16 Mayıs 2012 Çarşamba

Öfff İşte Öfff

Mücevhermiş .....




70 yorum:

  1. elli saat kendini anlatmış, aradığı kişiyi sallamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahauahauahaua koptum yaaaaa sadhsalhcdsakjchdsjac

      Sil
    2. Kezban git başımdan ben sana göre değilim
      Ölümüm birden olacak seziyorum.
      Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
      Kezban git başımdan istemiyorum.

      Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
      Dağıtır gecelerim sarışınlığını
      Uykularımı uyusan nasıl korkarsın,
      hiçbir dakikamı yaşayamazsın.
      Kezban git başımdan ben sana göre değilim.
      Benim için kirletme aydınlığını,
      hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

      Bi gitmedin amk

      Sil
  2. Yurtdışında çift anadal ve master yapmış olmalı o kadar kıymetli olduğuna göre.

    YanıtlaSil
  3. link varsa koyalım uygun yere

    YanıtlaSil
  4. uff snne be slk!1

    YanıtlaSil
  5. müjver var yersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahhhadhhasdfkjsdaşflkjsa

      Sil
  6. paha biçilemez bir mücevher mi :)
    kim sokuyo senin aklına bunları ya

    YanıtlaSil
  7. sebepsiz özgüven + cem yılmazın dediği gibi neyle neyi satın almaya çalışmak = sübhanallah kardeşim ibretlik bir paylaşım

    YanıtlaSil
  8. kazmamı aldım geliyom. Çıkartcam seni madenden.

    YanıtlaSil
  9. uludağ gazoz !

    YanıtlaSil
  10. la bu çizmeler o bok sarısı saçlı kızın çizmelerinden ya?

    YanıtlaSil
  11. gideri var gibi gençler kazmayı küreği hazırlayın maden aramaya gidiyoruz!

    YanıtlaSil
  12. çok masraflı birine benziyor.
    maadenci, yaparım, usta.
    si agora.

    YanıtlaSil
  13. varoş kantinci dedected

    YanıtlaSil
  14. tektaşımı aldım geliyorum mücverim

    YanıtlaSil
  15. masa 15 e sınırsız aç o.ç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah karnıma ağrı girdi amk..

      Sil
  16. 'keşfedilmemiş mücevherim' 'beni sahiplenecek birini arıyorum' ibarelerini birleştirince amaç özetleniyor sanki.

    YanıtlaSil
  17. madencilerin kaderinde bu da varsa yazık lan ne kaderleri varmış amk ölmeseler hayatta tutunacak dalı bu şey

    YanıtlaSil
  18. ve fakat arkada gazoz dolabı o bacağın ayrılışı mücevher he mi? burnum kanıyo lan

    YanıtlaSil
  19. mücevher mi? senden olsa olsa linyit kömürü olur bre densiz!!!

    YanıtlaSil
  20. selam. ben gimli. tanışalım mı?

    YanıtlaSil
  21. kazı yapmadan mücevheri nasıl bulalım bebitom. önce sen şu küreğin sapından bi tut bakalım da mücevher var mı yok mu bi görelim.

    YanıtlaSil
  22. Senin kıymetini Adnan Oktar iyi bilir bence, hemde meşşur olursun

    YanıtlaSil
  23. yazık lan büroda beyaz atlı prensini bekliyor biri ata binip gitsin amk :)

    YanıtlaSil
  24. Melaba ben madenci

    YanıtlaSil
  25. şilili madencilere ipad hediye ediyolardı bir ara oraya bir bak istersen...

    YanıtlaSil
  26. Ben söylemeden beni anlayabilen demiş. Öyle bir özelliğim olsa ilk iş Adriana Limayı koluma takmak olurdu.

    YanıtlaSil
  27. ne kendini anlatabilmiş ne de aradığını. sonra da kezban deyince kızıyolar

    YanıtlaSil
  28. Eşsiz bir mücevherim ama dandik bir internet sitesindeki apaçilerden medet umuyorum....

    Ek: Of ki of kendini ifade edişi ve aradığı "adam" tam kezban la bu.

    YanıtlaSil
  29. madenci yok ama oduncu var.

    yaparım. usta! dfdsfsfds emrin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. age oflu zikmiş güldurdün pic

      Sil
  30. Hakkaten de madenden çıkarılmayı bekleyen mücevher gibi.. İyice bir yontup, parlatmak lazım. Bu arada arka planda spor aletleri var. Bacakların ayrıklığı bir spor sakatlanmasından olabilir.

    YanıtlaSil
  31. Uludağ gazoz presents... Kendini pırlanta sanan soma linyit kömürü... Coming soon...

    YanıtlaSil
  32. bu kezban aradığını bulur az biraz gideri var hep hakaret etmeyelim. tabi maddiyatçı kezban olduğu gerçeği değişmiyor yine de.

    YanıtlaSil
  33. You need a big dick

    YanıtlaSil
  34. Üzgünüm beyler ama böyle bir kızı hanginiz görse dibi düşer bence. Yok varoş kantini, yok maddiyatçı, yok eğitimsiz falan diye düşünmezsiniz hiçbiriniz. O nedenle sanal alem şovalyeliği yapmanız çok komik oluyor. Bu profillerin faili zaten sizlersiniz.Bu garibimin böyle mücevher-madenci metaforu yapacak bi durumu pek yok muhtemelen, o da bunları zamanında bir erkekten duymuş, buraya aktarmış işte. Tanıdığım erkeklerin yüzde 90ı için kadının çok güzel görünmesi, aksanlı konuşmaması ve azıcık oturup kalkmasını bilmesi son derece yeterli. Hemen iltifatlar, tapınmalar, yüzüğü takıp süs bebeği gibi yanında gezdirmelere başlıyorsunuz. Kaç erkek bunların yanında kültür, zeka, ruhsal denge, olgunluk, maneviyat vs. arıyor ki? Talep buysa arz edilen de bu kadar olabiliyor. Bence sizin için bu tarz hanımlar gayet yeterli, hatta pek çoğunuza fazla bile:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kugu, sen git bi golde derede filan yuz bence. Bi acilirsin bi kendine gelirsin :))) (cumle sonuna smayli koyunca laf soktum cool da takildim havasina da girdim he mi?)

      Sil
    2. Kuğu %90 lık kesim zaten bunlara kezban demiyor. %10 luk kesim için bu insanlar kezban sen de haklısın. dolayısı ile %10 luk tayfa bunlar üzerinden geyiğin dibine vuruyor... bu tarz kezbanları çevrelerinde barındırmıyor bahsettiğimiz %10 luk kesim. cümle sonuna sımayl koysam laf sokar gibi gözükürmü acep ?? ama laf sokmadım nese dahtlı jojukkhh :)))

      Sil
    3. cizmeli kugu..:))

      Sil
    4. madam haklı beyler

      Sil
    5. Bu bunların kezban olmasını değiştiriyor mu? Bak oğlum git!

      Sil
    6. kuğu, neden bu kezbanları talep eden kişilere değil de genel olarak bütün erkeklere hitaben "sizler" diyorsun? bahsettiğin bu arz-talep meselesine göre aynı mantıkla apaçileri de "sizler" mi var etmiş oluyorsunuz? apaçilere hepimiz gülüyoruz da kezbanlardan bahsedince neden bu "şövalyelik"?

      Sil
  35. selamlar, bu resimlerin yanında yazanlar gerçek mi acaba? Yani kendi cümleleri mi bunlar? Olamaz.. Olmamalı.. Gerçek değil bunlar...Ve bu kadar sayıca çoklar mı? Tüm içtenliğimle soruyorum, inanamıyorum da.. Ya da inanmak istemiyorumdur.. bir kaos yaşıyorum şu an:) Sebastiaaaaaaaaaan! Tansiyonum çıktı, haplarımı getir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef haşmetmeapları... doğrudur..

      Sil
  36. Grizu gibi patlayasın.

    YanıtlaSil
  37. kendisi ayşe özyılmazel'in köşe yazılarını her hafta okuyor galiba.ayrıca ablamız madenci arıyormuş.çünkü kendisi emsalsiz bir mücevher ve çıkarılmayı bekliyor.

    YanıtlaSil
  38. MTA'nın verilerini gezdim,böylesi bir madenciye rastlayamadım.ormancı versek?odundan anlayan,odunu layık olduğu yere koyan.hı?

    YanıtlaSil
  39. sanırsın spartacus deki neavia madendeymiş de çıkarılmayı bekliyormuş.

    YanıtlaSil
  40. gollum gelse, sende olanı sana koyucaz dese..

    YanıtlaSil
  41. madenciler ile orgy fantazisinin dışavurumu korakacak bişey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gaasdişsdişaidşasidşş

      Sil
  42. 2 saattir aralıksız gülüyorum :) maden mühendisi uyar mı ablajım? öff işte adam gibi adamım. seksi kezban

    YanıtlaSil
  43. Gümbür gümbür maden sesi
    sanki vietnam cephesi
    Kezbanın pis mikrop sesi
    Kapitalizmin kisvesi

    YanıtlaSil
  44. yeraltı kaynaklarımız bu kadar fakirleşti mi yahu !

    2 kelime ögrenmiş onun da içine etmiş...

    YanıtlaSil
  45. önce o naylon çizmeleri bi çıkar bebeğim, bir kadını en bayağı gösteren detay "ben ucuzum, dandiğim" diye bağıran ayakkabı ve çantadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cengiz abazoğlu detected :)

      Sil
  46. kezban mezban güzel kız aga.. :)

    YanıtlaSil
  47. SWEET! I just got a free Minecraft card code at http://minecraftcode.me/

    YanıtlaSil
  48. Kendini ifade etmekten yoksun, mantık dışı istekleri olan, modern görünmeye çalışan ilkel bir kezban örneği...

    YanıtlaSil
  49. TIKLA TÜRK KALITELI ADULT VIDEOLARA GEC = DNS DEGISTIRMEYI UNUTMAYINIZ SITEYE GIREMIYORSANIZ

    ★★★2015 türk porno liseli fotolari★★★



    ★★★türk okullu kizlarin gizli sikis videolari★★★



    ★★★ Enistesine Siktiren baldizinin pornosu★★★



    ★★★türk ensest amator pornolar★★★



    ★★★ Liseli Türk Porno Indir★★★



    ★★★DEV türk porno arsiv indir izle★★★



    ★★★SiBEL KEKilli DVDRIP PORNOLAR INDIR★★★



    ★★★SAHIN K DVDRIP PORNO INDIR★★★



    ★★★YESILCAM PORNO INDIR★★★


    ★★★+18 erotik türk porno indir★★★

    YanıtlaSil