24 Haziran 2012 Pazar

parası için sevmek neden anormal?



23 yorum:

  1. yha ashqım pheni hiç phıraqma tmm mı? ??? !!!!!!

    YanıtlaSil
  2. boktan dünyanın iğrenç mantıklı ama kendini akıllı zanneden dangalakların sorularından biri işte. ciddiye almayı bırakın, soruyu okuduğum için pişmanım.

    YanıtlaSil
  3. aslında doğru söylüyor, 21. yüzyılda para en büyük güç sembolü. bunu bu hale getirenler utansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir insanı parası var diye sevmek sevgi midir?

      Sil
    2. Yahu sevdikleri filan yok kendilerine orospu denilmesin diye seviyormuş gibi yapıyorlar, işin ilginci bazıları sahiden inanarak yapıyor bunu.

      Sil
  4. Şeyhülislamdan katli vaciptir fetvası almaya gidiyorum.

    YanıtlaSil
  5. trip ne demek önce onu öğren mal!

    YanıtlaSil
  6. Çok değişik blog acayip yazılar yazıyorsunuz..

    YanıtlaSil
  7. erqeGimE bkMa sEnİn SaÇnı B$nı yoLarMM!!!!! qrzkalııı

    YanıtlaSil
  8. tribini skyim, bıktık saçma sapan triplerinizden yoksa gerizekalı falan değiliz.

    asqm yvs sok
    ama asqm ndn o kiza bktn ki??
    kİm bu facedki kiz?
    ndn facede begen ypmis?

    sktir git!

    YanıtlaSil
  9. kezban bulabileceği en zengin kocayla evlenir, zamanla çirkinleşir, herif de daha güzel kezbanlara akar. neyi savunuyosun beyinsiz kezban, al işte senin kaderin hep bu minvalde değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kezban o vakte kadar adam sayesinde zengin etmiştir kendini, bu sefer o çıtır erkekleri götürür

      Sil
    2. >>zengin koca bul
      >>evlen
      >>koca parasıyla zengin ol
      >>çıtır erkekleri götür

      iyi misin? ahaha eski türk filmleri kıvamında bi beklenti oldu bu

      Sil
    3. öyle bir yazmışsın ki sanki yaşanmıyor bu. dolu bu dediğini yapan kadın. en basit örnek seda sayan diyeyim.

      Sil
  10. Bu örnekten gördüğümüz üzere "Bir kadını sırf güzel olduğu için sevmek anormal".

    YanıtlaSil
  11. bi tutam et peşinde ölesiye koşanlar olmasaydı, bunların g.tleri bu kadar kalkmazdı. "kezbanı kezban yapan milli abazanlarımız kamillerdir" işin özü bu.

    YanıtlaSil
  12. zeka küpü twitler attığını sanan mal kezban.

    YanıtlaSil
  13. İyide sadece güzel diye sevmenin normal olduğunu kim söyledi?

    YanıtlaSil
  14. Okuyacağınız hikayeyi bu genç kezbana ithaf ediyorum....

    Zengin koca arayan genç kezbanın profilini gören kişi kezbanla irtibata geçer. Kendinden bahseder beyefendi, yakşıklı ve zengin birisidir. Kezbanın gözleri bir anda parlamaya başlar ve evet aradığını bulmuştur ZENGİN bir koca gözlerindeki "$$$" işareti çok barizdir. Açık konuşmaya karar verirler ve adam der ki "ikimizde ortaya bişeyler koyuyoruz ben paramı sense güzelliğini(!) ama ben çok zenginim benim riske attıklarım daha fazla". Kezban bir anlık panikle düşünmeden hemmen atılır söze ve hayır der "Sen her zaman para kazanabilrsin ama benim güzelliğim(!) kazanılmaz Allah vergisidir, ayrıca bende 150 gram'lık bir mücevher var sen buna o paranla sahip olamazsın".Adam çok az düşünür, kahvesinden bir yudum alır ve kezbana o tarihi nitelikteki cevabı vermekte gecikmez."Bak kezban ben iş adamıyım ekonomiden ve yatırımdan iyi anlarım ileri görüşlüyümdür, hangi yatırım ileride kaç para eder bunu iyi bilirim. Sen diyorsun ki benim güzelliğim(!) var, ben diyorum ki çok param var. Şimdi 10 yıl sonrasını düşünelim. Ben 10 yıl sonra servetime servet katmış olacağım çok daha fazla param olacak yani sahip olduklarım zamanla çoğalacak. Senin sahip olduğun güzellik(!) ise 10 yıl sonra yok olup gidecek, suratın makyaj yapmaktan patika gibi olacak, o ince(!) bacakların alışveriş merkezlerindeki dev kolonları andıracak, göbeğin bağımsızlığını ilan edecek, popon ise uzaydan görülebilecek. Yani senin ortaya koydukların zamanla bitip tükenecek ve sıfır olacaksın bir gün. Bu halde aramızdaki alış verişte bir adaletsizlik var, sen her geçen gün benim parama daha fazla sahip olacaksın ama ben senin güzelliğinden(!) birkaç yıl faydalanabileceğim. Anlayacağın kezban uzun vadede bu yatırım bana zarar ettirecek sen ne kadar akıllısın öyle buralarda harcanma. O nedenle sen güzelliğini kısa vadeli yatırımlar için ortaya koy akarken doldur, saati 100$ az para değil."

    YanıtlaSil
  15. aslında bir kadını sırf güzelliği için sevmekle ilgili sözü doğru. Hem de çok mantıklı tabi ki benim için bir insanı güzelliği için de parası için de sevmek mide bulandırıcı

    YanıtlaSil