26 Haziran 2012 Salı

para gösteriş iyi bir araba



19 yorum:

  1. panpalar bi akıl verin, 82 model serçe + bankada 7600 lira + hafif gösterişliyim.

    şansım % kaç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok afedersin ama fakir bir piçsin

      şimdi sktir git burdan loser

      Sil
  2. fiziksel durumu önemli değil demiş bence bunlar için zihinsel durum da önemli değildir.bunları anca geri zekalılar alır zaten

    YanıtlaSil
  3. o değil de, arkadaki pembe kadınla mavi adam ne konuşuyor merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. p : ıyy karıya bak, simli tayt giymiş, kezban..
      m : dedikodu yapma, sen de eskiden böyleydin..

      Sil
  4. Çelişkiler çelişkiler...

    Şimdi benim maddi durumum bana göre iyi, sana göre nasıl duru bilemem yani bir meblağ ortaya koysarsak, bankada kaç para nakit olması lazım, hisseler, arsalar falan. Tam belirleyim mümkünse.

    İkincisi bende Nissan Gtr-x var. Bence son derece gösterişli ve dünyanın en hızlı arabalarından. Ama sana göre gösteriş ne demek yani? Tahminim: Mini Cooper, BMW cabrio falan sanırım. Mümkünse tam olarak marka, model, trafiğe çıkış yılınıda belirtirsen...

    YanıtlaSil
  5. mekanı çözebilen bir adım öne gelsin.

    YanıtlaSil
  6. bunları hangi siteden alıyorlar çok merak ettim maddi manevi destek olabilecek durumdayım :))

    YanıtlaSil
  7. bunlar hangi sitenin kezbanları beyler bende merak ettim

    YanıtlaSil
  8. visitors: "we come in peace, we mean you no harm"
    kezbanitors: "we come for husbands, we won't suck your money"

    YanıtlaSil
  9. Bİ BİTMEDİNİZ AMK

    YanıtlaSil
  10. Volva var bincen mi?

    YanıtlaSil
  11. değerli arkadaşlar

    merak ettim bu bloğun amacı nedir "kezban" ve "apaçi" kavramlarından bahseder misiniz

    fotoğrafları verilen insanlar gerçekten bunları yazmışlar mı yoksa şakasına mı yazıldı hepsi...

    evet gülümseten espriler var ama kavramları da öğrenirsem daha fazla keyif alacağımı sanıyorum

    saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kezban zengin koca aracılığıyla sefa sürmek isteyen dişi türü, kamil de kendi erkek kaşar olduğu halde evleneceği kişiyi illa bakire isteyen er kişi.

      ikisinin de kendilerini çok yakışıklı/güzel sanmaları, kaprisli olmaları vs gibi özellikleri de var ama bunlar detay özellikleri birader.

      Sil
  12. çok teşekkür ederim

    peki ama bir an durup düşünelim kişinin rahat yaşamak istemesi birtakım beklentilerinin olması suç mu

    idealindeki insan için "cebinde bir kuruşu olmasın hatta uçan kuşa borcu olsun" vs. falan demesini beklemiyoruz elbette...

    ama eğer bu blogda resimleri verilen insanlar kenarlarında gördüğümüz ifadeleri gerçekten yazmışlarsa elbette gülünç yani insanda bir rahat etme rahat yaşama arzusu olabilir ama bunu böyle karikatürize bir biçimde sunmak hepimizin bilinçaltında varolan bu düşünceyi böylesine pespaye bir şekilde açığa vurmak tabii ki doğru olmaz

    şeytanın avukatlığını yaptığımı düşünmeyiniz lütfen ama "kezban" olarak tanımlayabileceğiniz bir hanımla izdivaç eden üstelik evleneceği hanımın bu blogda resmi çizilen "kezban" olduğunu da bilerek bu evliliği gerçekleştiren işadamı Halis Toprak'tan örnek verecek değişik dönemlerde yaptığı kimi açıklamalarından bir kesiti sizlerle paylaşacağım

    ***

    Ayşe Arman-Peki İçinizden "Bu kadın benimle param için birlikte oluyor" derken bir rahatsızlık hissetmiyor musunuz?

    Halis Toprak-Bak sana hayata dair bir sır vereyim:Hayatta,önce kendi huzurun ve mutluluğun gelir.Sonra başkasının saadeti.Sen mutlu değilsen,zaten başkasını da edemezsin.Ben 71 yaşındayım ve mutluyum.O da mutlu.Eeee?

    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/12229915.asp?hid=12230442

    ***

    Nazlıcan Mutsuz,TMSF'yi Bilmiyordum,Bilsem Gelmezdim Diyor

    -Nerede şu anda?

    Halis Toprak-Yok evde...Gazeteci geldi mi saklanır...Teyzesine gitti...Gitsin bırak...Burada olsa ne olacak?

    -Nasıl yani?Yoksa bir problem mi var?

    Halis Toprak-Yav o da mutsuz.Biraz da anasının etkisinde kalıyor.Anası biraz kafadan çatlak."Biz böyle gelmedik" dedi."Biz uçak vardı,helikopter vardı,yat vardı diye geldik" diyor.Bunlara ne oldu?Bunların hepsi gitti,sen bizden kötü oldun!Neredeyse biz sana bakacağız" diyor.Kız da haklı olarak,"Ben bu TMSF'yi bilmiyordum.Bilseydim seni almazdım" diyor.

    -Neden haklı?

    Halis Toprak-Eee yav yazık...Ben de olsam yetmiş yaşındaki adamı niye alayım?Esasını sorarsan odur yani...

    -Yani seninle para için evlendiğini mi söylüyorsun?

    Halis Toprak-Ne yapsın.Ben size şöyle diyeyim.Sen dünyaya geldin mi istersin ki rahat edesin,dünyanın nimetlerinden istifade edersin.Maalesef bunların olması için de itibarın olsun,paran olsun bunların hepsi bende vardı.Paran varsa düşmanın senin adamındır,paran yok ise dostlar bile düşman olur.Bir sürü arkadaşlarımız vardı.Yedik,içtik,gezdik.Ama şimdi hele bir bak.Bir tanesi telefon bile açmadı...

    http://www.haberform.com/haber/halis-toprak-nazlican-halis-toprak-pisman--43329.htm

    böyle de bir bakış açısı varmış işte

    toparlıyorum hepimiz sıkıntıdan uzak rahat bir yaşam sürmek isteriz ancak hepimizde varolan bu beklentiyi böyle gotik bir tarzda sunmak itici gelip ve alay konusu oluyor zannediyorum...

    espriler çok güzel sık sık ziyaret edeceğim bloğu emeği geçenlere teşekkür ederim

    saygılar

    YanıtlaSil
  13. bayandan temiz satılıktır

    YanıtlaSil