16 Mayıs 2012 Çarşamba

Tash Kalplisin

Çok Kıskanç Olmalı

 

 



16 yorum:

  1. nıyatı ne amk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha okumadan fiyatı zannettim, niyeti demiş

      Sil
    2. karı rus amk , hayır demek rusçada

      Sil
  2. Bu yazı tarzıyla aklı başında birini istiyorsun he?

    YanıtlaSil
  3. ben le konusacak !!!

    kezban dahi anlamındaki ''le'' yi ayırmış sağolsun :)

    YanıtlaSil
  4. sıfırdan tekrar yetiştirmek lazım bunu

    YanıtlaSil
  5. çükümü kestim,sex defterini kapattım :(

    YanıtlaSil
  6. boğa gibin maşşallah... heybetlü, gısgançç, agrasif...

    YanıtlaSil
  7. uqala bebeqten nağmeler :(

    YanıtlaSil
  8. Tash kalpli uqala bebeq;

    Bee see kareem sea nee goth then , gabar ear seen gul mech tan !!

    YanıtlaSil
  9. nıyat ne tıynetini z.ktiğim!!!

    YanıtlaSil
  10. niyat mı? o ne yenir mi? göçmen kezban

    YanıtlaSil
  11. Hatun "fiyat" yazmaya çalışırken yanlış basmış, anlayın işte.

    YanıtlaSil
  12. Ev araba isteyenler var fazla bişey de istememiş lan.Kısacası alınabilir evet fiyat/performans ürünü diyorum ben.

    YanıtlaSil
  13. Köprüden geçerken kendisine "dayı" diyecek bir partner arıyor.

    YanıtlaSil