25 Haziran 2012 Pazartesi

912


Bu 912 kişi neyi takip ediyor?




26 yorum:

  1. hayallerde yaşıyor bazı kezbanlar

    YanıtlaSil
  2. Alçakgönüllülükten nasibini almamış bir yaratık daha. Asıl takip edenleri merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. ne içiyor merak ettim

    YanıtlaSil
  4. yabışıyo sayfalar

    YanıtlaSil
  5. hahah am nereye takipçileri oraya :D

    YanıtlaSil
  6. bu kadar olamaz, şaka yapıyor birileri diye düşünmeden edemiyorum..

    YanıtlaSil
  7. bu kadının varlığı insan hakları ihlali, uluslararası sözleşmelere aykırı. suriye'ye göndersen vururlar, zaten ilişkilerimizin gergin olduğu bir dönemdeyiz.

    YanıtlaSil
  8. bu mesajları taşıyan tweeter kuşu bile amma küfür ediyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADSLAFSAGKSDSAFASFASFSA:)))))

      öldüm gülmekten al şükunu:)

      Sil
  9. Selam,
    ben attığı her 5 tweetten 2'sinde ''Uff kahrtsn yhaa çhoq thalıyım, çhoq güselim!11!!1!'' diyen kezban. Biri bana çok güzelsin desin duramıyorum lan.

    YanıtlaSil
  10. Tuğçe bunun aslında güzel ve ince olan arkadaşı. Bu da 1.55 boyunca 74 kilo, şişman değil balıketli ve ille de kemikli bi hatuncağız. Tuğçe babasının bmw'siyle gezen yağızcan'ı götürürken bu pencereden bunları gözlüyor. Ve elbette her Türk kızı gibi yakın arkadaşlarını çekemiyor, habis bir yapısı var. Rüyasında gördüğü de bilinçaltında birikmiş içsel öfkesi.

    YanıtlaSil
  11. Böyle bir kafa yılların eroinmanlarında yok.

    Bu hale gelmeyi nasıl başarıyorlar çok merak diyorum.

    YanıtlaSil
  12. bu yazıları görüp ciddiye alan bunu 1.70 boyunda, ince, selülitsiz taş gibi hatun sanıyordur, bu da o 912 takipçiyi açıklar. halbuki bilseler işin aslını.. :)))

    YanıtlaSil
  13. Bu kezbanlarındaki en büyük bugu açıklıyorum: Kendilerini pazarlamak.

    Evet kendilerini pazarlıyorlar ama düzgün bir erkek kendini pazarlayan bir kıza alıcı gözüyle bakmaz. sadece eğlencelik iş çıkar mı diye bakar.

    evet açıkladım bitti.

    YanıtlaSil
  14. bu kadın kezbanlığı aşmış, meczup olmuş artık.

    YanıtlaSil
  15. soru işaretinden sonra iki nokta üst üste kullanmak?

    YanıtlaSil
  16. izlemek için fıldır fıldır hesabını arıyorum.

    YanıtlaSil
  17. her defasında "kezbanlığın bu kadarı olmaz" diyorum, oluyor ne yazık ki. bundan sonra demem artık, kezbanın sınırı yok!

    YanıtlaSil
  18. fake hesap kesin

    YanıtlaSil
  19. koltugu bıle bosaltmış bravo cidden ..

    YanıtlaSil
  20. İbretlik.Böyleleri de var demek.

    YanıtlaSil
  21. Gelecekten geliyorum bu kız şimdi taş gibi birşey olmuş. Bununla dalga geçenler şimdiki halini görünce zamanında söyledikleri laflardan utanmışlardır kesin.

    YanıtlaSil