek ırkçılık olmayacağı gibi abd'de yaşayanların çoğu cahildir demek de ırkçılık değildir. cahil olmalarının sebebi abd doğumlu olmaları değildir. neyse konumuza dönelim. gördüğüm kadarıyla kezbanlar çok rahatsız olmuş. bazıları demiş ki italyan erkeği falan. soruyorum bir italyan erkeğiyle birlikte olmayı geçtim, bir italyanla oturup konuşmuşluğun var mı ey kezban? buraya rus kızları iyidir diyen adamların çoğu tecrübelerinden yola çıkarak bir şeyler söylüyor. senin gibi tv'de görüp de ayyy çkh yakıshklıııı demiyor. ona bakarsan alman hatunlar da çok güzel ingilizler de ispanyollar da. ama biz deneyimlerimiz doğrultusunda konuşuyoruz. antalya'da yaşadığım için rus ve alman kızlarıyla çok birlikte oldum. 4-5 tanesi hariç yatakta gayet iyiydiler ve çok güzellerdi lan. senin gibi, benden daha çok bıyığı olup binbir naz yapıp hayattan da soğutmadılar, 5 kuruş para da vermedim çoğuna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu post altında "31 Mayıs 2012 22:45"te İtalyan erkeklerinden bahsetmiş olan benim. Ama yazdıklarım içinde Kezbanlığa dair bir şey yoktu. Büyük ihtimalle sen sadece "italyan" kelimesini seçtin ve gerisini okumadın bile.




      Sorularına cevap vereyim. İtalya'da bulundum, Türkiye'de de İtalyan arkadaşlarım ya da sevgililerim oldu. Ben de tecrübelerimden yola çıkarak yazmıştım o yorumu. İtalyan erkekleri hakikaten candır ve bu cümlede senin tabirinle "ırkçılık" yoktur. Bu tamamen kültür meselesi. İtalyan erkekleri genel olarak komplekssiz, sıcakkanlı ve eğlenceli erkeklerdir. Yıllarca önlerinene gelenle yatıp da evlenecekleri vakit bakire kız arayışına girmezler. Sevdikleri insanla evlenirler ve de sevgililerine/eşlerine köle muamelesi yapmazlar. Yakışıklılıklarına da gelince, benim tecrübelerime gerek bile yok, İtalyan erkeği zaten dünyaca meşhurdur. Boylu boslu olmalarının dışında yüz hatları da düzgündür. İşin içine bir de konuştukları dil girince, evet İtalyan erkekleri candır. Sen akşama kadar bana Kezban desen de bu böyle. Beraber olduğum hiçbir İtalyan'a da para vermedim. Hiçbiri de beni gereksiz kompleksleriyle ya da ter kokulu bedenleriyle hayattan soğutmadılar. Aradığı huzurlu ilişki ise bir Türk kızının, İtalyan erkekleri hakikaten iyidir. Türk kızını da sever keratalar.

      Sil
  18. Ayrıca, İtalya'da, oraya has kültüre sahip insanlarda bir boşanma yaşandığı zaman, kadının değil, erkeğin daha çok üstüne gidilir. Onun da nedenleri araştırılır, 'eşine ne yaptın' gibisinden sorgulanır. Burada verilen değer çok açık. Türkiye'de kaç erkek bunu yapıyor? Kaç aile buna gereksinim duyuyor? Üç, beş? Peh.

    Hiç öyle uzaktan bakıp 'aayy çok yakkışııklıııaaa' diyip atlama durumu yok yani .
    Ben @19.58 değilim bu arada.

    YanıtlaSil
  19. Kezban, HöTürk ile evlenmiş Türk kızıdır... Müstahaktır.. Biz kısaltmalarda Hödük de deriz aramızda...
    Bozulmuş toplum yapıtaşı ne yazık ki genetik olarak bozuk Kezbanlar ve HöTürk'ler üretti... Ama nedense sırf Kezbanlara vuruluyor yine... Biraz da erkek genleriyle idare etmeye çalışan, adamlıklarını ve neredeyse Türklüklerini kaybetmiş erkeklerden de bahsedin... Bazıları cidden gay'e benziyor... Yazık oluyor bu topluma...

    Bir de Türk Kadını diye bir tabir var... Analarımız gibi, bizler gibi... çoğumuz, pek çoğumuz gibi... İnadına bozulmayan..
    Bir de Türk Erkeği diye bir tabir var hala... Helal olsun dedirten, yabancı kadınlara bile parmak ısırtan...

    Bunları da ayıralım.. Hepsini bir araya koymayalım bence...

    YanıtlaSil
  20. Way aq işe bak..

    YanıtlaSil
  21. Tanımlama yüzde seksen turk kızlarını anlatıyor,kadınlarını demiyorum kızlarını,evlendıkden sonra havası alınıyor genelının,lakin kezban adı olmamış yelloz daha guzel oturmuş.ben yurt dısındayım,ruslar ukraynalılar erkeğin kıymetini bilir,parayada deger vermezler,lakin bizdeki namus anlayışı kulturlerınde yok,kız olmasını bekleyemezsın,bızımkılerdede kız sayısı azaldı ,yabancı almak daha mantıklı ,benim fikrim,tabı artıları ve eksılerını ıyı hesap edip karar vereceksin.gıdın ukraına yı gezmeden turk kızını almayın,tabı giderseniz donmezsınız,ona gore valızınızı iyi hazırlayın.

    YanıtlaSil
  22. Destanlar yazılmış...

    Türk erkeği gitsin Rus kızına, Türk kızı da gitsin İskandinav erkeğine. Bu kadar. Amma didiştiniz.

    YanıtlaSil
  23. Kezban kezban diye tutturmuşsunuz gidiyor ben bir insanı aşağılamaktan hoşlanmam bence mesele de sadece bu. Sen kezban diyerek bir seyinden ki bu her şey olabilir konuşma şekli görünüşü kültürü vs hoşlanmadigin kızı toplumsal bir şekilde asagilayacaksin onunla dalga gececeksin sonra çok iyi karizmatik adam olacaksın öyle mi. Bir insanı sadece insani degerleriyle yargilayacagimiz günler ne zaman gelecek toplum olarak bilmiyorum. Kezban diye asagiladiginiz kızla birlikte oluyosunuz unutmayın ya da sevdiceginize mutlaka kezban denilmiş oluyo başka bi erkek tarafından bir kız da diyebilir ki en igrendigim olay da budur. Burada tamamen bir yozlaşma var ben bir erkege odun demem bir kıza kezban demedigim gibi çünkü ben insanları eleştireceksem sadece yaptığı hareketlerle elestiririm aşağılık sıfatlar takip onun psikolojisini bozmaya çalışarak değil cunku zaten o zaman o begenmediginiz kezbandan daha iğrenç daha aşağılık oluyosunuz gözümde kadın düşmanları. Bir insanın dış gorunusunden kendisi sorumlu olamaz Allah yaratti hepimizi rusu sarışın yarattı türku italyani esmer herkese dış görünüsunu verdi bir insan ailesinden de sorumlu olamaz aynı şekilde o ailenin içinde doğdu diye kültürsüz bir kıza ki bu aileyle çok ilgilidir sen kezban diyorsun. Sen kimsin ki Allah'in yarattigiyla alay edip onu bu hayattan sogutuyorsun ve sonra da Rus kızı söyle Türk kızı kezban diye bik bik konuşuyorsun

    YanıtlaSil
  24. Kim ne derse desin, yapılan yorumlara göre sonuç şöyle çıkmış:

    RUS KIZI > TÜRK KIZI

    Katılırsınız veya katılmazsınız ama Türk erkeği böyle düşünüyor. Nokta ;)

    YanıtlaSil
  25. Kezban hakkında yazılmış en kapsamlı makale diyebilirim lakin Türk kızının kezbana dönüşmesinde yetiştirilme tarzı en büyük faktördür bugün hollandalı kız çocuğunu yetiştirsin bizimkiler mahalle baskısıyla yine kezbana dönüşür bu kadar açık ve net

    YanıtlaSil
  26. gerçek anlamda erkekler olarak toplum huzuru için bu cehalete hastalıklı kafa yapına karşı BİRLEŞİP etkili MÜCADELE Edilmeli.yapılabilcek şeyler var..

    YanıtlaSil