5 Haziran 2012 Salı

Künefe gibi de bir sevgili arıyorum

Yazacak çok şey var ama...



21 yorum:

  1. yine duşa soktun kardeş

    YanıtlaSil
  2. neyin kafası bu yaa, ne içiyorsa yada kullanıyorsa ben de istiyorum :p

    YanıtlaSil
  3. Fakbadi arıyor bu ya, ne güzel, şevklerini kırmayın böyle kızlarımızın.

    YanıtlaSil
  4. boşalmak üzereydim ki fuckbuddyim geldi. orgazm sigarası yaktık şimdi çıplağız ve siteyi okuyoruz..nasdfkasd

    YanıtlaSil
  5. Doğru demiş, bu olmadan künefe olmaz

    YanıtlaSil
  6. Yıldız Tilbe dinliyor kaçın.

    YanıtlaSil
  7. e bunun kezbanla ne alakası var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kezbanın ağababası. siz gerçekten bu tarz sitelerde cinselliğini istediği şekilde yaşayan kadınların bu tarz ilanlarla partner arayacağını mı sanıyorsunuz.

      Kuzu postunda kurtun önde gideni kendisi. Kezban ruhlu ama Mahmut değil de akıllı, mantıklı ve kalıbımı basarım zengin birini arıyor. Ne diyeceğini de söyleyeyim "Senden önce ben hiçbir şey yaşamamışım".

      rahatmış tee allahım. lan gerçekten kendi vücudu hakkında tek söz sahibi olan akıllı, kültürlü kadın bu gibi sitelerde bu gibi eblehliklere imza atar mı. o zaman pencereden dışarı sarkıp "yok mu beni bilmemne yapan" diyen de rahat, medeni, cinselliğini özgürce yaşayan kadın...

      Sil
  8. edebiyatçı kezban!!!!!

    YanıtlaSil
  9. rahat kendini ifade etmek de problemi olmayan bir hatun.
    bu erkek milletini de anlamak zor. hadi tamam diğerlerine kezban diyosun sorun da yok ama bunun nesi kezban?
    tek farklı tarafı toplumun geneline göre çok daha rahat yapıda?
    şu ayılıp bayıldığınız rus, avrupalı hatun kafasında. cidden Türk erkeğinin iki yüzlülüğünü anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  10. bu kezban TÜRKÇE DEĞİL özentili TURKCHE kullananlardan.kezban olmadığını kanıtlamak için onca şey sayıp dökmüş.temelinde çok sağlam bir kezban bu.sadece saklamaya çalışıyor.biliyor ki,aradığı adam kezbanlarla takılmaz.ne yapıyor,evropalı zihniyetindeymiş gibi davranıyor.adamı bulsun,birinci haftada evlilik istemezse insan değilim.

    YanıtlaSil
  11. kezban değil sivil

    YanıtlaSil
  12. bu swfnin blogun resmi swfsi olmasını teklif ediyorum arkadaşlar.

    http://inciswf.com/turkkizi.swf

    YanıtlaSil
  13. yalnız neyin siparişini veriyor merak ettim. varsayalım alt tarafında hiç bir şey yokmuş kezbanın 2 dene erkek sipariş etmişmiş. "bana bir duble penetreyşın lütfen, zencisi bol olsun"

    uuu beybi bi hareketlenme oldu bende. ulan kezbanhunterda bile erekte olacak malzeme türettim ya helal olsun bana.

    YanıtlaSil
  14. bu güzel yazmış lan, beğendim.

    YanıtlaSil
  15. telefonunu niye yazmamış kezban? :))

    YanıtlaSil
  16. kezban künefeyi esnaf lokantasında tatmış;kaşarın künefede ne işi var laa..bunun dışında yazdıkları şey kimini duşa sokmuş;ben ağladım laan.açtım cem adrianı;2 şişe bira yuvarladım bi off çektim.memleketimde böyle düşkün ve muhtaçlar varken ben de adamım diye geziyom ortalıkta;yuh bana...

    YanıtlaSil
  17. -neyk?
    -fake ulan fake!

    YanıtlaSil