30 Mayıs 2012 Çarşamba

kör adam arıyorum

TV DE GAZETEDE SOKAKTA KADINLARA BAKMAYAN!!11!!



18 yorum:

  1. Bunlar penisi radyo anteni sanıyorlar sanırım. frekansı onlara ayarlayıp, diğer kanalları duymamamızı bekliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah yarıldım piç

      Sil
  2. uzun boylu ve düzgün bir işi olan?

    YanıtlaSil
  3. Yani aradığı adamın, başka kadınlar hakkında "güzel" şeklinde yorum yapmasını istemeyişini anladım. Gerçii "çirkin" deme opsiyonunu tanımış, hakkını yemeyelim... Esas tuhaf nokta; söz konusu erkeğin, kendisinin de (yani kadının da)diğer erkekler hakkında "yakışıklı" yorumu yapmasına izin vermesini istememesi. Yani kendisi diğer erkeklere "yakışıklı" şeklinde yorum yapıyor ve buna engel olacak bir erkek arıyor.

    YanıtlaSil
  4. Yüksek sadakat - Aklımın iplerini saldım.. diyecek birini arıyor.

    YanıtlaSil
  5. kadınlara bakmayan birini arıyormuş, ne işin var orda senin. İlk benim profilime bakıcak diğer kızlarınkine bakmışsa olmaz. Ah kezbancım

    YanıtlaSil
  6. beyler ben PAvYYONA gidiyom gelen var mı?

    YanıtlaSil
  7. dediğin adam hem aptal hem köle bir yandanda gay olmalı senin hala umudun var ve o yüzden bir profil oluşturdun yani hımmmmm...

    YanıtlaSil
  8. "sanatçı hayranlığı beğenisi"

    YanıtlaSil
  9. erkeklere mi baksın?

    YanıtlaSil
  10. o kadar kıskanç olan insan obsesiftir. psikolojik sorun adı altında incelenebilecek derecededir. onu bulup ne yapacak diye sormuyorum bu kadar vurgulayarak yazdığına göre kendisi o karakterde. neyse kendisini tebrik edelim en azından davul bile dengi dengine diyip kendi karakterine uygun birini arıyor.

    YanıtlaSil
  11. Hatun National Geographic izleyen birini arıyor.

    YanıtlaSil
  12. güzele yorum yapmayacak, "güzele güzel demem benim olmayınca" diyecek. yani alttan alta güzel sempatisi beslese sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  13. sevdiği kadının başka erkekler hakkında "yakışıklı" diye yorum yapmasına müsade etmeyecek.

    Neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamadım ki, çözemedim ben sizi yemin ediyorum. Ayrıca ne diyeceksin ki ?

    - Mustafa !!
    + Efendim ?
    - Bak şu adam yakışıklı dersem müsade etme taam mıa ?
    + Su getir sen, maç başlayacak.

    YanıtlaSil
  14. sanatçı hayranlığı beğenisi ne amk 10dakikadır düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  15. Aşırı kıskançlık = Erkeği köle yapma arzusu ve onu sadece kendisine bakan bir kahya olarak görmek...

    YanıtlaSil
  16. Bizim kör hamza var ,istersen o talip olsun sana

    YanıtlaSil
  17. "ahlaklı , oturaklı bey efendi arıyorum " demiş. oturak derken acaba kastettiği şey sekmen falan mı..öyle oturaklı sekmenli hacı dayı çok var mahalledeki caminin önünde .git bi onlara göz at bakalım..

    YanıtlaSil