16 Mayıs 2012 Çarşamba

Mükemmeli Arıyorum

4x4 olmasa da 4x3 olur :)


37 yorum:

  1. ben önden çekişliyim olur mu acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çene kaslarım yerinden oynadı :D

      Sil
    2. asdfghjklşi :D

      Sil
  2. şansın yok panpa, en az 4x3 çekiş olmalı

    YanıtlaSil
  3. bu sıfatla mükremin çıtır bile bulamaz mükemmel arıyor.

    YanıtlaSil
  4. gözlerdeki buzlanma tam oturmuş ha sanki bana bakıyor.. evet bildin final tatili bi haftadır evdeyim:(

    YanıtlaSil
  5. Mukemmeli ariyorsun ama yazim kurallarindan haberin yok, buna ne demeli peki?

    YanıtlaSil
  6. daha 3x1 i kullanmamış, kalkmış 4x3 istiyor.3some falan mı demek istiyor aceb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3some da bile bunu isteyen olur mu? Koptum lan

      Sil
    2. ahahahaa hocu threesome'da bile kenarda solo takılır bu :)

      Sil
  7. maklube yerken çayın içine yüzük atarak evlenme teklif ederim ben buna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hunharca güldüm :D

      Sil
    2. Oha bu saatte ev yankılandı öldüm amk :):)

      Sil
  8. da vinci şifresi var beyler
    mük emmeli
    niyet belli

    YanıtlaSil
  9. şükür namazı kaç rekatı?

    YanıtlaSil
  10. panda gördüm sanki

    YanıtlaSil
  11. Yettim gari Kezbanım!Ben Bayram.Arkadaşlar bana Bayram abi der.Benimle samimi bir pilavlı sohbete var mısın?

    YanıtlaSil
  12. bu resmi görünce asimile oldum.

    YanıtlaSil
  13. bu resme yatmadan önce bakın, rüyanızda freddy'i görüyorsunuz, denendi onaylandı.

    YanıtlaSil
  14. Mükemmel aslında burnunun ucunda ama göremiyor işte... Görüşü kapatıyor burun...

    YanıtlaSil
  15. sen mükemmel misin ki mükemmeli arıyosun az beklesen bıyık olarak doğcakmışın haberin yok

    YanıtlaSil
  16. kendini beğenmiş değilim diyecekmiş hani entel gözüksün diye narsist değilim diyeceği yerde megaloman değilim demiş. daha fazla çalışman lazım otur 0

    YanıtlaSil
  17. hepiniz mükemmelsiniz he canım

    YanıtlaSil
  18. ben kaç çarpı kaçım bi test etsek?

    YanıtlaSil
  19. Her şeyimle mükemmel bir kızım ama megaloman değilim.Megalomanın anlamını bilmiyor olmalı...

    YanıtlaSil
  20. hocam çok blog çok güzel de şu kezbanları ifşa etsen daha da bir tadından yenmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bacına yapsalar?

      Sil
    2. La karşımızdakinin kişiliğine hakaret etmiyoruz ki. Kim olduklarını bilmiyoruz... Dolayısıyla "senin bacına" diyemezsin. Benim bacım belli... Biz bu veya şu kişiyle değil belli bir davranış kalıbı/hayat görüşü ile dalga geçiyoruz burda. Bunu hakketmediklerini düşünüyorsan hak nedir bilmiyorsun.

      Sil
  21. bekleme atlı prens seyise kalırsın şansını zorlama ata yalvarırsın mükemmelim benimm

    YanıtlaSil
  22. bi lastik patlak he mi?

    YanıtlaSil