6 Haziran 2012 Çarşamba

Senin için PlayStation'ımı bile kırarım

23 yorum:

  1. bir kezban için kesik tırnağımı bile kırmam.

    YanıtlaSil
  2. 'playstationunu kıran bilge' çıktı, kitapçılarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rastalı,
      Blog gerçekten ciddi bir boşluğu doldurdu. Kezbanlardan sonra erkek kezban/kazımların da bloga eklenmesi iyi oldu ama birazda cadde kezbanlarına yer versen. Selinsu'lar da kezbanlar arasında çok yaygın bir kezban türü. Onları da sahalarda görmek isteriz.
      Devamını dört gözle bekliyoruz.

      Sil
    2. bu avlama paylaşımları benim değil, hunter yapıyor genelde. blog da onun. ben yazı yazıyorum her türlü kezbanı ayırt etmeden anlatmayı tercih ediyorum, direk bir tür ayrımına girişmedim pek ama ileride denerim.

      Sil
  3. "kır pileysteyşını aşkımmm, benlen oyna"

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha .)

      Sil
    2. Kezbanımız eğer şu t-shirt(http://gizmodo.com/5463292/the-nipple-gamepad-t+shirt)ü giyerse birçok pileysteyşın parçalatarak egosunu tatmin edebilir.

      Sil
  4. Pıh! Bencillik bu yaw. Sevgilisinin keyifle geçirdiği saatler için mutlu olacağına o objeyle rekabet haline giriyor. Niye kırsın ki playstation'ını? Hobileriyle eğlenceli vakit geçirmesin de sapık gibi akşama kadar senin dizinin dibinde mi dursun? Zaten bu sefer de ''ay bu herif bana nefes aldırmıyor'' diye çemkireceksin. Bırak hoşlandığı şeyi yapsın, sen de yap, psikolojik baskı yapma ya hu.

    YanıtlaSil
  5. Allahın malı... bahse girerim ekşisözlük kezbanıdır bu.

    YanıtlaSil
  6. -dünyanın en çıkarsız grubu,dedikodu için toplanmış kız grubudur-ALLAH BELANI VERMESİN.))))))))))))))))))kızı elde etmek için söylediğin söze bak.KAZIM seni.

    YanıtlaSil
  7. adam ironi yapıyor olmalı beyler.

    YanıtlaSil
  8. biloğu yeni gördüm, tema kusursuz.

    başlıktakileri okurken evde sinir kırizi geçirdim.

    YanıtlaSil
  9. Bu erkek değil bro, olabilemez (Son satırda ele vermiş kendini). Çirkef kezbanların biz erkeklere hain bir kumpasıyla karşı karşıyayız. Messi gelse çocuğumuzu keseriz belki ama herşeyin bir sınırı var. Kutsalımıza kalkan eller kırılsın.

    YanıtlaSil
  10. PlayStation ı ancak kafanda kırarım kezban

    YanıtlaSil
  11. Birlikteyken Playstation'ın verebileceğinden daha fazla eğleniyorsak neden kırayım ki? Veya neden birlikte playstation oynamıyoruz ki? Hee bu arada internette dolaşan esprileri alıp Kız ve Erkek karakterin rollerini değiştirmekle olmuyor o iş canım...

    Not: dedikodu yapan kızlar kadar ikiyüzlü, hain, iğrenç, entrikacı bir grup yoktur.

    YanıtlaSil
  12. Hayatın youtubedan facebooktan ibaretse, kendin için bir planın yok demektir.Ve eğer bir planın yoksa başarısızlık kaçınılmazdır.Ama kime söylüyorum ki. En kötüsü de bu herşeyi ben bilirim tavrı.

    YanıtlaSil
  13. playstation'ımı kıramam. o senden daha değerli.

    (kaşarın kilosu 14 tl'den baz alınmıştır.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay bee... Yorumumun üzerinden 4 yıl geçmiş bambaşka bir insan olmuşuz. Ne diyeyim, hüzünlendim amk. (4 yıl önceki bana mektup; Ne işsiz adammışsın amk çık bi dolaş gez kokuştun evde.)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  14. Playstation'ını kıran erkeğin ne zevki kalır ki? Birlikte pes oynayamadıktan sonra...at o adamı çöpe

    YanıtlaSil
  15. 8bit'lik atarim vardı, kuzenim veredim zamanında. vermeseydim kırardım belki, yok lan şu joystik'li olan atarinin ancak bir kolunu bozarım senin için. Ama joystiği sökünce telleriyle oynanıyordu tabii.

    YanıtlaSil
  16. Bilgileriniz harika sizi devamlı olarak takip etmekteyim. Ucuz playstation a ihtiyacınız olursa iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. En son 4 yıl önce uğramıştım buraya... Buralari terk-i diyar eyleyeli hayalet kasabaya dönmüş. Admin yaşıyorsan bi ses ver ne bileyim bi yaşam belirtisi göreyim.

    YanıtlaSil