6 Haziran 2012 Çarşamba

hiç çekinmem söverim

Yorumsuz
(Bir şey yazmaya tırstım...)


27 yorum:

  1. fatih ürekten gelsin

    haydi lililililililili yar
    haydi lilililili lili yar

    YanıtlaSil
  2. ben sövmem, direkt sikerim hem de hiç çekinmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş sik saçın başın dağılmasın.
      ellerini görmedin mi? leopar gibi zaten

      parçalar seni! üzgünüm

      Sil
  3. ''2 günlük adam nerden bilsin lan beni!''

    Lan mı?! Canın sağolsun...

    YanıtlaSil
  4. tam birisinin ağzına küsküyü vururken yakalanmış kameralara.

    YanıtlaSil
  5. bkz: nispetli şarkılarda el sallama

    YanıtlaSil
  6. kezbanlığın kitabını yeniden yazan aynalı kezban

    YanıtlaSil
  7. sanırım dans sırasında telefondan yazmış profilini. ayık kafayla yazılacak şeyler değil çünkü. bu arada hem hamile olup hem koca aramak hiç etik değil!!

    YanıtlaSil
  8. Hanım kardeşimiz yazısına "Erkek olmak nerede?" sorusuna cevap vererek başlamış. Tabi "-da" ekini ayrı yazmayı unutmadığını farzedersek. Ayrıca virgülden sonraki "Adam" kelimesini büyük harfle yazdığına göre bir ingiliz centilmenden (örn. Adam Smith) bahsediyor sanırım ki o konuda haklı...

    Ardından "Önce oku, sonra ekle" şeklinde ilk iki emrini veriyor. Takip eden iki cümle aforizmalardan oluştuğuna göre düşüncelerini kendisi üretmiyor, hazır alıyor kardeşimiz.

    Ayrıca anladığım kadarıyla bir paronoya durumu var. Muhtemelen kendisini Nasreddin Hoca'nın eşeği misali Dünya'nın merkezine koyduğu için herkesin onun hakkında konuştuğunu düşünüyor.

    "Beni benden öğren" diyerek başka yerde şubesi olmadığının altını çizdikten sonra şu tarihi sözlere imzasını atıyor:
    " Hilal'le aran iyi. Nasıl biri?" gibi aptal aptal laf yapma sorduğun kişinin de senden farkı yok 2 günlük adam ne bilsin lan beni!"

    Buradan anlıyoruz ki kendini tanıttığı bu yazıda, okuyan kişiye hitap etmiyor aslında. Geçmişte yaşadığı bir olaya flashback yapıp dönüyor.

    Çünkü "sorduğun kişinin de senden farkı yok" derken soruyu soranı, 2 günlük adam ne bilsin beni" derken de sorunun muhattabını tanıyor olmalı.

    Şu kadarını söyleyeyim ki bu bir paragraflık yazıya bakarak bile ablamızın ne denli hezeyan içinde, sosyopat, psikopat bir ruh halide olduğunu görebiliyorum.

    Buradan sonrasını açıkçası sıkıldığım için incelemekten vazgeçtim. Bi de dediler ki kızınca çok pis sövüyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha başarılı

      Sil
    2. çok iyi yorum

      Sil
    3. @05:24 nasıl çok iyi yorum lan? okudun mu yani?

      Sil
    4. @12:51: Oku baban gibi eşek olma!

      Not: (,)

      Sil
  9. H.G. Harun abla ...

    YanıtlaSil
  10. o değil de vücudu çok garip lan.

    YanıtlaSil
  11. o alttaki şişlik göğüsleri mi lan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bira göbeği o Memoli. Açıkcası ben korktum. Adamı düver bu.

      Sil
  12. leopar böyle bi hale düşeceğini bilseydi;ölmeden evvel kezzap atardı vücuduna;jilet manyaaa yapardı kendini.

    YanıtlaSil
  13. "Kızınca kaç kişiye sövdüğümü hatırlamıyorum"

    (Sakar Kezban)

    YanıtlaSil
  14. Abooov abooooov bu niy lan?

    YanıtlaSil
  15. bana bunları o nispet yapan ellerle mi yazdın ey cougar? pençeleri var vay be.

    YanıtlaSil
  16. evlenmek istiyorum bunla. sabah ak$am böyle konu$turur konu$turur döverim. ulan yeminle sinirlendim hangi dallama kaldırdı lan bunun götünü.

    YanıtlaSil
  17. "rabbabayn anıra gayarn!"

    YanıtlaSil