29 Haziran 2012 Cuma

sonsuz ilgi

Ayrıca, maddi manevi arkamda durabilmeli




17 yorum:

  1. aşkitom bu şarkı bizim şarkımız olsun

    Elimi açtımda yalvardım mevlaya
    Dileğim bir sendin istedim duamda

    Sevgili hasreti çekmek zor güzelim
    Ağlattın ağlattın tükendim sonunda

    Sevgili hasreti çekmek zor güzelim
    Ağladım ağladım tükendim sonunda

    Ben seni canımdan çok sevmedim mi güzelim
    Ben sana ömrümü vermedim mi güzelim
    Ben sana kendimi kul köle ettimde
    Sen bana mutluluğu çok gördün güzelim

    Lay lay lom galiba sana göre sevmeler
    Hopa şinanay galiba sana göre sevilmeler
    Uğramazmı semtinize ayıplar utanmalar
    Duysalar elalem sana ne söyler

    Son sözümü söyledim benden sabır bekleme
    Zaten dertle doluyum bir dert daha ekleme

    Sende kadir kıymet yok senin sevgin bu kadar
    Benden sana elveda melek yüzlü sahtekâr

    Ben seni canımdan çok sevmedim mi güzelim
    Ben sana ömrümü vermedim mi güzelim
    Ben sana kendimi kul köle ettimde
    Sen bana mutluluğu çok gördün güzelim

    Lay lay lom galiba sana göre sevmeler
    Hopa şinanay galiba sana göre sevilmeler
    Uğramazmı semtinize ayıplar utanmalar
    Duysalar elalem sana ne söyler

    YanıtlaSil
  2. maddi manevi ikilemesi girsin amk size

    YanıtlaSil
  3. ''Huzurlu ve sonsuz bir ilişki istiyorum.''
    Öldükten sonraki hayatında huri olacağını mı düşünüyor acaba, bilemedim şimdi?

    YanıtlaSil
  4. sith istiyor:
    http://www.youtube.com/watch?v=0D8i8QGgz0k

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben 493 yaşındayım, asl please?

    YanıtlaSil
  6. abla yoğun çalışıyormuş. abla evi kaçta açıyorsun?

    YanıtlaSil
  7. To infinity and beyond

    YanıtlaSil
  8. söze "ben çok yoğun çalışıyorum, hayatım çalışmakla geçiyor" diye başlamış ve "ihmal edilmeye tahammülüm yok" diye bitirmiş. karşındaki "beni ihmal et" diye yalvarıyordu çünkü kezbancım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalvaracak tabi, o bir kezban ve bunu hakediyor :D

      Sil
  9. selam ben herkesin maskotu

    YanıtlaSil
  10. kendisi vampir olabilir.her şeyin sonsuzunu aramış çünkü.

    YanıtlaSil
  11. Üç değil de dört özellik olmuş galiba...

    YanıtlaSil
  12. sen sevgili değilde köle arıyon galiba 250 gram amın var diye kendini prenses zannediyon amk.

    YanıtlaSil
  13. otisabi profili gördükten sonra dergiye istifasını verdi :D

    YanıtlaSil
  14. Sitenizde gezinirken çok güzel paylaşımlar gördük Buzboru olarak başarılarınızın devamını diler.

    YanıtlaSil
  15. sonsuz takıntısı nedir acaba oraya takıldım...

    YanıtlaSil
  16. arkamda sağlam dursun dediğine göre kemiksiz 120 kilo amk camışı

    YanıtlaSil