11 Temmuz 2012 Çarşamba

gözler kalbin aynasıdır



31 yorum:

  1. slm, nbr yazanlara yanıt vermiyormuş

    vay mnski

    YanıtlaSil
  2. doktor veya veteriner?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veterineri hastalanırsa diye istiyor

      Sil
  3. kızdaki basenlerle bir veteriner ilgilensin lütfen :|

    YanıtlaSil
  4. fulbolcu gibi allahıma

    YanıtlaSil
  5. mesajı beenmezse siliyormuş :(

    YanıtlaSil
  6. Uff snne be slk! : OUT
    Oh! It's none of your business! : IN

    YanıtlaSil
  7. O son tayti giymeyecektin iste bebegim...

    YanıtlaSil
  8. MSG ne .mın feryadı

    bi de seni seçmem için demiş, ulan camış pozuna zogtuum sen kimsin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kel olmayan yazmış bi de :) kıl tüy sevdanı dindirmek için götümdeki kılları yolup sana yollayacağım

      Sil
  9. ingilizce öğretmeni... anlayacağı dilden söyleyeyim o zaman: "fak of!"

    YanıtlaSil
  10. "etc." ne amk "vs." yazmak varken. İngilizce bilmek ayrı şey, asimile olmak ayrı şey.

    YanıtlaSil
  11. Kellerden yana kuyruk sancısı var herhalde. Ayrıca "lisans" kelimesini bilmiyor galiba devamlı 4 yıllık yazmış durmuş.

    YanıtlaSil
  12. yahu panpalarım size bir önerim var.

    ülkemizin ekonomik durumu malum. dededen atadan varlıklı değilseniz kendi işinizi kurmanız oldukça zor. maaşlar zaten çok düşük. bir bankada güvenlik olarak çalışıyorum. 980 lira maaşım var. ee, ne yapalım yani dediğinizi duyar gibiyim. heralde tamamdır kezbanlar maaş cümlesinden sonrasını okumazlar artık sadede gelebiliriz. beş sene kadar önce alanyaya tayinimi istedim, burası iskandinav hatunlarla kaynıyor. slav, ukraynalı ve ruslarda mevcut. her hafta hatun değiştiriyorum, yüzde doksan ilik gibiler ve çoğunlukla muhabbeti onlar başlatıyor, sadece aptalca asılmayıp normal sohbet edip kendinizi ifade edebilmeniz yeterli. özet geçiyorum, alanyada kasım-nisan arası elizabet, mayısla birlikte astrid, ulla, jannike, sonja, ulrika, inge...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah'ın Kamili, Recep İvediği hay...

      Sil
    2. kezban warning! kezban warning!

      100 kg. heavy kezban detected @ 13:32

      kezban warning! kezban warning!

      Sil
    3. İsteyen Kezban diyebilir ama yazacağım. Hadi bırak o işleri ya :). Antalyalı olmasak yiyeceğiz. Her tarafın turist kaynadığı doğru ama Antalya'da o senin bahsettiğin kadar rahat olan çoğunluk genelde 60'lı yaşlarındaki yabancı turistler. Genç ve güzel olanlar neredeyse bir kezban kadar seçici. Zenginlik, yakışıklılık istiyorlar çünkü etrafları alternatif dolu. Ha para karşılığı birlikte olanlar da var, onlara da ilişki denmez.

      Eğer yabancı kızlar açmış kollarını Antalya'da Türk erkeklerini bekliyor olsalardı Antalya asrın yoğunluğunu yaşardı zaten, tek zeki sen değilsin, gitmişsin oraya :).

      Bir Antalyalı olarak söyleyeceğim bu kadar ha gidip de yabancı kız tavlayabilen vardır para vermeden, onlara mutluluklar dilerim. Ama bu hiç de o kadar yaygın değil.

      Kamil'lerin hunharca "aha da kezbanı bulduk" diye saldırcağı insandan sevgiler.

      Sil
    4. Kuzucigim, Alanya yazmış, Kezbanya yazmamış ki dört paragraf ıkınmışsın. Yazdığı doğru, Alanya yazın İsveçli, Danimarkalı, Norveçli, Rus kaynıyor ve eser miktarda Litvanyalı, Belarus ve Fin bulunuyor. Ben de Mersinli'yim. Ayda bir Alanya'ya iş için uğruyorum. Kışın huzur evi gibi, yazın mankenin harman olduğu cennetten bir köşe sanki.

      Ayrıca, birinci ve ikinci paragraflarda bıraktığın gülücükler gözümden kaçtı sanma. Çok haşin de girmemişsin. Hafiften elemana meyillenmişsin gibi. Arada çok mesafe de yok. Oh, oh ne güzel. Hadi yine iyisin.

      Sil
    5. Bu da alaycı bir şekilde yazınca kendini bir şey sandı galiba :). Ben Antalya'lıyım, Alanya'da geçiyor hayatım. Ben turist yok mu yazdım, nerenle okuyorsun. Sıralamış hangi milletlerden turistler geldiğini :D.

      Sen de 2 paragraf yazmışsın hani. Bu elemanın ima etmeye çalıştığı gibi Türk erkeklerini bekleyen tipler yok. Çoğunluğun etrafı zengin ve yakışıklı erkeklerle dolu olduğu için sıradan bir Türk erkeğiyle çıkacak olanlar genelde 60'lık turistlerdir ya da para karşılığı beraber olacak olanlardır.

      Ben yazı yazarken ıkınmıyorum dostum ya, sen ıkınıyorsan zorlama kendini zaten yazdığımdan bir halt da anlamamışsın, sanki turist yok dedik hehe.

      Sil
    6. Seni gidi Kezbanyalı heccav seni, hiç üşenmemiş bana da üç paragraf ıkınmışsın. Hadi bakalım senin dediğin gibi olsun, haklısın diyelim geçelim. Bu Alanyalı çocuğu kaçırma...

      Sil
    7. Eminim Alanya'da tüm turistler yılın bilmem kaç ayı Elizabet'leyen kazmanın teki gelsin de pompalasın diye bekliyordur.

      Sil
    8. ben de antalyalıyım. ama çok tecrübeli değilim. azıcık şey biliyorum:
      yaşınız genç (18-30 diyelim) ise antalya çevresinde yabancı kız arkadaş bulmanız gerçekten zor olmaz. ama tek gecelik ilişkiye girmeyi tercih ediyorlar (yani onlar sizi sikmiş oluyor da diyebiliriz. kadın tatil yapmaya gelmiş. eğlencesine birlikte oluyor işte). uzun ilişki konusunda arkadaşın dediği gibi tonlarca zengin görgüsüz lavuk zaten kadın bulsam evlensem düşüncesinde. kimisi kendisini onların üstüne atıyor. kimisi de siktir olup dönüyor memleketine.

      Sil
    9. @06:45 Zavallı herkesi kendi gibi abaza sanıyor, "karşı cinsse nefes alsa yeter" :D. Alanyalı adamı sen kaçırma, Kamil.

      Sil
  13. hergün yüzlerce mesaj buna geliyorsa ben yorum yapamayacağım

    kusura bakmayın...

    YanıtlaSil
  14. Camış gibi yayılmış birde doktor mühendis arıyormuş :)

    YanıtlaSil
  15. Baytar yamağı var, verimin?

    YanıtlaSil
  16. kaşı olsun gözü olsun döşü gıllı olsun şu olsun bu olsun azucukta pul biber...oldu sana mahmut s..er.ya bi git ayak bileğine bak bıngıl bıngıl ayı a.q

    YanıtlaSil
  17. YAŞAYAN'a dikkat çekmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  18. sen bu manda kasayla veterinere denk gelirsen takla at

    YanıtlaSil