16 Mayıs 2012 Çarşamba

Yine Maddiyat

Maddi Durumu İyi Olmalı

 



65 yorum:

  1. allahın danası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haykırarak güldüm mk

      Sil
    2. huauhahuaa. iki kelimeyle son noktayı koymuşşun.

      Sil
    3. koltuk altı kılları belli la ıyy

      Sil
    4. amına kodumun kezbanları

      Sil
  2. koltuk altını almayı hiç düşünmedinmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı noktada takılıp kalmak... iğrenç

      Sil
  3. çalmayı bilmiyo, eğreti tutmuş kezban

    YanıtlaSil
  4. 30 kilo verip 3-4 estetik ameliyat geçirirse bir ihtimal olabilir.

    YanıtlaSil
  5. ninja kaplumbağalardaki splinter usta gibi kıllı bir de mantık evliliği diyor şempanze:)))

    YanıtlaSil
  6. Cinsel isteğim azaldı.

    YanıtlaSil
  7. permatik banyo reklamı

    YanıtlaSil
  8. o ayak altı rengi benim diyen washington portakalında yoktur be

    YanıtlaSil
  9. arkadaş erkek sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2012 kırkpınar gençler şampiyonu.geleceğin ahmet taşçısı

      Sil
  10. bıyıklarını beğendim ama maddi durumum kötü

    YanıtlaSil
  11. buradan çıkardığımız sonuç: gitar tişörtsüz çalınması gereken bir enstrümandır.
    ilerleyen zamanlarda pena yerine sütyen kopçasıyla çalınır.

    YanıtlaSil
  12. Abi o nası bir diz var hatunda

    YanıtlaSil
  13. Dürüst en azından, açık açık söylüyor. Ayak yapan iki yüzlülerden iyidir. İsteyen oldu mu en azından alan razı veren razı durumu.

    YanıtlaSil
  14. Doğu Alman gülle takımının kaptanı. Bir de sırf poz için almış eline gitarı. akdeniz akşamları'nı dahi çalmayı biliyorsa siksinler beni.

    YanıtlaSil
  15. gitar çalmıyo beyler sol ele dikkat! salçalı zeytinyağlı sos sürüyo büyük bir şevkle.

    YanıtlaSil
  16. berbat müziğimi destekleyecek mümkünse kulakları duymayan sponsor arıyorum panpalar.

    YanıtlaSil
  17. soğudum hayattan soğudum bu nedir bilen beri gelsin

    YanıtlaSil
  18. keşke koltukaltını da buzlayaydın da cinsel hayatımı bitirmeyeydin ey admin!!

    YanıtlaSil
  19. hayır bir de erkeğin fiziğine önem vermiyormuş haspam.
    o vücutla bi de ona da önem verseydin be kezban

    YanıtlaSil
  20. resme bakmaz olaydım, midem kalktı

    YanıtlaSil
  21. Aga, o bacak kalınlığı bende olsa gider tarla sürerim. direkt. vay vay çok fenaymış. lakin blog 10 numara.

    bunlara ekşi sözlük'teki kezbanları da ekleyin, facebook'tan da. millet göndersin.

    YanıtlaSil
  22. Perdelerden anladığım kadarıyla yer yatağında yatıyor. Ama anlamadığım ahırda perdenin işi ne?

    YanıtlaSil
  23. O koltuk altı kıllarını al önce 2 dk kendine saygın olsun midemi kaldırdın ! elin yabancısı 40 yaşında bile 24 gösterir fittir herzaman bakımlıdır bizimkiler 25 demeden götü göbeği salıyor vucudundaki kılları bile almaya üşeniyor.Ondan sonra neden rus kızları avrupalı kızlar ? Neden olacak yarrrağım hergün senin gibi kıllı balinayla mı yatağa gireceğim ben..

    YanıtlaSil
  24. bununla evlenmek için paramı vermemiz lazım bide

    YanıtlaSil
  25. Bu karıyı görünce gaylere hak verdim.

    YanıtlaSil
  26. Parmaklar da patlıcan dolması. Ne altta ne üstte hiç bir şekilde düşenemiyorum.

    YanıtlaSil
  27. sıçırttı net... analizimi paylaşmaya üşendim hass git gitar çalmayı öğren sonra gitarla poz ver.

    YanıtlaSil
  28. isyankar kezban.siyah oje sürmüş,gitarı da almış.Jimi hendrix olacak kkolay mı?

    YanıtlaSil
  29. Hay ben o koltuk altını görmez olaydım!!!

    YanıtlaSil
  30. Bacaklara bak, Roberto Carlos gibi..

    YanıtlaSil
  31. sağ elin üç parmağının da aynı tele yaslanmış olmasından gitarı çalmak için mi poz vermek için mi kullandığı anlaşılabilir.

    ek olarak gitar çalmak için soyunmaya gerek yok, hani rock starlar filan arasıra sahneye üstsüz çıkıyor diye öyle bir sanrıya kapılmış olabilirsin ama yok öyle bir şey haberin olsun yani.

    YanıtlaSil
  32. bi siktir git soğan hazırla

    YanıtlaSil
  33. bi gitarın üstünü siliverseydin koltukaltı canavarı

    YanıtlaSil
  34. çok ayıp bu yazdıklarınız..cin çarpmış bu kızcağızı hoca efendi hazretlerine götürüp okutmak yerine burda goy goy yapıyosunuz..gerçi hoca efendi bunu görse "sen gelme" der ki adam da yerden göğe haklı yani..

    YanıtlaSil
  35. çükümü kestirmeye karar verdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umudunu yitirme, elbet evlenecek ve gidecek..

      Sil
  36. arpej yapıyor prenses...

    YanıtlaSil
  37. antonio banderas olabilir beyler aman dikkat

    YanıtlaSil
  38. Ayağa bak amk nal çaktırsa ne güzel durur

    YanıtlaSil
  39. flaşı da ayarlayamamış kime çektirdiyse, parlamış.
    çemçük..

    YanıtlaSil
  40. binicen sirtina, vericen kirbaci, verecen kirbaci. olmaz baska turlu bu

    YanıtlaSil
  41. bi koltuk altını traş et mk

    YanıtlaSil
  42. Dilenci gömmez buna... :(

    YanıtlaSil
  43. Koltuk altı terinle ürettiğin kirler gitarı japon yapıştırıcısına çevirmiş be kezban.

    YanıtlaSil