29 Mayıs 2012 Salı

TENIS OYANIRIM ATA BİNERİM



48 yorum:

  1. çok kaliteliymiş. güzel anlattı beğendim şahsen acaba kilosu ne kadara olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atla beraberse pahalıya geliyo

      Sil
  2. bambaşkaymışsın. bilhassa o sağ el beni derinden etkiledi. ne diyelim hakkımızdan hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o el krilenko da yok la. elyin kezban!

      Sil
  3. Tipik bir "Beni taşıyabilmeli" sendromu.
    "yanıma yakışmalı", "girdiğim ortamlara ayak uydurmalı"...

    Sanırsın ki Bonneval Kontu Ahmet Paşa'nın kızı, her gece balolara gidiyor, kraliyet ailesinin sofrasından kalmıyor da köyden yeni gelmiş çoban akrabası onu aristrokatların önünde küçük düşürecek.
    Bi sktr git amk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ata biniyormuş ama??

      Sil
    2. Hocam ata biniyormuş.Karışmayın :D:D şaka bir yana klasiklerden

      Sil
  4. - çok kaliteli bir insanım.
    + abla etiketin sarkıyor.
    - atın etiketini kesin, benim ki dursun lütfen.

    YanıtlaSil
  5. Plates yapıyormuş, spoons, forks ve knives da yapar mı yanına acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu "uff snne be slk" olarak cevaplandırırdı muhtemelen.

      Sil
    2. Küfrederek güldüm :))))))

      Sil
  6. 3 tane tenisçi say desen sayamaz.

    YanıtlaSil
  7. caps lock tuşu açık kalmış bir kezban daha.

    YanıtlaSil
  8. elit mekan filan zırvalamış ama köfteciye götürsen göbek atar amk. fazla bile ona hatta

    YanıtlaSil
  9. hakkımızda hayırlısı,artık önümüzdeki taliplere bakıcaz.

    YanıtlaSil
  10. Bende onun yanına yakışmalıyım yazmış,okurken aha dedim empati yapabiliyor galiba ama devamında sonuç yine hüsran yine hüsran..Alın bunuda kezbanat bahçesine otlansın yazıktır.

    YanıtlaSil
  11. tüm bu kezbanların g.tlerinin kalkmasının tek nedeni kazımlar.

    YanıtlaSil
  12. Monaco prensesi sanki monacoduum...

    YanıtlaSil
  13. Ata binilmez, at binilir, bebek.

    YanıtlaSil
  14. Sınıf atlama derdindeki bu kezbanımıza bi trambolin verelim daha rahat atlar.

    YanıtlaSil
  15. iyide öylesin bölesin eyvallah inandık kanka koca için bi siteye üye olduğunun farkındasın dimi

    YanıtlaSil
  16. tam da aradığım özelliklere sahip kezban. çok iyi squash oynarım, ata binerim, attan inerim :/

    YanıtlaSil
  17. karı klavyenin üzerine oturmuş lan, o ne el olum kürek gibi amele olduğu ellerden belli hakkında hayırlısını istemiş öküz senin hakkın üç öğün bulaşık yıkamak, çamaşır yıkamak, ütü yapmak, çocuk yapmak kendin gibi bir öküzü bulup onun ayaklarını yıkayıp köylü hayatınıza tat katmaktan öteye gidebilir mi senin gen havuzun dar bir kere akraba evliliği olduğun her halinden belli, yazılanlara bakan lady daine açık arttırmaya çıkmış sanır sizi yetiştirenlerin ben....

    YanıtlaSil
  18. "Tilkiyim diye geçinenlere uyarı tenis oynarım ata binerim plates yaparım müzik dinlerim..."

    YanıtlaSil
  19. hatun kezbanlıktan ölecek, kendisine dev aynasından bakıyor kabul de, burada bazı hanzolar artık milletin fiziksel özellikleriyle falan dalga geçme hadsizliğine düşmüş, onları görmek isterdim. bu prenses sendromundaki hanım ablayla farklı duygu ve düşünceleri yaşadığınızı hiç zannetmiyorum. tavır tamamen aynı. "ben elitim üstünüm, herkesi aşağılama, dalga geçme hakkını elinde bulundururum" düşüncelerinizle kezbanlardan farkınız ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yoruma katılıyorum ve sayın admin size şunu sormak istiyorum: bir kızın verici olmaması mı kezbanlıktır?. genel yorumlar buna yoğunlaşıyor bi de kızlar da tek yakınılan konunun bu olduğunu sanıyor. benim nefret ettiğim kızlar hanzoların altından çıkmazken sana bana ayar çekmeye çalışmasıdır. bence sapla saman karışıyor. burdaki efendi adamlarla benzer söylemde bulunanlar kamil dediğiniz tiplemeler yüzünden arada karışıyor

      Sil
    2. bu blogta kamiller de var

      Sil
    3. @15:00 cinselliği kadının verdiği, erkeğin aldığı bir şey olarak görenler kezbandır/kamildir. sen kamilsin mesela.

      Sil
    4. evet güzel bi cevaptı. yalnız sormak istediğim şeyle hiçbir alakası yok. sen de bu durumda abaza oluyorsun. olay almak vermekte değil. sorduğum şey burda yakınılan tek konunun cinsel devrimin ve ya özgürlüğün olmaması mı. vefa yada haysiyet gibi şeylerden bahsediyorum. kanser olan birini terk etmek. sosyal statüsü düşük olduğu için birini aşağılamak. yada diğer arkadaşın dediği gibi dış görünüşüyle alay etmek. senin verdiğin cevap sadece bozma amaçlı gibi geldi bana.

      Sil
    5. 15:00 ve 20:16
      burada dış görünüşüyle elinin yüzünün şekliyle dalga geçenlere ben de karşıyım fakat burası herkesin yorum yapabildiği bir blog yorumlardan site sahibi sorumlu değil. sen de o adamlara cevap yazabilirsin buna hakkın var.

      sorun herkes birbiriyle sevişsin niye sevişmiyorlar değil sorun cinselliğini, kadının kendisinin bir eşya gibi görerek satması ve en iyi alıcıyı beklemesi , sadece dişi olduğu için egosunun fezaya varması ve kendisini çok matah eşsiz bir şey zannetmesi. bu insanlarla dalga geçerek geyik yaparak bu durum eleştiriliyorsa belki bir farkındalık yaratmak
      içindir.

      ayrıca burada vermemek, altına yatmak gibi tabirler kullanarak dişilerin gerçekten de cinsellikte kendilerini bir şeyler veren fedakarlık yapan taraf gibi görmesine katkıda bulunmuşsunuz. siz de bu eleştirilen kafa yapısında olabilirsiniz.eğer öyleyse siz de mesleğine zenginliğine göre seçilen ve kendisini size bir lütuf zannedip cinselliğini kullanarak sizden bir şeyler elde etmeye çalışan bir kezbanı hak ediyorsunuz demektir.

      Sil
    6. ben de aynı şekilde kadınların kendini eşya gibi görmesine karşı olduğum için söyledim bunları. zenginlik için olması mide bulandırıcı olduğu kadar sosyal statüsü, dış görünümü, insanlara tepeden bakabilen sosyal çevresi geniş insanlar için de bir farkındalık olup olmadığını merak ettim. görüyorum ki eleştirilen kadınların bunlara prim vermesi değil, sadece zenginliğe önem veriyor olmaları. yani cinsellik olsun diğer hiçbir insani vasfın önemi yok deniliyor. cinsellik konusu keşke hiç bu tartışmanın ekseni içinde olmasa. altına yatma gibi tabirler yapılan işin çirkinliğini anlatmak için kullandığım kelimelerdir. başka bir eleştirdiğim nokta bişey popüler olduğu için insanların bu fikirleri benimsememesine rağmen taraftarı görünmeleri. nerd gibi görünmenin popüler olmasından sonra birçok gerçek nerd aynı hayata devam etti, diğerleriyse sağda solda anlatacak bişeye sahip oldular. depresyon konusu da aynı şekilde. tepki göstermemin nedeni de bu konunun diğerleri gibi istismar edilmemesi. yine dediğim gibi işin cinsellik kısmı çok önemli değil.

      Sil
    7. dediğin gibi biz en çok zenginlik ve statü istemelerini eleştiriyoruz. yakışıklı kültürlü vb. özellikler bekleyip kendilerinin doğru düzgün türkçe bile konuşmamasını da eleştiriyoruz.
      zenginlik talep etmelerini eleştirmemizden sadece cinsellik konuşulduğuna nasıl geçiş yaptın anlamadım.
      burada kimse bu kızları cinsel açıdan çekici olmadıkları veya kimseyle birlikte olmadıkları için eleştirmiyor ki, sadece kendi vücutlarını ve dişi oluşlarını kullanarak bir şeyler beklemelerine, dişi olmaktan başka hiç bir özellikleri olmamasına rağmen kibirli olmalarına atıfta bulunuyoruz hepsi bu.
      eğer yorumlarda da sadece cinsel yönden çekici olmadıkları veya tipleri düzgün olmadığı için eleştiren varsa o da buradaki herkesin veya sitenin problemi değil, o yorumları yapanlara cevap verebilirsin.
      ben de kadının sadece çirkin veya güzel oluşu ile değerlendirilmesine 'ıyy tipe bak bir de neler istiyor' veya 'çok güzelmiş bu ne yapsa haklıdır 'denilmesine karşıyım. sonuçta kadının bir kişiliği, kendisini geliştirme düzeyi, zekası, eğitim seviyesi gibi özellikleri var. ben bunlara bakarak konuşup eleştiriyorum, başkalarının yorumları beni ilgilendirmiyor sen de rahatsız olduklarını yazanlara cevap verebilir işi sadece dış görünüşe veya cinselliğe bağlamamalarını söyleyebilirsin.
      buradan genele veya siteye sanki herkes bir bütünmüş de organize hareket ediyormuşuz gibi davranman saçma.
      burada da gerçek hayatta görebileceğin sokakta karşına çıkabilecek sıradan insanlar yazıyor. belli bir kesimin görüşleri değil.ahmet kadına değer verip obje gözüyle bakmazken mehmet tam tersini yapabilir, ali ile veli o sırada sadece elitçilik oynayıp kız tavlamaya çalışıyor olabilir. ve hepsi de burada yazabilir bunu tek tek rahatsız olduğun kişilere yöneltmelisin çünkü nasıl ki sokaktaki insanlar anlamlı planlı bir bütün değil de tek tek hepsi kendisinden mesul olan bireylerse biz de burada öyleyiz. anlatmaya çalıştığım buydu.

      Sil
    8. http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=9898157&utm_source=facebook&utm_medium=wall&utm_campaign=social&utm_content=tUrk+kIzlarIndaki+mUkemmellik+sanrIsI bu anlatmak istediğime benzer şeyleri arkadaş da söylemiş, yalnız bendeki gibi o da vermek kelimesini kullandığı için kamil bi insan. insanların söylenen ana fikre değil de ortada bi hata bulup onunla dalga geçelim mottosuyla hareket etmesi ne kadar sinir bozucu.düşeni yemeye alışmış kurt sürüsüyle aynı içgüdülere sahip bu arkadaşlar, güçlü olan ayakta kalır diyecek kadar ilkel düşünen tam da benim işaret ettiğim gibi aslında şikayet ettiğimiz kezbanları ayartan güruhtur. ben size hak veriyorum benim eleştirip tüm sayfaya ya da admine değil, sadece kuzu postuna bürünüp kurt olanlara

      Sil
    9. @15:17 bir insan kadının cinselliği için vermek diyorsa dilerse bilimsel makale yazsın, içindeki kamil'i susturamamıştır.
      bu bir hata bulup onunla dalga geçmek değil. bir kezban da çok anlamlı bir yazı yazabilir ama yazının arasına erkeğim bana maddi anlamda bakmak zorundadır yazabilir. şimdi biz hmm çok anlamlı şeyler yazmış o yüzden erkeğe olan bakış açısını boşverelim mi demeliyiz yoksa o cümleyle ne bok olduğunu gösterdin kasma mı? bu da o hesap.

      Sil
    10. bu ne yaman çelişki ya. hem kezbanlar bedenlerini erkeklere para için evlilikle satıyor diye şikayet ediyorsunuz hem de aldım verdim muhabbeti yapıyorsunuz. sen o iş için kadın bana verdi dersen kusura bakma sen zaten kezban'a hizmet ediyorsundur.

      Sil
    11. işaret edilen yöne değil de işaret edenin kıyafetine yorum getiriyorsunuz. alma verme olayı ne erkeği yücelten ne de kadını küçük gören...yada alınan verilen bişey olmasıyla alakalı bi durum değil. cinselliğe bakış açım ilkel bi olaydan başka bişey değil ama toplumda yüceltilen üzerine parfüm vs sanayi kurulan bi sektör halinde şu anda. bütün reklamlar herşey bunun üzerine dönüyor. ben var olan tiksintimi anlatmak için kullandım. sizce saygı duyulan bir olaydır kadın erkek arasında fark yoktur..bence de fark yoktur ve işin saygı duyulacak bir yanı da yoktur. kimin ne bok olduğunu işaret ederken üstüme de sıçratmışım sanırım. herneyse

      Sil
    12. 18:31 alma verme muhabbeti dışındaki sorularını ve eleştirilerini yukarıda uzunca bir yorumla yanıtlamıştım zaten, senin cümlelerinden birini çekip dalga geçip umursamazlık yapan olmadı ben her yazdığına ayrı ayrı paragraflarda inceleyerek yanıt yazdım sadece o cümlene değil, zaten açıklamanı yaptıktan sonra 2. yorumumda bir daha bu konuya değinmemiştim sen kendin bu konuyu açmışsın .

      Sil
    13. 15:17 de attığın yazı için şunu söyleyebilirim ki burada kadınları sadece dış görünüşleri ile eleştirmemize sadece cinselliğine bakılmasına kızmışsın ki öyle yapmadığımız halde; ama bahsettiğin yazıyı gönderen şahıs akdeniz erkeğinin esmer kısa boylu olmasının ve anadoluda yaşayan halkın genel özelliklerinin bile farkında değil ki bir kadını kendisinin seçemeyeceği boy, vücut orantısı ten rengi cilt pürüzü gibi özelliklerle yargılıyor. ki o özelliklerde yüzde elli türk erkeğinin yüzde elli türk kızının payı vardır türk kızı uzaydan düşmemiştir veya mitozla çoğalmamıştır.
      insanları ten rengi ve dış görünüşü yüzünden aşağılayabilecek kapasitedeki birinin yazısını daha fazla okuyamadım kusura bakma o maddeden sonra bıraktım tipik türk kızı olayını. gerçekten burada bize insanları niye dış görünüşüne göre aşağılıyosunuz diye saldırıp o yazıyı önümüze sürmen çelişkili olmuş.

      Sil
    14. paylaştığım linkteki olayı söylüyorsanız katılmadığım bi ton noktası var, ben de adil bulmadım söylediği şeyleri ama bilimsel makaledeki bir hatalı nokta yüzünden çöpe atmak taraftarı da değilim. şu kısmına katılıyorum ilk anda söylemek istediğim şeye benzer "deli gibi kıskanılmak, bir çocuk gibi sahiplenilmek, yönetilmek ve ezilmek isterler. hayatlarına ilişkin tüm kararların erkek tarafından alınmasını ister ama bundan da şikayetlenmekten çekinmezler. ilk buluşmadan sonra eve varıp varmadığının merak edilmesini bekleyecek kadar safdil, giyimine kuşamına müdahale edilmesini, arkadaşlıklarına karışılmasını bekleyecek kadar zavallıdırlar. bu tarz hareketleri bekler ama bunlardan şikayet etmekten de büyük zevk alırlar. bunları yapmayana katlanamaz, ERKEK OLARAK GÖRMEZ, bu saygılı erkeğe kısa sürede yol verirler.". ana fikrim şuydu kezban kızları kullanan onların bu özelliklerine rağmen onları kendine bağlayabilen tipler var.1. grup: bunların ortak özelliklerinden bir kısmı güçlü olmaları ve düşene de bir tekme onların vurması. "aç kurtlar gibi" düşene saldıranlar demiştim. 2 grup: bizimle aynı söylemlerde bulunan ama hiçbiri kendi fikri olmayıp sadece kızları etkilemeye çalışan tipler. depresyon numarası yapan insanlar gibi. özlü sözleri sadece "ezberleyen" ama anlamayanlar. ben fikir üzerinden tartışmak isterken diğerleri hala olayı şahsıma getiriyorlar. kişi olay fikir tartışanlarla ilgili sözü hatırlatırım. bunların da bu lafı "ezbere" bildiğine bahse varım. burda herkes aynı yönde yorum yapıyor farklı olanla dalga geçmeye çalışılıyor. alay etme. kızma. son olarak haksız çıkınca boşverme küçümseme gibi. bunlar aynı zamanda dediğim kezbanları sömüren grupların özellikleri biraz önceki grupların içindeki insanlar. kezbanları düzeltmek istiyorsanız bu tipleri de es geçmeyin demek istemiştim. zaten yazdığım yazıyı okuyan akıllı birileri olduğuna inandığım için yazıyorum. size direk bir cevap vermemiştim çünkü lafı uzatmak istemedim ve sizi eleştirebileceğim bir nokta yok.ancak şahısların söylediklerini tek tek işaret etsem sanırım tekrar saldırmak isteyecek insanlarla uğraşmak zorunda kalıcam. ısrarla siz herkes kendinden mesul derken bu kişiler biz diye konuşup kendilerini cem yılmazın deyimiyle ötekileştirip (topallıyor dediğin zaman ben o değilim ki demek) böylece güvenceye almaya ve karşıdakini linç etmeye çalışıyorlar. evet başından beri hoşa gitmeyeceğini biliyorum amacım bir iki akıllı yorum görmekti bu yüzden teşekkür ederim.

      Sil
  20. aklı başında birileri yorum yapar diye ummuştum ama

    YanıtlaSil
  21. Benim bildiğim Casting Couch'un koltukları siyahtı ama...

    YanıtlaSil
  22. plates of carribean

    YanıtlaSil
  23. kulplu beygir mi o kolunu dayadığı?

    YanıtlaSil
  24. -yalan konuşmam diye yazan birinin kimse kusura bakmasın elitlikle uzaktan yakından alakası olmaz, cazgır kenar mahalle ağzıdır "yalan konuşmak", elitler "yalan söylemek" tabirini kullanır. Ayrıca tenis deyince fasülye filmindeki haluk özenç'le bülent kayabaş'ın steffi graff-kournikova sahnesi geldi aklıma.

    YanıtlaSil
  25. hahaaayt kıçımın kenarına bak hele. tenis oynarmış da ata binermiş de platesmiş de bilmem ne? okuyan da der ki sanki aşk-ı memnu'daki bihter'in ablası peyker. fesuphanallah...

    YanıtlaSil
  26. tilkiyim diye geçinenlere dikkat; tenis oynarım ata binerim.

    zaaaaaaahhhahahahaha

    YanıtlaSil