Kendini bulunmaz Hint kumaşı sanan kamil detected. "kendinizi diğer adaylardan ayırın" senin yere yakın poponu kim kaldırdı acaba kehkeh. Kendi kendine kıymet biçmiş bu.
Mühendis kadınlar hemen kendilerini diğer adaylardan ayıracak işlere girişmişler, site çökmüş. La havle, mühendis kadın senin gibi bir malı ne yapsın, kamil?
Saymış da saymış akılsız. Bunların bu özgüvenine sçayım. Bu herifi kusursuz olsan memnun edemezsin. Şükür ki kusurluyum, bu çok yakışıklı, boylu boslu (1.72) zeki adam için kendimi diğer adaylardan ayırmayacağım.
Herifte bipolar bozukluk var. Annesi falan kandırmış bu zavallıyı aslan bir oğlan olduğuna, kendini prens sanıyor.
Hanımlar beyimize fotolarınızı atın, seçim yapacakmış. Hadi bakalım bu nadide, çok kıymetli adamı kim kapacak. Herkese bol şans, ne de olsa erkek kalmadı dünyada, bu 172'lik yiğide kaldı kadınlar.
her Türk erkeği gibi(yüzde 99.99) bu da kamil. şimdi bana yalandan çemkirmeyin. hepiniz kadınlarda bu özellikleri arıyorsunuz. ama kamil damgasının ağırlığından,bunları istediğinizi anlatamazsınız.
kimsenin kanatları altına girmeyi kabul etmedim kamilim. çünkü kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadınım. Türk kadınlarının tamamına yakını kezban kabul ediliyor. e bunlardan dünyaya gelen erkekler nasıl oluyor da kamil olmuyor? saçmalamayın. hangi oranda kezban varsa,o oranda da kamil olması zorunlu. ağlamayın.
@23:30 %99.99 oranı acımasız ama "hangi oranda kezban varsa o oranda kezban olmalı" lafının altına imza atarım.
Bu kodumun kezbanlık geni mitokondriyal DNA ile mi kalıtılıyor nedir, anadan tüm çocuklara geçiyor. Kezban anneden doğan oğlanı bekleneyen kaçınılmaz son kamillik. O yüzden bana göre kadınların eğitim seviyesini yukarıyı çekerek sorunun kökenine dinamit koyabiliriz ancak.
@00.25 ağladığım falan yok papatya. kanatlarının altına girmedim diyorsun ama ben o anlamda kullanmamıştım, sen erkeğin karşısında ezilmek olarak algılıyorsun olayı, üzgünüm. ayaklarının üstünde durmayı meziyet olarak gösterme, olması gereken o zaten.. kamil vs kezban oranına girmek ise saçma geliyor bana, o yüzden ağlama melis tarzında yorum yazmanız da üzücü, sidik yarışı yapılmıyor burada, sadece gerçekler sunuluyor :) bu açıdan bakmayı denemelisin
kezban bir anneden doğan çocuğun kamil olduğu gerçeğini(?) neye dayanarak söylüyorsun? mantıksız bir önerme, kezbanlardan doğanlar kamil olur gibi bir şey bu. bahsettiğin özelliklere sahip olsaydın burada kamillere (99.99 muş?) veya bloğa çemkirmezdin zaten. hadi diyelim kezbandan doğan kamil olur, senin sözlerin ile bitirelim. ---------- Türk kadınlarının tamamına yakını kezban kabul ediliyor. e bunlardan dünyaya gelen erkekler nasıl oluyor da kamil olmuyor? saçmalamayın ----------
peki,
---------- Türk kadınlarının tamamına yakını kezban kabul ediliyor. e bunlardan dünyaya gelen kadınlar nasıl oluyor da kezban olmuyor? saçmalama ----------
@23:30 ne kadar akılllısın sen öyle.Aynı oranda kezban ve kamil var diyorsun ve Türkiyedeki kamillerin oranının %99,99 olduğunu belirtiyorsun.Bu durumda Türkiyede %99,99 oranında kezban mevcut.Sende bu %99,99 Uk oranın içine girdiğine göre kendi kendini kezban ilan etmiş oluyorsun.Bravo kendini bilen insanları iyidir.
kendimi de bilirim,seni de bilirim kamil. kezbanlar ne kadarsa kamiller de o orandadır. kamilleri ağaç kovukları veya kurtlar büyütmüyor. aradaki tek fark,kadınlar erkekleri bu denli acımasızca eleştirmezken,erkekler kezban bulduğunda ''bokunda elmas bulmuş''kadar sevinerek,kadına demediklerini bırakmıyorlar. bir kamilsen(Türkiyede yaşıyorsan başka ne olacan)buna hakkın yok işte. neyi eleştiriyon lan,kendinin dişi formunu. git sarımsağını-soğanını ye kamil...
@15:58 Türkiye'deki Kamil'lerin sayısı ''%99,99'' mudur bilemem ama çoğunluğu oluşturduklarına eminim. Bizler bu saçmalıklar belki bir nebze de olsa azalır diye hemcins falan tanımadan eleştiriyoruz burada. Ama Kamil'ler durumlarından memnun belli ki, toz kondurmuyorlar.
Sen lütfen bu blog'tan eksik olma, yorumlarını yaz. Bir şeyleri konuşmayı, tartışmayı sevenler de var.
Bu blog'u desteklememek ayıptır ya. Blog adminlerine de teşekkür ederim. Bu embesil Kamil'ler her yerde. Bunlar ve bunların kendilerini çok kıymetli sanma hallerinden çekmemiş olan kız yoktur bu ülkede. Sanırsın yerden bitme paşamızla evlenmek için sıraya girmişler "evleneceğim ama şu şu şu şartlar olursa, aranızda da rekabet olacaktır elbet, fotoğraf gösterin de seçeyim" moduna girmiş, Allah'ın beş para etmez kırosu. Bunların götlerini indirmek lazım.
Tipik kamil... Boy 1.72, kendisiyle alakalı bilgi yok. İstekleri sınırsız. Eş değil ultimate woman arıyor. Hoşgörülü, oturmasını kalkmasını bilen, inanç sahibi, modern, düzenli işi olan vs say say bitmez. Eminim tipsiz kamilimiz eğer bu şartları karşılayacak kadın bulamazsam evlenmem daha iyi düşüncesine sahiptir, oy kıyamam annesinin paşasına :((. Ben şimdi mutfağa gidiyorum, bu siparişe göre hamurdan kadın yapacağım, onunla idare etsin bebişimiz :(.
isteklere bak sanki Paul Walker adam, utanmasa uyumayan, s*çmayan gibi taleplerde de bulunacakmış. dayağı yese de akıllanmaz, g*tü fezaya bakıyor. o kusursuzluğu aradığı kadın bunu bir yakışıklıyla aldatana kadar da kendine gelemez bu.
Hahaytt! Hadi ordan lan! Sadece mühendis olmakla olsaydı. Sadece mühendis oluşun yetmez. Azıcık haddini bil, aday olmaya çalıştığın kişi 1.72'lik dünya kralı. Her halinle diğer insanlara örnek olmalısın. Paşamızın yanına yakışman lazım, hanım olman lazım ve daha pek çok şey. Üzüldüm senin adına, haddini bilsen iyi olur.
Off yaa, iyi hadi şansını dene bari. Ama rakiplerin seni ezip geçecek. Sonra ağlama "dağ gibi paşamı başkasına kaptırdım" diye. Psikolojik tedavi görürsün, atlatırsın.
Hanımlar CV'leri ben topluyorum, bir adet boydan bir adet de vesikalık fotoğraf ekleyin. Şansını arttırmak isteyenler mayolu fotoğrafını da eklesin.
Biliyorsunuz bu erkek kıtlığı zamanında böyle mükemmel bir erkek herkese nasip olmaz. Dünyada toplam 5 erkek kaldı, bu 5 erkeğimizin kıymetini bilmemiz lazım.
Boyum 1.85. Fotoğrafa gerek yok "Nefes alsanız yeter". Yalnız bokunu çıkartıp atmosferdeki oksijeni tüketmeyin lütfen. Ben buna değerim ama hayvanata, börtü böceğe yazık.
Bu sıcaklarda beni yelleyecek kadar güçlü nefese sahip adaylar diğer mum üflemeyi bile beceremeyen çiroz adaylardan ayrılır ona göre. Diaframdan derin nefes alanlar öncelikle tercih edilecektir.
Prens kompleksi olan erkek vs Abazan erkek. Bakalım yarışı kim kazanacak. Normal erkeklerin varlığına dair umutlar yerini şüphelere bıraktı. Beklemedeyiz.
Oğlum siz mal mısınız lan? Şu blog açıldığından beridir takip ediyorum, blogun konseptiyle en alakası olmayan paylaşıma gerizekalı gerizekalı yorumlar yapmışsınız. Kezbanların karşısına erkek profili olarak bula bula bunu mu buldunuz amına koyim?
bak buna eyvallah. http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/06/paylasm.html
Erkeğin kezbanı örnek üsttekidir. Bir sürü örnek de bulunabilir. Fakat herifle ne ilgisi var? Adam gayet çoğu erkeğin bir kadında arayabileceği özellikleri sıralamış. Temiz, bakımlı, iyi eğitimli, sigara kullanmayan... Türkçe'nin anasını sikmeden açık bir dille de ifade etmiş üstelik. Hiç de öyle ''Ben şöyle mükemmelim, şu kadar gelirim var'' gibisinden öküzlük de yapmamış. Evlilik için kendisine eş adayı arayan herkes kamil lan o zaman. Ahahahah.
Kezbanlar isteklerini sıralamaya başladıklarında yavşak yavşak aşk, meşk, sik sok demelerinin akabinde ev, araba, anasının amı gibi maaş vb. maddiyata dayalı ne varsa sıralıyorlar. Amlarından başka verebilecekleri hiçbir şey yokken. Üstelik Türkçe'yi piç ederek.
''İşte hep kadınları taşşağa almıyoruz. Bakın erkekleri de koyuyoruz'' ayağına şu güzel ortamın anasını sikmeyin.
Maddiyatın m'sinden bahsetmediği halde pek çok isteği var diye bu blog'ta yayınlanmış kezbanlar var. O postların altı da yorum dolu. Kimse isyan etmedi ama bak maddiyat istemiyor ki diye.
Sen tekrar oku. Adam resmen kadın sipariş ediyor ve de sanki çok yoğun rekabet varmışçasına diğerlerinin arasından sıyrılmak için fotoğraf vs koyun diyor. Tipik burnu kaf dağında Kamil. Siparişle koca arayanlar eleştirilirken (maddiyat değil) neredeydin sen.
Çıkın söyleyin abicim. Bu tip insanların en göze batan özellikleri;
Kadın: ''Çok zekiyim, çok güzelim, kılım, yünüm. Hayatımın aşkını arıyorum. Aşık olmak benim için kutsal. Evi, arabası, Haraptar Köyü'nde 50.000 dönüm arazisi olsun. Benim amım gibisini kimse bulamaz. Amım İMKB'de işlem görür''
Erkek: ''İsmim Taylan. Aylık 3000 euro gelirim var. Bu yaşıma kadar önüme gelene çaktım ama evleneceğim kadın bakire olmazsa olmaz. Çok iyi sikiciyim. Özellikle de dedem pek sikiciydi''
bu ve buna benzer şeylerdir. Bu adamda bir sıkıntı yok ki? Kimisi mühendistir mimar eş ister, ne bileyim polistir öğretmen ister. Ha şahsen bu şekilde olanları da tasvip etmem ancak bu herifin yazdıklarında da abartılacak hiçbir şey yok.
@osmancık pirinci; yorumlarım hepsini okudum. ve ilgili kişinin profiline baktığımda seninle aynı fikirde düşünceler belirdi kafamda. bence kesinlikle zorlama bi paylaşım. ve alttaki ahah kamil diyenlerin bi çoğu da hunter ne paylaşırsa paylaşsın hiçbir şekilde sorugulamadan kendi algısında süzgeçten geçirmeden evet kezbandır/ kamildir diyip dalgasına bakan kesim. ilk günden bari takip ediyorum bu siteyi bence kezban olmadığına kanat getirdiğim her profil için gerekli açıklamalarımla eleştirimi getirdim. gerek rumuzumla gerekse de adsız olarak. yani ne dayandıysa ona hı hı deyip geçmedim. bu adama şu görünen profilden kamil demek haksızlıktır. adam senin de dediğin gibi; birileriyle tanışmak adına bi siteye üye oluyor orda amaç açık, kendini ve beklentilerini anlatacak. gayet aklı başında düzgün isteklerde bulunmuş. öğretmen, mühendis vb. arıyorsa mutlaka kendisi de eğitimlidir. zaten kendi standartlarında birini istemeninde yanlış olmadığını baştan beri söylüyoruz.
burda seni eleştiren tiplerin alayı reel hayatta yalnızlarsa; ne istiyorsun bi karşı cinsten, nasıl birini hayal ediyorsun sorusuna ardı arkası kesilmez yanıt vermiyorlarsa bende neyim. siparişmiş, ısmarlamaymış geçiceksin o işleri. herkes algısı ve kendini gördüğü seviye doğrultusunda beklentiler içerisine giriyor. normal olan bu zaten. ha çapının üstünde beklentiler içerisine girenler kendilerini belli ediyorlar. onlar kafadan kamildir kezbandır zaten hemfikiriz.
ben bu adamda sıkıntı görmedim. sadece piyasasını arttırmak için bi iki ben seçilmem seçerim minvalli laf yapmış. kendince edebi, derin, düşündürücü cümle kurarak _yahut öyle yaptığı sanarak_ farkını ortaya koymalı ki o kadar insanın içinden düşünebilirliği artsın. bu yüzden bu da normal geldi bana. bu tip atılımlarla ne kadar farklı olur orası tartışılır. ama bu kadarcık şeyden de kamil demek yersiz olur.
bakıyorum geneli boyuna takılmış adamın. sanki adam tipine, boyuna bakmadan afeti devran birini beklediğini söylemiş! ha bir de, 'kamil de eleştirilmeli, kezban eleştirilirken iyiydiciler' türemiş. bak güzel kardeşim, kimse bu tipe erkek diye kıyak geçmiyor. yanlış hedef olmuş herkesde şahsen aynı tavrı koyuyorum ben bu yüzden cinsiyet ayrımcalığı yapıldığı düşünülmesin. bi bayan olarak gereksiz hedef olan her profilin arkasında duran biri olarak söylüyorum bunu. ne diyelim. akık fikir. mantıklarınız çok güzelmiş canlarım güle güle kullanın..
@devrim Osmancık kezban olmayan bir kızın post'unun altında "ahaha kezbana bak" tarzında dalga geçmiş biri. O postlarda aklı neredeydi? Biz onu sorduk.
Profilin linki bu
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/mum.html
Kızın istediği bilmiş ve kaprisli olmayan bir erkek, para, boy bos hiçbir şey yok. Osmancık'ın mantığına göre o kızın bu blog'ta eleştirilmemesi gerekiyordu oysa adam o postun altına kezban ahaha diye yorum yazmış.
Bu postta ise bariz bir burnu kalkıklık var, hiç kezban özelliği olmayan insanla dalga geçen adamın bu posttaki adamı korumaya çalışması hiç samimi değil.
Ama ben komik pozundan dolayı kezban dedim ona diye fantastik bir açıklama getirdi :). Pozu komikmiş, o yüzden kezban olmayı hak ediyor :). Neyse, sildi tabii gece o yorumunu.
Devrim, seni bu blog'ta görüyorum hep, senin bu yorumuna lafım yok, bu şekilde bariz kezban özellikleri taşımayanlar da eleştiriliyor bu blog'ta hem de en ağır şekilde. Ama Osmancık başka bir olay.
@12:17; osmancığı savunmak adına bu yorumun altına yazmadım. bu profil konusunda aynı fikirde buluşmuşuz diye yalnız olmadığını belirtmek adınaydı. dediğim gibi tüm yorumları okudum, bence de bariz kezban isteklerini ve özelliklerini taşımayan birini eleştirilerle alaşağı etmek yersiz, mantıksız. ve şunu tüm profillerin altındaki yorumların alayını okuyan biri olarak söyleyebilirim ki, bazen sırf eleştirmek için eleştirenler mevcut.
insanlar yanılabilir, yanlış mantıklar güdebilir. başka bi emsal konuda düşünmesi ve irdelemesi gerektiğinde geçmişte bazı noktalarda haksız tepkiler verdiğini anlayabilir. bu onun omurgasız ve çifte standartçı olduğunu göstermez. bu algısının değiştirecek başka bi olayla karşılaştığını gösterir. bu da zamanla oluşan farkındalığa bi örnektir. adam demiş ki size; 'tamam demişim ama yerim o lafı ben' yani eğlenmek için kestirip atan bi yorum getirdiğini kabul ediyor. o yüzden bence anlamsız bi açık yakaladım mevzusuna dönüyor iş. ve adam bu profil konusunda bence haklıyken, bu şekilde saldırıyor olmak ad homineme giriyor.
örneğin altta vereceğim linkteki kız sadece eğitimsiz. ilk baktığımda ben de gülmüştüm. ama üstüne düşününce anladım ki; sadece eğitimsiz ve zorunlu nedenlerle cahil kalmış bi insan. bu insanla da alay etmek üstelik işiyle gücüyle alay etmek bence asıl omurgasızlık. osmancığın yaptığını gülmek, eğlenmek için düşünmeden atılmış bi adım gibi görüyorum. ki zaten genelde düşünüp, irdelemekten öte eğlence üzerine dönüyor burda muhabbetler. o yüzden çok yadırgamadım. bu yüzden burdaki düşüncesiyle ters düşmüş anlamına gelmez benim için. ha mesela genelinin bakışına göre kezban olmayan bi kıza döşeseydi şöyle iyisinden bi aşağılama açıklamaları, o zaman osmancığı samimiyetsiz bulurdum. bunu da öyle değerlendirebiliriz.
dediğim gibi bu profilde bence sıkıntı yok. var diyenle de boğaz germem tabi. o onun algısıdır. sadece ben farklıyım havası estirmeye çalışmış. çok çok klişe denir geçilir.
link bu, ikinci yorumun altındaki küfürbaz adsız da benim. :) bu kadın sadece türkçeden eleştirilebilir. bunu da şu şekilde tolera edebiliriz, muhtemelen ilkokul mezunu. birilerinden, yeğenlerinden, kardeşlerinden türkçe'nin son dönemde böyle kullanıldığına şahit olmuş. bu yüzden böyle yazıyor. insan gibi biri uyarsa düzeltir eminim. yani direkt yargılara varmak yerine, anlamaya çalışırsak daha çok sonuçlara ulaşırız kanatindeyim.
şunu da belirteyim burda genelinin eleştirdiği birini koruyor pozisyonunda olmak istemem. zira kimseyi tanımam etmem. kendi mantığım doğrultusunda değerlendiriyorum herşeyi.
@devrim, senin hiçbir yorumun bana mantıksız gelmedi zaten. Sadece Osmancık'la diyalogun uzamasının nedenini yazdım. Osmancık adamına göre muamele eden biri oysa sen kezban dişi de olsa erkek de olsa ayırım yapmıyorsun, biliyorum.
bana göre, eğer kezban özelliklerini tam manasıyla göstermeyen biriyle de en acımasız şekilde dalga geçiliyorsa bu blog'ta -ki geçiliyor- bu adamla da dalga geçilebilir. Ben adaletsizlik görmüyorum. Yanlış mı evet.
Bu arada ben kadın değilim. Erkeğim, blog'u uzunca bir süredir takip ediyorum. İnsanların ne şekilde yorumlar yaptığını, kimlerin çifte standartçı olduğunu görüyorum.
Yalnız bu hakikaten zorlama olmuş. Adamın Türkçesi de burada ifşa edilen Kezbanlara göre oldukça iyi. Temel motivasyonu da kabul edilebilir: "Dünyaya aynı pencereden bakıyorsak ben buradayım."
Dolayısıyla buradaki Kezban örneklerine aynı absürdlükte bir karşılık değil bu. Hatta alakası yok.
Blog'u iyi oku. Daha once de dedim, bu adam kendini bir şey sanma ve sipariş verme kontenjanından girmiş bloga. Bir sürü örneği var, bir panpa üstte linkleri vermiş, geç bak bakalım hangisi para diyor. Ayrıca Türkçesi daha mı iyi? Ağlatmış lan bu embesil Türkçeyi :D.
Yahu anlatamıyoruz galiba. Bak burdakilerin birçoğu ekşi sözlük yazarı dingiller. Biz de az çok geçtik. Allahın günü sol frame'de bir top model, bir aktris vb. kadınlarla ilgili entry'ler giriliyor değil mi? Yazılanların temelinde yatanlar ne peki? Öyle birisine sahip olmak. Her erkeğin/kadının gönlünde bir aslan yatar. Bunu dillendirmek barzoluk değildir. Ancak ''Kate Upton gibi birisine sahip olmalıyım çünkü mesleğim milleti ayakta sikmek, aylık 20.000 tl gelirim var. Ama Kate Upton dedik diye de patlak olmamalı. Bekaret şart (:'' diyen ve başka hiçbir sike merhem mahareti olmayan adam barzonun önde gidenidir. Yani aşk meşk yalan. Tek tatavası maddiyat.
Ayrıca elemanın türkçesinde hiçbir sıkıntı yok. Adamı taşşağa almaya zorlamanın mantığı yok. Taşşak geçilecek piyasada tonla adam var ama bu adam değil.
İyi de birader, asıl sen anlamıyorsun. Diyorum ki bu adam bir ilk değil. Kukum var en zengin koca benim olacak demeyen kızları da eklemişler siteye. Yani bu adam onların muadili. "şansınızı arttırın" tadındaki cümle de bayağı trajikomik.
Türkçesinde "hiçbir" sıkıntı yok mu? Ulan bu herifin yazısını okuyacağım diye gözlerim acıdı. Herif noktalama işaretlerini kullanmayı beceremiyor.
Aslanım, ben de öyle olmadığını düşündüğünüz kadını/erkeği çıkın söyleyin diyorum. Her önünüze yem diye atılan kadını/erkeği taşşağa almaktan gözünüz görmüyor ki? Yok oğlum işte adamın yazdıklarında bir şey. Yalnızca noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmamış. İlla bir kulp takıcaz diye eşşeğin amına su kaçırmayın.
Dediğim gibi, kimse artık bu blogla ilgilenen arkadaşlar, yalnızca kadınları değil erkekleri de göz önüne seriyoruz diyerekten bunu buraya koymuşlar ama olmamış. Daha önceki paylaşımlarda çok güzel örnekleri var ancak bu bi' sike benzememiş.
bak bu da aynısı http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/kibar-ve-kupeli-olmasn.html
istemeyen istemez sağdıç. kibar ve küpeli olmasın demek kezbanlık değilki mnı skiyim? Örneğin bende de el fetişliği var tırnaklarının yiyen, bakımsız ellere sahip kızlara gelemiyorum. Bunlar gayet doğal olan kişisel isteklerdir.
de verdiği linklerden biri şu http://kezbanhunter.blogspot.com/2012_05_06_archive.html
Teminat olarak araba isteyen kadın karakovan kezbandır. Lamı cimi yok! verdiğiniz linklere bi' bakın da öyle verin.
Ayrıca sipariş değil. Mevzu evlilik, çocuk oyuncağı değil. Ne varsa çıkar aradığı insanda istediği özellikleri yazar. Sigara-alkol kullanmasın, kumar oynamasın, temiz ve bakımlı olsun demenin nesi ayıp? Çıkıp ''Para sıçıyorum. Şöyle mükemmelim, böyle zekiyim. Benimle evlenecek kadın yaşadı'' filan gibisinden hanzoluk etse eyvallah da ''Bak şunu şunu demiş. Kibirli. Karı sipariş ediyor sanki'' gibi çıkarımlar yapılmaz bu herifin yazdıklarından.
"kendinizi benzer özelliklerdeki adaylarsan ayırın" demesi kendini çok matah biri olarak görmesi değilse ne ya hu? :D Sanki rekabet var adam için. Biraz objektif ol birader. Adam bariz havalarda.
Mevzu evlilik, çocuk oyuncağı değil mantığında davranmış pek çok kadın da sipariş veriyor kontenjanından dahil olmuş. Bu adam da dahil olsa çok mu? :D
Daha ne kadar objektif olayım ki? Yukarıda o kadar yazdım. Hala adam bariz havalarda yazıyorsun. İnsaf be arkadaş!
Fiziken bana uygundan başka (ki adam fit görünüyor. yanında kilolu bir kadın istememesi kadar doğal bir şey yok) fiziksel özellik yazmamış. ''Sarışın, yeşil gözlü, 1.80 boyunda süt üzerine nar pembesi memeleri olan birisi arıyorum'' mu demiş? Sigara kullanmayan, iyi eğitimli, temiz, bakımlı, nerede nasıl davranacaığını bilen, hoşgörülü, ailevi değerlere önem veren bir eş araması hiç de absürt şeyler değil.
Ter kokan, akşama kadar dizi izleyen, bakımsız (bak çirkin demiyorum) iki lafı toparlayamayan insanı birçok insan tercih etmez.
Ya hu bu kızın neresi kezban? Ama sen de dalga geçmişsin...
"ahahahahahahafjlsdlşkjsdlşksdjsd en çok bu kezbana güldüm. mumu da arkadaşı tutmuş. lan bana bir arkadaşım mumu tutsana fotoğraf çekicem dese, mumun üstüne oturturum. ne kadar anlayışlı arkadaşlar varmış."
=) Onlar pozdan kaybettiler. ''Al sağa mum soydum. Tuzlayıp yersin'' der gibiydi de ondan. Dikkat edersen fiziksel özellikleriyle ya da yazdıklarıyla değil.
Kezban'ın tanımını "Kezbanlar isteklerini sıralamaya başladıklarında yavşak yavşak aşk, meşk, sik sok demelerinin akabinde ev, araba, anasının amı gibi maaş vb. maddiyata dayalı ne varsa sıralıyorlar." bu şekilde yapmışsın da. Paradan hiç bahsetmemiş, gayet normal istekleri olan kıza "kezban" demişsin. Bu posttaki cengaverliğini orada görmeyi bir kenera bırak bir de kezban deyip dalga geçmişsin.
Yahu orda tipik ''kaprissiz, çok bilmişlik bıdı bıdı'' kezban triplerine girmiş filan. Hem n'olucak, kezban yazmışsam bile yazdığımı yerim gerekirse. Silerim gider, sıkıntı yok.
Ya arkadaşım bırak bu işleri ya. Demin diyordun ki erkek zar arıyorsa kadın da para arıyorsa kezbandır/kamildir. Bu adamın üzerine niye gidiyorsunuz, kusur bulmak için kasıyorsunuz diyordun. Bu adam da bildiğin kamil triplerine girmiş, kadınlar sırada sanıyor. Silersin gider tabii. Çemkirdiğin şeyi kendin yapıyorsun. Çifte standart ne güzel şey.
Neyse, bizlerin de bu adamı kamil olarak adlandırmak için haklı nedenlerimiz var aynen senin para isterim demeyen kızlara bile kezban demen gibi. Ha bu arada, evleneceği insanın kaprissiz olmasını ve bilmiş olmamasını istemek ne kezbanlıktır ne kamilliktir, haybeden zırıltı sevmeyen insan işidir. Ama kendini bulunmaz hint kumaşı sanmak tipik Kezban/Kamil işidir.
Lan oğlum çıkıp diyeydin o zaman. Ben buraya yazınca mı aklın başına geldi? Hiçbir şey yazmasak ''höhöhehe öküz, embesil, yazdıkları okunmuyor, hint kumaşı sanıyor'' diye dodurdayıp durulucaktı. İki satır bi' şey yazdık gitmişsin eski yazdıklarımdan birisini alıp önüme koyuyorsun. Kaldı ki o paylaşımda fotoğraftaki manzara gülünç geldi diyorum, hala çifte standartçısın diye homurdanıyorsun.
En azından şurda keçi gibi diretmiyorum amına koyim, ''bak bu da kendini bulunmaz hint kumaşı sanmış'' diye. Sildim gitti, sanki mezara götürücem anasını sikeyim ya.
Başından beri bu adamın kamil özelliklerine sahip olduğunu ve de bu blog'taki her kezbanın illa para isterim demediğini söylüyorum, geç oku yorumları. Yorumunu tesadüfen gördüm ve sesli güldüm.
Kızın sırf fotoğrafı komik diye (paracı bir kezban degil, hatta kezban bile degil, gayet olası şeyleri istemiş) kezban bu zuhahah diye gülüp dalga geçen adamın o postta aklına gelmemiş blog'un amacından saptığı ama açık açık kendisi için rekabet olduğunu sanan kamil'in postu olunca vay efendim blog iyice amacından saptı.
Ulan ne diretmeyeceğim, yanar dönerli mi olmak icap ediyor? Başından beri sabitim. Sen çemkirdiği şeyi yapan bir adammışsın, sana kaldı kamili savunmak. Silmiş, hey yavrum hey, eğer bu post bugün eklenmeseydi ve o mum'lu posttakine benzer başka postlar eklenseydi sen bugünkü avukatlığını hiç yapmayacaktın, dalga geçiyor olacaktın. Neyse, her işte bir hayır vardır.
özellikle koydun de mi bu profili, ortamdaki solungaçlı kezbanları tespit için :D
tarzını sevdim hacı... :)))
amma çok kezban varmış diş bileyen fırsatı bulunca döşemişler buraya...
Osmancık Pirinci... arkadaşım nefesin çok galiba.. Sevgili kardeşim Allah-ü Teala'nın bize vermiş olduğu nefes adedi stoklarla sınırlıdır. Lütfen gereksiz yere harcamayalım. Cool olalım. oldu mu? hadi bakalım. Anladın sen onu..
Osmancık patolojik bir vaka. Kezban para isteyen, erkekse zar isteyendir, bu postun burada ne işi var diye ağladı. Bir baktık adam kezbanlıkla alakası olmayan kızın postunun altında ''kezbana bak ehuuee'' diye dalgalar geçmiş (gece silmiş tabii yorumunu). Bu erkek kezban postuna kadar sorun yoktu. Bu başlık bir nevi çifte standartçı turnusolu oldu kehkeh.
Bozacının şahidi şıracı robin kamil de pek kıymetli yorumunu yaptı.
@Adsız 11:18 Ahahahah. Tam boş beleş ekşici entel tipi. Hemen insanlar hakkında ''patolojik bir vaka :('' ıvır zıvır diye kendi çapında saptamalarda bulunmuş. Lan oğlum, ne diye ağlayayım elin herifi yüzünden? Bana düşmüş kamili savunmak da bilmem ne. Çok da sikimde. Ama diyorum ki bu adamın yazdıklarında abartılacak bir şey yok. Hıyarın biri çıkar, ''Türkçe'yi katletmiş'' der. Amına koyim, sanki ben başka bir yazıyı okuyorum. Noktalamalardan sonra boşluk bırakmamış o kadar.
Bu erkek kezban postuna kadar sorun yokmuşmuş. Bak bakayım buna bir muhalefet eden kimse çıkmış mı?
Hala çıkmış ''Kezbanlar maddiyat, kamiller bekaret istiyor diyorsun'' demişsin. E yalan mı amına koyim? Dünyanın en mükemmel aşkını biz yaşayalım diye kafa sikip arkasından türlü türlü maddi arzusu bitmeyen hep kadınlar. Kadınlardan maddiyat bekleyen erkekler çok çok azlar. Erkeklerin kezbanları maddiyat hariç çok şey sayabiliriz. Hovarda yaşayıp bakire arayanı dersin, çıkmış aylık geliriyle hayvanlık yapıyor dersin, dersin de dersin. Şişman olur, manken gibi kadın arıyor deyip taşşak geçersin ona bile eyvallah ki 130 kilo olup beyaz atlı zengin prens bekleyenleri zaten biz de taşşağa alıyoruz.
Ama arkadaş paylaşımdaki hiç bir yamuk yok. Evlilik sitesinde kendine talip arayan normal bi' tip. Bu adama da erkek kezbanı/kamil/mahmut ya da her ne sikimse yakıştırması yaparsanız, ohhhooo kendisine eş arayan akrabalarınızda da tonla bu adamın/kadının örneği vardır o zaman.
Not: Gözünü seveyim Ekşi Sözlük yazarı olanlar benim yazdıklarıma bulaşmasın. Siktirsinler sözlükte anket başlık doldursunlar.
Bacak kadar boyun var türlü türlü huyun var senin de. Yoğun rekabete girmiş sanırsın Mühendis kadınlar, he canım he, evlilik sitelerine kaldığın gerçeğiyle yüzleşirsin yakında Kamil ağabey.
yinede bir kezbanın yanında masum kalıyor lan, hiç değilse çalışan bir kadın aramış para yiyici kezbanlardan korunmak için, adamı aradığı kriterler batırmış sadece.
Bir değil iki değil ki, bir sürü var blog'ta. Her çeşit var yani, ve hepsi gayet ağır bir şekilde eleştirilmiş. Kimse de ama bu kezban değil ki demedi. Bunda neden deniyor hayret amk.
Ya hala aynı terane. Arkadaşım deseydiniz amına koyim. Hatta keşke sen çıkıp sen diyeydin ''Amına koduklarım, bununla dalga geçiyosunuz ama ne alaka?'' diye.
Bunda neden deniyor hayret diyorsun? Al bak şu an sağ taraftaki paylaşımlara. Tek tek aç oku.
http://oi46.tinypic.com/jf870w.jpg
bu adam bunlarla bir tutulur mu be? öeh amına koyim
@osmancık. Dün tesadüfen gördük senin yorumunu diyoruz aq. Seni mi takip ediyoruz, te allahım ya. İyi ki de gördük, görmesek kendine bakmadan burada ahkam kesecektin.
Ya tamam amına koyim tamam. Ahkam kesecektim. Götünüz göğe ersin. Ayrıca o kıza kezban demişim, iyi demişim lan. Artık yazma. O karıyın amına koyuyum yazma...
pazardan domates seçiyo mnsktiminin hımbılı
YanıtlaSilKendini bulunmaz Hint kumaşı sanan kamil detected. "kendinizi diğer adaylardan ayırın" senin yere yakın poponu kim kaldırdı acaba kehkeh. Kendi kendine kıymet biçmiş bu.
YanıtlaSilahahaha
SilMühendis kadınlar hemen kendilerini diğer adaylardan ayıracak işlere girişmişler, site çökmüş. La havle, mühendis kadın senin gibi bir malı ne yapsın, kamil?
YanıtlaSiluahahah =D
Silinanç sahibi ama modern demiş
YanıtlaSil(bkz: sokakta hanımefendi mutfakta aşçı yatakta orospu)
rüyasında görür bu kamil öyle kadını.
SilSaymış da saymış akılsız. Bunların bu özgüvenine sçayım. Bu herifi kusursuz olsan memnun edemezsin. Şükür ki kusurluyum, bu çok yakışıklı, boylu boslu (1.72) zeki adam için kendimi diğer adaylardan ayırmayacağım.
YanıtlaSilArkada Kadir Topbaş oturuyor http://www.gazete5.com/images/news/3148.jpg
YanıtlaSilhahahahaha, süpersin
Sil@22:59 Adamın ortamı var, belli.
Silhay allah, baştan elendik, ne yapacağım şimdi :(.
YanıtlaSiltm Srtlari saqlyrmm, ama aqzima almm bstn solym :(
YanıtlaSiladam özgüven patlaması yaşıyor, gardınızı alın la. boyu da çok manidarmış amk.
YanıtlaSilKezban hunter tarihinde bir ilk....
YanıtlaSililk değil 2-3 başlık daha var buna benzer.
SilHerifte bipolar bozukluk var. Annesi falan kandırmış bu zavallıyı aslan bir oğlan olduğuna, kendini prens sanıyor.
YanıtlaSilHanımlar beyimize fotolarınızı atın, seçim yapacakmış. Hadi bakalım bu nadide, çok kıymetli adamı kim kapacak. Herkese bol şans, ne de olsa erkek kalmadı dünyada, bu 172'lik yiğide kaldı kadınlar.
hanımlar beyler,
YanıtlaSilsaatler süren uğraşlarım sonucunda bu bey oğlumuza güzide sitemizden bir hanım aday buldum. Bence 1e1 örtüşüyorlar.
Lütfen bana katılıyorsanız yanıtla kısmından +1 yazmanız kafidir.
Hadi bakalım, tanıştıralım bunları, sevaptır :)
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/06/paran-varsa-land-rover.html
+1
Silbence +1
Silhem dindar hem marjinal hem zekiymiş.
bundan iyisi şamda karpuz.
sinirden güldüm ya, bu ne kendini bir bok sanmadır. biri şuna iki tokat atsın da kendine gelsin gariban, çok uçmuş.
YanıtlaSilher Türk erkeği gibi(yüzde 99.99) bu da kamil. şimdi bana yalandan çemkirmeyin. hepiniz kadınlarda bu özellikleri arıyorsunuz. ama kamil damgasının ağırlığından,bunları istediğinizi anlatamazsınız.
YanıtlaSiluçmuşsun, veya karşına hep kamiller çıkmış.
Silüzüldüm senin adına. kimse seni kanatlarının altına almadı mı papatya?
kimsenin kanatları altına girmeyi kabul etmedim kamilim. çünkü kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadınım. Türk kadınlarının tamamına yakını kezban kabul ediliyor. e bunlardan dünyaya gelen erkekler nasıl oluyor da kamil olmuyor? saçmalamayın. hangi oranda kezban varsa,o oranda da kamil olması zorunlu. ağlamayın.
Sil@23:30 %99.99 oranı acımasız ama "hangi oranda kezban varsa o oranda kezban olmalı" lafının altına imza atarım.
SilBu kodumun kezbanlık geni mitokondriyal DNA ile mi kalıtılıyor nedir, anadan tüm çocuklara geçiyor. Kezban anneden doğan oğlanı bekleneyen kaçınılmaz son kamillik. O yüzden bana göre kadınların eğitim seviyesini yukarıyı çekerek sorunun kökenine dinamit koyabiliriz ancak.
@00.25 ağladığım falan yok papatya. kanatlarının altına girmedim diyorsun ama ben o anlamda kullanmamıştım, sen erkeğin karşısında ezilmek olarak algılıyorsun olayı, üzgünüm.
Silayaklarının üstünde durmayı meziyet olarak gösterme, olması gereken o zaten..
kamil vs kezban oranına girmek ise saçma geliyor bana, o yüzden ağlama melis tarzında yorum yazmanız da üzücü, sidik yarışı yapılmıyor burada, sadece gerçekler sunuluyor :) bu açıdan bakmayı denemelisin
00.25
Silkezban bir anneden doğan çocuğun kamil olduğu gerçeğini(?) neye dayanarak söylüyorsun? mantıksız bir önerme, kezbanlardan doğanlar kamil olur gibi bir şey bu.
bahsettiğin özelliklere sahip olsaydın burada kamillere (99.99 muş?) veya bloğa çemkirmezdin zaten.
hadi diyelim kezbandan doğan kamil olur, senin sözlerin ile bitirelim.
----------
Türk kadınlarının tamamına yakını kezban kabul ediliyor. e bunlardan dünyaya gelen erkekler nasıl oluyor da kamil olmuyor? saçmalamayın
----------
peki,
----------
Türk kadınlarının tamamına yakını kezban kabul ediliyor. e bunlardan dünyaya gelen kadınlar nasıl oluyor da kezban olmuyor? saçmalama
----------
@23:30 ne kadar akılllısın sen öyle.Aynı oranda kezban ve kamil var diyorsun ve Türkiyedeki kamillerin oranının %99,99 olduğunu belirtiyorsun.Bu durumda Türkiyede %99,99 oranında kezban mevcut.Sende bu %99,99 Uk oranın içine girdiğine göre kendi kendini kezban ilan etmiş oluyorsun.Bravo kendini bilen insanları iyidir.
Silkendimi de bilirim,seni de bilirim kamil. kezbanlar ne kadarsa kamiller de o orandadır. kamilleri ağaç kovukları veya kurtlar büyütmüyor. aradaki tek fark,kadınlar erkekleri bu denli acımasızca eleştirmezken,erkekler kezban bulduğunda ''bokunda elmas bulmuş''kadar sevinerek,kadına demediklerini bırakmıyorlar. bir kamilsen(Türkiyede yaşıyorsan başka ne olacan)buna hakkın yok işte. neyi eleştiriyon lan,kendinin dişi formunu. git sarımsağını-soğanını ye kamil...
Sil@15:58 Türkiye'deki Kamil'lerin sayısı ''%99,99'' mudur bilemem ama çoğunluğu oluşturduklarına eminim. Bizler bu saçmalıklar belki bir nebze de olsa azalır diye hemcins falan tanımadan eleştiriyoruz burada. Ama Kamil'ler durumlarından memnun belli ki, toz kondurmuyorlar.
SilSen lütfen bu blog'tan eksik olma, yorumlarını yaz. Bir şeyleri konuşmayı, tartışmayı sevenler de var.
Bu blog'u desteklememek ayıptır ya. Blog adminlerine de teşekkür ederim. Bu embesil Kamil'ler her yerde. Bunlar ve bunların kendilerini çok kıymetli sanma hallerinden çekmemiş olan kız yoktur bu ülkede. Sanırsın yerden bitme paşamızla evlenmek için sıraya girmişler "evleneceğim ama şu şu şu şartlar olursa, aranızda da rekabet olacaktır elbet, fotoğraf gösterin de seçeyim" moduna girmiş, Allah'ın beş para etmez kırosu. Bunların götlerini indirmek lazım.
YanıtlaSilKamil Türkçeyi de katletmiş.
YanıtlaSilkendisi hakkında hiçbir şey yazmamış gerzek.
YanıtlaSilTipik kamil... Boy 1.72, kendisiyle alakalı bilgi yok. İstekleri sınırsız. Eş değil ultimate woman arıyor. Hoşgörülü, oturmasını kalkmasını bilen, inanç sahibi, modern, düzenli işi olan vs say say bitmez. Eminim tipsiz kamilimiz eğer bu şartları karşılayacak kadın bulamazsam evlenmem daha iyi düşüncesine sahiptir, oy kıyamam annesinin paşasına :((. Ben şimdi mutfağa gidiyorum, bu siparişe göre hamurdan kadın yapacağım, onunla idare etsin bebişimiz :(.
YanıtlaSilyaptıktan sonra üflemeyi unutma ;)
Silöğretmen, mühendis, ofis ortamı..
YanıtlaSiltam çeviri: dükkan/mekan işletenler, dükkan/mekanda çalışanlar, sokakta çalışanlar, sahada çalışanlar, evde çalışanlar beni bozar.
belli ki görece fazla sosyal ortamlar ve de az kazanç bozuyor kamil'imizi.
o en iyilerine layık, sizler çok kaka insanlarsınız :(.
Silisteklere bak sanki Paul Walker adam, utanmasa uyumayan, s*çmayan gibi taleplerde de bulunacakmış. dayağı yese de akıllanmaz, g*tü fezaya bakıyor. o kusursuzluğu aradığı kadın bunu bir yakışıklıyla aldatana kadar da kendine gelemez bu.
YanıtlaSilmühendisim, kadınım, adayım. beni seç, beni seç!
YanıtlaSilHahaytt! Hadi ordan lan! Sadece mühendis olmakla olsaydı. Sadece mühendis oluşun yetmez. Azıcık haddini bil, aday olmaya çalıştığın kişi 1.72'lik dünya kralı. Her halinle diğer insanlara örnek olmalısın. Paşamızın yanına yakışman lazım, hanım olman lazım ve daha pek çok şey. Üzüldüm senin adına, haddini bilsen iyi olur.
Silama master yapıyorum? ^^
SilOff yaa, iyi hadi şansını dene bari. Ama rakiplerin seni ezip geçecek. Sonra ağlama "dağ gibi paşamı başkasına kaptırdım" diye. Psikolojik tedavi görürsün, atlatırsın.
SilÖyle master değil onun istediği. Onu hepimiz yapıyoruz. Di mi Feyzullah?
SilResim ekleyene bonus lütfediyormuş gönlü zengin paşam. Yalnız hangi tahtın varisi olduğunu yazmayı unutmuş sanırım.
YanıtlaSilBunu ve o resim öğretmenini kısırlaştırıp evlendirerek toplum için bir tehdit olmaktan çıkartalım. Bir taşla 2 kezbandan kurtuluruz.
Hanımlar CV'leri ben topluyorum, bir adet boydan bir adet de vesikalık fotoğraf ekleyin. Şansını arttırmak isteyenler mayolu fotoğrafını da eklesin.
YanıtlaSilBiliyorsunuz bu erkek kıtlığı zamanında böyle mükemmel bir erkek herkese nasip olmaz. Dünyada toplam 5 erkek kaldı, bu 5 erkeğimizin kıymetini bilmemiz lazım.
Boyum 1.85. Fotoğrafa gerek yok "Nefes alsanız yeter". Yalnız bokunu çıkartıp atmosferdeki oksijeni tüketmeyin lütfen. Ben buna değerim ama hayvanata, börtü böceğe yazık.
YanıtlaSilBu sıcaklarda beni yelleyecek kadar güçlü nefese sahip adaylar diğer mum üflemeyi bile beceremeyen çiroz adaylardan ayrılır ona göre. Diaframdan derin nefes alanlar öncelikle tercih edilecektir.
Prens kompleksi olan erkek vs Abazan erkek. Bakalım yarışı kim kazanacak. Normal erkeklerin varlığına dair umutlar yerini şüphelere bıraktı. Beklemedeyiz.
Silİroniden anlamayan kadın göğüs farkıyla birinci geldi.
Sil@01:31 kadın olduğumu nereden biliyorsun lan :D. Geyik yapıyoruz, raad ol.
Sil@1:33 Senden bahsettiğimi nereden biliyorsun lan :D. Bizim sülalemiz raad.
YanıtlaSilBenim yorumumun altına yazmışsın, raad panpa
SilDakika ve skor istemişsin insaniyetlik namına bilgi verme babında yazmışım panpa. Bizim mesleğimiz raad-yolog be güzel insan.
Silbinlerce dansöz var raad-yolog panpa
Silişte orada sen haksızsın panpa. bana bir tane var gibi geldi :D
Sil@01:59 kendini biliyorsun yani aq
Sil@02:05 Raad panpa raad
Silİlim ilim bilmektir
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktır
@02:19 sabaha kadar yazacak bu raad panpa :D
SilOğlum siz mal mısınız lan? Şu blog açıldığından beridir takip ediyorum, blogun konseptiyle en alakası olmayan paylaşıma gerizekalı gerizekalı yorumlar yapmışsınız. Kezbanların karşısına erkek profili olarak bula bula bunu mu buldunuz amına koyim?
YanıtlaSilbak buna eyvallah. http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/06/paylasm.html
Erkeğin kezbanı örnek üsttekidir. Bir sürü örnek de bulunabilir. Fakat herifle ne ilgisi var? Adam gayet çoğu erkeğin bir kadında arayabileceği özellikleri sıralamış. Temiz, bakımlı, iyi eğitimli, sigara kullanmayan... Türkçe'nin anasını sikmeden açık bir dille de ifade etmiş üstelik. Hiç de öyle ''Ben şöyle mükemmelim, şu kadar gelirim var'' gibisinden öküzlük de yapmamış. Evlilik için kendisine eş adayı arayan herkes kamil lan o zaman. Ahahahah.
Kezbanlar isteklerini sıralamaya başladıklarında yavşak yavşak aşk, meşk, sik sok demelerinin akabinde ev, araba, anasının amı gibi maaş vb. maddiyata dayalı ne varsa sıralıyorlar. Amlarından başka verebilecekleri hiçbir şey yokken. Üstelik Türkçe'yi piç ederek.
''İşte hep kadınları taşşağa almıyoruz. Bakın erkekleri de koyuyoruz'' ayağına şu güzel ortamın anasını sikmeyin.
Maddiyatın m'sinden bahsetmediği halde pek çok isteği var diye bu blog'ta yayınlanmış kezbanlar var. O postların altı da yorum dolu. Kimse isyan etmedi ama bak maddiyat istemiyor ki diye.
Silhttp://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/yorumsuz.html#comment-form
Silhttp://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/kibar-ve-kupeli-olmasn.html
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012_05_06_archive.html
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/uckur-pesinde-olmayn.html
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/tanimak-isdosan-tansma-dene.html
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/alngan-sinirli.html
ve daha niceleri be pampa amk
Sen tekrar oku. Adam resmen kadın sipariş ediyor ve de sanki çok yoğun rekabet varmışçasına diğerlerinin arasından sıyrılmak için fotoğraf vs koyun diyor. Tipik burnu kaf dağında Kamil. Siparişle koca arayanlar eleştirilirken (maddiyat değil) neredeydin sen.
Sil@adsız 01:58
SilÇıkın söyleyin abicim. Bu tip insanların en göze batan özellikleri;
Kadın: ''Çok zekiyim, çok güzelim, kılım, yünüm. Hayatımın aşkını arıyorum. Aşık olmak benim için kutsal. Evi, arabası, Haraptar Köyü'nde 50.000 dönüm arazisi olsun. Benim amım gibisini kimse bulamaz. Amım İMKB'de işlem görür''
Erkek: ''İsmim Taylan. Aylık 3000 euro gelirim var. Bu yaşıma kadar önüme gelene çaktım ama evleneceğim kadın bakire olmazsa olmaz. Çok iyi sikiciyim. Özellikle de dedem pek sikiciydi''
bu ve buna benzer şeylerdir. Bu adamda bir sıkıntı yok ki? Kimisi mühendistir mimar eş ister, ne bileyim polistir öğretmen ister. Ha şahsen bu şekilde olanları da tasvip etmem ancak bu herifin yazdıklarında da abartılacak hiçbir şey yok.
Bir arkadaş linkler vermiş, oradakilere göz at. Hiçbiri maddiyattan bahsetmiyor ama bolca eleştirilmişler.
SilAyrıca bu örnekteki adam gayet kibirli, aşkı, evliliği de siparişle sanıyor belli ki.
Osmancık panpa, bu adam kendini bir bok sanma ve siparişle eş arama kontenjanından dahil olmuş bu blog'a, ilk değil.
Sil@osmancık pirinci; yorumlarım hepsini okudum. ve ilgili kişinin profiline baktığımda seninle aynı fikirde düşünceler belirdi kafamda. bence kesinlikle zorlama bi paylaşım. ve alttaki ahah kamil diyenlerin bi çoğu da hunter ne paylaşırsa paylaşsın hiçbir şekilde sorugulamadan kendi algısında süzgeçten geçirmeden evet kezbandır/ kamildir diyip dalgasına bakan kesim. ilk günden bari takip ediyorum bu siteyi bence kezban olmadığına kanat getirdiğim her profil için gerekli açıklamalarımla eleştirimi getirdim. gerek rumuzumla gerekse de adsız olarak. yani ne dayandıysa ona hı hı deyip geçmedim. bu adama şu görünen profilden kamil demek haksızlıktır. adam senin de dediğin gibi; birileriyle tanışmak adına bi siteye üye oluyor orda amaç açık, kendini ve beklentilerini anlatacak. gayet aklı başında düzgün isteklerde bulunmuş. öğretmen, mühendis vb. arıyorsa mutlaka kendisi de eğitimlidir. zaten kendi standartlarında birini istemeninde yanlış olmadığını baştan beri söylüyoruz.
Silburda seni eleştiren tiplerin alayı reel hayatta yalnızlarsa; ne istiyorsun bi karşı cinsten, nasıl birini hayal ediyorsun sorusuna ardı arkası kesilmez yanıt vermiyorlarsa bende neyim. siparişmiş, ısmarlamaymış geçiceksin o işleri. herkes algısı ve kendini gördüğü seviye doğrultusunda beklentiler içerisine giriyor. normal olan bu zaten. ha çapının üstünde beklentiler içerisine girenler kendilerini belli ediyorlar. onlar kafadan kamildir kezbandır zaten hemfikiriz.
ben bu adamda sıkıntı görmedim. sadece piyasasını arttırmak için bi iki ben seçilmem seçerim minvalli laf yapmış. kendince edebi, derin, düşündürücü cümle kurarak _yahut öyle yaptığı sanarak_ farkını ortaya koymalı ki o kadar insanın içinden düşünebilirliği artsın. bu yüzden bu da normal geldi bana. bu tip atılımlarla ne kadar farklı olur orası tartışılır. ama bu kadarcık şeyden de kamil demek yersiz olur.
bakıyorum geneli boyuna takılmış adamın. sanki adam tipine, boyuna bakmadan afeti devran birini beklediğini söylemiş! ha bir de, 'kamil de eleştirilmeli, kezban eleştirilirken iyiydiciler' türemiş. bak güzel kardeşim, kimse bu tipe erkek diye kıyak geçmiyor. yanlış hedef olmuş herkesde şahsen aynı tavrı koyuyorum ben bu yüzden cinsiyet ayrımcalığı yapıldığı düşünülmesin. bi bayan olarak gereksiz hedef olan her profilin arkasında duran biri olarak söylüyorum bunu.
ne diyelim. akık fikir. mantıklarınız çok güzelmiş canlarım güle güle kullanın..
devrim
@devrim Osmancık kezban olmayan bir kızın post'unun altında "ahaha kezbana bak" tarzında dalga geçmiş biri. O postlarda aklı neredeydi? Biz onu sorduk.
SilProfilin linki bu
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/mum.html
Kızın istediği bilmiş ve kaprisli olmayan bir erkek, para, boy bos hiçbir şey yok. Osmancık'ın mantığına göre o kızın bu blog'ta eleştirilmemesi gerekiyordu oysa adam o postun altına kezban ahaha diye yorum yazmış.
Bu postta ise bariz bir burnu kalkıklık var, hiç kezban özelliği olmayan insanla dalga geçen adamın bu posttaki adamı korumaya çalışması hiç samimi değil.
Ama ben komik pozundan dolayı kezban dedim ona diye fantastik bir açıklama getirdi :). Pozu komikmiş, o yüzden kezban olmayı hak ediyor :). Neyse, sildi tabii gece o yorumunu.
Devrim, seni bu blog'ta görüyorum hep, senin bu yorumuna lafım yok, bu şekilde bariz kezban özellikleri taşımayanlar da eleştiriliyor bu blog'ta hem de en ağır şekilde. Ama Osmancık başka bir olay.
@12:17; osmancığı savunmak adına bu yorumun altına yazmadım. bu profil konusunda aynı fikirde buluşmuşuz diye yalnız olmadığını belirtmek adınaydı. dediğim gibi tüm yorumları okudum, bence de bariz kezban isteklerini ve özelliklerini taşımayan birini eleştirilerle alaşağı etmek yersiz, mantıksız. ve şunu tüm profillerin altındaki yorumların alayını okuyan biri olarak söyleyebilirim ki, bazen sırf eleştirmek için eleştirenler mevcut.
Silinsanlar yanılabilir, yanlış mantıklar güdebilir. başka bi emsal konuda düşünmesi ve irdelemesi gerektiğinde geçmişte bazı noktalarda haksız tepkiler verdiğini anlayabilir. bu onun omurgasız ve çifte standartçı olduğunu göstermez. bu algısının değiştirecek başka bi olayla karşılaştığını gösterir. bu da zamanla oluşan farkındalığa bi örnektir. adam demiş ki size; 'tamam demişim ama yerim o lafı ben' yani eğlenmek için kestirip atan bi yorum getirdiğini kabul ediyor. o yüzden bence anlamsız bi açık yakaladım mevzusuna dönüyor iş. ve adam bu profil konusunda bence haklıyken, bu şekilde saldırıyor olmak ad homineme giriyor.
örneğin altta vereceğim linkteki kız sadece eğitimsiz. ilk baktığımda ben de gülmüştüm. ama üstüne düşününce anladım ki; sadece eğitimsiz ve zorunlu nedenlerle cahil kalmış bi insan. bu insanla da alay etmek üstelik işiyle gücüyle alay etmek bence asıl omurgasızlık. osmancığın yaptığını gülmek, eğlenmek için düşünmeden atılmış bi adım gibi görüyorum. ki zaten genelde düşünüp, irdelemekten öte eğlence üzerine dönüyor burda muhabbetler. o yüzden çok yadırgamadım. bu yüzden burdaki düşüncesiyle ters düşmüş anlamına gelmez benim için. ha mesela genelinin bakışına göre kezban olmayan bi kıza döşeseydi şöyle iyisinden bi aşağılama açıklamaları, o zaman osmancığı samimiyetsiz bulurdum. bunu da öyle değerlendirebiliriz.
dediğim gibi bu profilde bence sıkıntı yok. var diyenle de boğaz germem tabi. o onun algısıdır. sadece ben farklıyım havası estirmeye çalışmış. çok çok klişe denir geçilir.
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/ne-dsm-blmyrm-bu-drm-hkknda-yrmu-sze.html
link bu, ikinci yorumun altındaki küfürbaz adsız da benim. :) bu kadın sadece türkçeden eleştirilebilir. bunu da şu şekilde tolera edebiliriz, muhtemelen ilkokul mezunu. birilerinden, yeğenlerinden, kardeşlerinden türkçe'nin son dönemde böyle kullanıldığına şahit olmuş. bu yüzden böyle yazıyor. insan gibi biri uyarsa düzeltir eminim. yani direkt yargılara varmak yerine, anlamaya çalışırsak daha çok sonuçlara ulaşırız kanatindeyim.
şunu da belirteyim burda genelinin eleştirdiği birini koruyor pozisyonunda olmak istemem. zira kimseyi tanımam etmem. kendi mantığım doğrultusunda değerlendiriyorum herşeyi.
_devrim_
@devrim, senin hiçbir yorumun bana mantıksız gelmedi zaten. Sadece Osmancık'la diyalogun uzamasının nedenini yazdım. Osmancık adamına göre muamele eden biri oysa sen kezban dişi de olsa erkek de olsa ayırım yapmıyorsun, biliyorum.
Silbana göre, eğer kezban özelliklerini tam manasıyla göstermeyen biriyle de en acımasız şekilde dalga geçiliyorsa bu blog'ta -ki geçiliyor- bu adamla da dalga geçilebilir. Ben adaletsizlik görmüyorum. Yanlış mı evet.
Bu arada ben kadın değilim. Erkeğim, blog'u uzunca bir süredir takip ediyorum. İnsanların ne şekilde yorumlar yaptığını, kimlerin çifte standartçı olduğunu görüyorum.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBir arkadaş linkler vermiş, oradakilere göz at. Hiçbiri maddiyattan bahsetmiyor ama bolca eleştirilmişler.
SilAyrıca bu örnekteki adam gayet kibirli, aşkı, evliliği de siparişle sanıyor belli ki.
Yalnız bu hakikaten zorlama olmuş. Adamın Türkçesi de burada ifşa edilen Kezbanlara göre oldukça iyi. Temel motivasyonu da kabul edilebilir: "Dünyaya aynı pencereden bakıyorsak ben buradayım."
YanıtlaSilDolayısıyla buradaki Kezban örneklerine aynı absürdlükte bir karşılık değil bu. Hatta alakası yok.
Blog'u iyi oku. Daha once de dedim, bu adam kendini bir şey sanma ve sipariş verme kontenjanından girmiş bloga. Bir sürü örneği var, bir panpa üstte linkleri vermiş, geç bak bakalım hangisi para diyor. Ayrıca Türkçesi daha mı iyi? Ağlatmış lan bu embesil Türkçeyi :D.
Sil@Adsız 02:36
SilYahu anlatamıyoruz galiba. Bak burdakilerin birçoğu ekşi sözlük yazarı dingiller. Biz de az çok geçtik. Allahın günü sol frame'de bir top model, bir aktris vb. kadınlarla ilgili entry'ler giriliyor değil mi? Yazılanların temelinde yatanlar ne peki? Öyle birisine sahip olmak. Her erkeğin/kadının gönlünde bir aslan yatar. Bunu dillendirmek barzoluk değildir. Ancak ''Kate Upton gibi birisine sahip olmalıyım çünkü mesleğim milleti ayakta sikmek, aylık 20.000 tl gelirim var. Ama Kate Upton dedik diye de patlak olmamalı. Bekaret şart (:'' diyen ve başka hiçbir sike merhem mahareti olmayan adam barzonun önde gidenidir. Yani aşk meşk yalan. Tek tatavası maddiyat.
Ayrıca elemanın türkçesinde hiçbir sıkıntı yok. Adamı taşşağa almaya zorlamanın mantığı yok. Taşşak geçilecek piyasada tonla adam var ama bu adam değil.
İyi de birader, asıl sen anlamıyorsun. Diyorum ki bu adam bir ilk değil. Kukum var en zengin koca benim olacak demeyen kızları da eklemişler siteye. Yani bu adam onların muadili. "şansınızı arttırın" tadındaki cümle de bayağı trajikomik.
SilTürkçesinde "hiçbir" sıkıntı yok mu? Ulan bu herifin yazısını okuyacağım diye gözlerim acıdı. Herif noktalama işaretlerini kullanmayı beceremiyor.
Aslanım, ben de öyle olmadığını düşündüğünüz kadını/erkeği çıkın söyleyin diyorum. Her önünüze yem diye atılan kadını/erkeği taşşağa almaktan gözünüz görmüyor ki? Yok oğlum işte adamın yazdıklarında bir şey. Yalnızca noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmamış. İlla bir kulp takıcaz diye eşşeğin amına su kaçırmayın.
SilDediğim gibi, kimse artık bu blogla ilgilenen arkadaşlar, yalnızca kadınları değil erkekleri de göz önüne seriyoruz diyerekten bunu buraya koymuşlar ama olmamış. Daha önceki paylaşımlarda çok güzel örnekleri var ancak bu bi' sike benzememiş.
Altta 03:10'da yazılmış yorumu oku bir zahmet.
Silbak bu da aynısı http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/kibar-ve-kupeli-olmasn.html
YanıtlaSilistemeyen istemez sağdıç. kibar ve küpeli olmasın demek kezbanlık değilki mnı skiyim? Örneğin bende de el fetişliği var tırnaklarının yiyen, bakımsız ellere sahip kızlara gelemiyorum. Bunlar gayet doğal olan kişisel isteklerdir.
de verdiği linklerden biri şu http://kezbanhunter.blogspot.com/2012_05_06_archive.html
Teminat olarak araba isteyen kadın karakovan kezbandır. Lamı cimi yok! verdiğiniz linklere bi' bakın da öyle verin.
Ayrıca sipariş değil. Mevzu evlilik, çocuk oyuncağı değil. Ne varsa çıkar aradığı insanda istediği özellikleri yazar. Sigara-alkol kullanmasın, kumar oynamasın, temiz ve bakımlı olsun demenin nesi ayıp? Çıkıp ''Para sıçıyorum. Şöyle mükemmelim, böyle zekiyim. Benimle evlenecek kadın yaşadı'' filan gibisinden hanzoluk etse eyvallah da ''Bak şunu şunu demiş. Kibirli. Karı sipariş ediyor sanki'' gibi çıkarımlar yapılmaz bu herifin yazdıklarından.
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012_05_06_archive.html
Silbu linki yanlışlıkla kopyalamışım. kezban'ın daniskası bu zuhah, diğer linklere bak.
"kendinizi benzer özelliklerdeki adaylarsan ayırın" demesi kendini çok matah biri olarak görmesi değilse ne ya hu? :D Sanki rekabet var adam için. Biraz objektif ol birader. Adam bariz havalarda.
SilMevzu evlilik, çocuk oyuncağı değil mantığında davranmış pek çok kadın da sipariş veriyor kontenjanından dahil olmuş. Bu adam da dahil olsa çok mu? :D
Daha ne kadar objektif olayım ki? Yukarıda o kadar yazdım. Hala adam bariz havalarda yazıyorsun. İnsaf be arkadaş!
SilFiziken bana uygundan başka (ki adam fit görünüyor. yanında kilolu bir kadın istememesi kadar doğal bir şey yok) fiziksel özellik yazmamış. ''Sarışın, yeşil gözlü, 1.80 boyunda süt üzerine nar pembesi memeleri olan birisi arıyorum'' mu demiş? Sigara kullanmayan, iyi eğitimli, temiz, bakımlı, nerede nasıl davranacaığını bilen, hoşgörülü, ailevi değerlere önem veren bir eş araması hiç de absürt şeyler değil.
Ter kokan, akşama kadar dizi izleyen, bakımsız (bak çirkin demiyorum) iki lafı toparlayamayan insanı birçok insan tercih etmez.
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/mum.html
SilYa hu bu kızın neresi kezban? Ama sen de dalga geçmişsin...
"ahahahahahahafjlsdlşkjsdlşksdjsd en çok bu kezbana güldüm. mumu da arkadaşı tutmuş. lan bana bir arkadaşım mumu tutsana fotoğraf çekicem dese, mumun üstüne oturturum. ne kadar anlayışlı arkadaşlar varmış."
Ah kardeş ah...
@adsız 03:10
Sil=) Onlar pozdan kaybettiler. ''Al sağa mum soydum. Tuzlayıp yersin'' der gibiydi de ondan. Dikkat edersen fiziksel özellikleriyle ya da yazdıklarıyla değil.
Kezban'ın tanımını "Kezbanlar isteklerini sıralamaya başladıklarında yavşak yavşak aşk, meşk, sik sok demelerinin akabinde ev, araba, anasının amı gibi maaş vb. maddiyata dayalı ne varsa sıralıyorlar." bu şekilde yapmışsın da. Paradan hiç bahsetmemiş, gayet normal istekleri olan kıza "kezban" demişsin. Bu posttaki cengaverliğini orada görmeyi bir kenera bırak bir de kezban deyip dalga geçmişsin.
SilÇifte standartçısın birader.
bu adam da "kendinizi benzer özelliklerdeki diğer adaylardan ayırın"dan kaybetti. adamına göre muamele etmeyelim.
Sil@adsız 03:24
SilYahu orda tipik ''kaprissiz, çok bilmişlik bıdı bıdı'' kezban triplerine girmiş filan. Hem n'olucak, kezban yazmışsam bile yazdığımı yerim gerekirse. Silerim gider, sıkıntı yok.
Ya arkadaşım bırak bu işleri ya. Demin diyordun ki erkek zar arıyorsa kadın da para arıyorsa kezbandır/kamildir. Bu adamın üzerine niye gidiyorsunuz, kusur bulmak için kasıyorsunuz diyordun. Bu adam da bildiğin kamil triplerine girmiş, kadınlar sırada sanıyor. Silersin gider tabii. Çemkirdiğin şeyi kendin yapıyorsun. Çifte standart ne güzel şey.
SilNeyse, bizlerin de bu adamı kamil olarak adlandırmak için haklı nedenlerimiz var aynen senin para isterim demeyen kızlara bile kezban demen gibi. Ha bu arada, evleneceği insanın kaprissiz olmasını ve bilmiş olmamasını istemek ne kezbanlıktır ne kamilliktir, haybeden zırıltı sevmeyen insan işidir. Ama kendini bulunmaz hint kumaşı sanmak tipik Kezban/Kamil işidir.
@adsız 03:39
SilLan oğlum çıkıp diyeydin o zaman. Ben buraya yazınca mı aklın başına geldi? Hiçbir şey yazmasak ''höhöhehe öküz, embesil, yazdıkları okunmuyor, hint kumaşı sanıyor'' diye dodurdayıp durulucaktı. İki satır bi' şey yazdık gitmişsin eski yazdıklarımdan birisini alıp önüme koyuyorsun. Kaldı ki o paylaşımda fotoğraftaki manzara gülünç geldi diyorum, hala çifte standartçısın diye homurdanıyorsun.
En azından şurda keçi gibi diretmiyorum amına koyim, ''bak bu da kendini bulunmaz hint kumaşı sanmış'' diye. Sildim gitti, sanki mezara götürücem anasını sikeyim ya.
Başından beri bu adamın kamil özelliklerine sahip olduğunu ve de bu blog'taki her kezbanın illa para isterim demediğini söylüyorum, geç oku yorumları. Yorumunu tesadüfen gördüm ve sesli güldüm.
SilKızın sırf fotoğrafı komik diye (paracı bir kezban degil, hatta kezban bile degil, gayet olası şeyleri istemiş) kezban bu zuhahah diye gülüp dalga geçen adamın o postta aklına gelmemiş blog'un amacından saptığı ama açık açık kendisi için rekabet olduğunu sanan kamil'in postu olunca vay efendim blog iyice amacından saptı.
Ulan ne diretmeyeceğim, yanar dönerli mi olmak icap ediyor? Başından beri sabitim. Sen çemkirdiği şeyi yapan bir adammışsın, sana kaldı kamili savunmak. Silmiş, hey yavrum hey, eğer bu post bugün eklenmeseydi ve o mum'lu posttakine benzer başka postlar eklenseydi sen bugünkü avukatlığını hiç yapmayacaktın, dalga geçiyor olacaktın. Neyse, her işte bir hayır vardır.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilla hunter çok çakalsın sen yaa :))))
YanıtlaSilözellikle koydun de mi bu profili, ortamdaki solungaçlı kezbanları tespit için :D
tarzını sevdim hacı... :)))
amma çok kezban varmış diş bileyen fırsatı bulunca döşemişler buraya...
Osmancık Pirinci... arkadaşım nefesin çok galiba.. Sevgili kardeşim Allah-ü Teala'nın bize vermiş olduğu nefes adedi stoklarla sınırlıdır. Lütfen gereksiz yere harcamayalım. Cool olalım. oldu mu? hadi bakalım. Anladın sen onu..
beklenen kamil geldi
Silsaol canım :)
Silbir şey değil, yine zırvala yine yazarız bebiş kamil.
Silne demek ne demek sen istersin de ben zırvalamam mı?
Silne zırvaliyim tatlım?
keyfin bilir prens kamil, takıl kafana göre.
Silohoo sen de amma naz yapıyon.. her şeyi de devletten bekleme yaw. :))
Silne nazı ne nuzu. takıl kafana göre işte ya, cilveli kamil.
SilBu arada eleman Polat Alemdar'ın sarışını gibi duruyo he..
YanıtlaSilOsmancık patolojik bir vaka. Kezban para isteyen, erkekse zar isteyendir, bu postun burada ne işi var diye ağladı. Bir baktık adam kezbanlıkla alakası olmayan kızın postunun altında ''kezbana bak ehuuee'' diye dalgalar geçmiş (gece silmiş tabii yorumunu). Bu erkek kezban postuna kadar sorun yoktu. Bu başlık bir nevi çifte standartçı turnusolu oldu kehkeh.
YanıtlaSilBozacının şahidi şıracı robin kamil de pek kıymetli yorumunu yaptı.
saol canım :) solungaçlarına kurban olurum ben senin yirim...
Silrica ederim kamilciğim :)
Sil@Adsız 11:18 Ahahahah. Tam boş beleş ekşici entel tipi. Hemen insanlar hakkında ''patolojik bir vaka :('' ıvır zıvır diye kendi çapında saptamalarda bulunmuş. Lan oğlum, ne diye ağlayayım elin herifi yüzünden? Bana düşmüş kamili savunmak da bilmem ne. Çok da sikimde. Ama diyorum ki bu adamın yazdıklarında abartılacak bir şey yok. Hıyarın biri çıkar, ''Türkçe'yi katletmiş'' der. Amına koyim, sanki ben başka bir yazıyı okuyorum. Noktalamalardan sonra boşluk bırakmamış o kadar.
SilBu erkek kezban postuna kadar sorun yokmuşmuş. Bak bakayım buna bir muhalefet eden kimse çıkmış mı?
http://kezbanhunter.blogspot.com/2012/06/paylasm.html
Hala çıkmış ''Kezbanlar maddiyat, kamiller bekaret istiyor diyorsun'' demişsin. E yalan mı amına koyim? Dünyanın en mükemmel aşkını biz yaşayalım diye kafa sikip arkasından türlü türlü maddi arzusu bitmeyen hep kadınlar. Kadınlardan maddiyat bekleyen erkekler çok çok azlar. Erkeklerin kezbanları maddiyat hariç çok şey sayabiliriz. Hovarda yaşayıp bakire arayanı dersin, çıkmış aylık geliriyle hayvanlık yapıyor dersin, dersin de dersin. Şişman olur, manken gibi kadın arıyor deyip taşşak geçersin ona bile eyvallah ki 130 kilo olup beyaz atlı zengin prens bekleyenleri zaten biz de taşşağa alıyoruz.
Ama arkadaş paylaşımdaki hiç bir yamuk yok. Evlilik sitesinde kendine talip arayan normal bi' tip. Bu adama da erkek kezbanı/kamil/mahmut ya da her ne sikimse yakıştırması yaparsanız, ohhhooo kendisine eş arayan akrabalarınızda da tonla bu adamın/kadının örneği vardır o zaman.
Not: Gözünü seveyim Ekşi Sözlük yazarı olanlar benim yazdıklarıma bulaşmasın. Siktirsinler sözlükte anket başlık doldursunlar.
@osmancık iyi ki sikinde değil lan. bir de sikinde olsa roman yazacaksın.
Sillan bunu sadece kaprissiz olsun diyene kezban yazmadan önce düşüneceksin. Sen yapmışsan başkaları da yapar, sana laf düşmez.
robi gırgır adamsın vessalam
SilBacak kadar boyun var türlü türlü huyun var senin de. Yoğun rekabete girmiş sanırsın Mühendis kadınlar, he canım he, evlilik sitelerine kaldığın gerçeğiyle yüzleşirsin yakında Kamil ağabey.
YanıtlaSilyinede bir kezbanın yanında masum kalıyor lan, hiç değilse çalışan bir kadın aramış para yiyici kezbanlardan korunmak için, adamı aradığı kriterler batırmış sadece.
YanıtlaSilhttp://kezbanhunter.blogspot.com/2012/05/mum.html
Silbu ve bunun gibi kişilerden de mi masum?
Genel kezban profilini kastettim, gidipte cımbızla kezban ayıklama.
SilBir değil iki değil ki, bir sürü var blog'ta. Her çeşit var yani, ve hepsi gayet ağır bir şekilde eleştirilmiş. Kimse de ama bu kezban değil ki demedi. Bunda neden deniyor hayret amk.
SilYa hala aynı terane. Arkadaşım deseydiniz amına koyim. Hatta keşke sen çıkıp sen diyeydin ''Amına koduklarım, bununla dalga geçiyosunuz ama ne alaka?'' diye.
SilBunda neden deniyor hayret diyorsun? Al bak şu an sağ taraftaki paylaşımlara. Tek tek aç oku.
http://oi46.tinypic.com/jf870w.jpg
bu adam bunlarla bir tutulur mu be? öeh amına koyim
@osmancık. Dün tesadüfen gördük senin yorumunu diyoruz aq. Seni mi takip ediyoruz, te allahım ya. İyi ki de gördük, görmesek kendine bakmadan burada ahkam kesecektin.
SilYa tamam amına koyim tamam. Ahkam kesecektim. Götünüz göğe ersin. Ayrıca o kıza kezban demişim, iyi demişim lan. Artık yazma. O karıyın amına koyuyum yazma...
Silosmancık lan bu kadar sikayetçiysen sen niye yazıyorsun amk?
SilBu postun burada işi yok bence. Eleştirilecek kamilleri bayanlar kamilhunter açıp eğlensin. Şu güzel ortamı bozuyorsunuz bak.
YanıtlaSilvalla ben erkek olarak eğleniyorum, nesi bozmuş ortamı? embesilin kadını da erkeği de komik aq
SilKırmayın birbirinizi Kamil light diyelim olsun bitsin.Ev,araba peşinde olmayan kezbanlara da Kezban light deriz olur biter.
YanıtlaSilAynen aq. Buna kamil denilebilemezz diye çıldırdı millet, puhah.
SilKeşke kadın mı erkek mi istediğini yazmayı unutmasaydı. Belki de unutmamıştır ;)
YanıtlaSil