6 Haziran 2012 Çarşamba

Terk edilen kezbanın feryadı

Sizlerden Gelen Paylaşımlar



11 yorum:

  1. dikkat dikkat sosyal ağlardan eski sevgiliye ayar verme çabası içerisindeki bir adet ergen bulunmuştur, anası babası kimse gelsin alsın zırıl zırıl ağlıyor yavrucak.

    YanıtlaSil
  2. Böyle kız arkadaşım olsa ben camii avlusuna bırakırdım.

    YanıtlaSil
  3. Böyle yazınca tahmin ettiklerinin aksine acınacak duruma düştüklerinin farkında değiller mi anlamam.

    Her ilişki insana birşeyler katar. Su katılmamış kezbanlarla geçmişte yaşadığım ilişkiler olmasaydı, şu anda vahşi doğada pusuya yatmış acımasız yırtıcılara yem olmayı bekleyen yaralı ceylan gibi olurdum. O yüzden en azından beni hayatın gerçeklerine hazırladıkları için haklarında tek kötü söz söylemem(kezban dışında).

    Geçmiş ilişkileriniz hakkında atıp tutmayınız ulen işte. Buradan bakınca haklı bile olsanız siz haksız gibi görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. bir ayrılığın kronolojisi.

    YanıtlaSil
  5. İşte bu yüzden kürtaj yasaklanmamalı.

    YanıtlaSil
  6. kezban,adam seni en kibar deyişle def etmiş,sen hala zırlamaktasın.her göndermeli mesajınla da adamı(ne adamı lan bildiğin kazma kazım)yüceltiyorsun.adam yazılarını gördükçe millete -kezbanım beni unutamadı- diyerek,dalganın dibine vuruyor.ama kezban olduğun için bundan sonraki tüm ilişkilerinde de aynı davranışları sergilemeye devam edeceksin.

    YanıtlaSil
  7. yastayım hiç kimse bilmiyor.

    nah bilmiyor. sayende herkes ruh haline şahit oldu kezbancan. :D

    YanıtlaSil
  8. Böyle sevgilim olsun, cebine esrar koyar polise teslim ederdim....

    YanıtlaSil
  9. "Klasik kezbansal aşk acısı","giderli" tweetler

    YanıtlaSil
  10. işte bunlar çocuk yapıyor yetiştiriyor filan, olaylar gelişir...

    YanıtlaSil