26 Haziran 2012 Salı

futbol ve kezban



120 yorum:

  1. ve bunların arasında en götü kalkıkın bizim kezban olduğunu bilmek ne kadar acı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noktayı koymuşsun +1

      Sil
    2. amına koyim bi de bana laf söylüyorlar burdan yaw...

      Neyse hacı +1 benden çalışıyor.

      Sil
    3. Acı tespit. +1

      Sil
    4. +1 akar...

      Sil
    5. billur tuz: akar akar akar...

      Sil
    6. kezbanhunter kamilhunter oldu, ne oldu kezbanlar vermiyor mu

      Sil
    7. @13:50 genç kamiller rahatsız

      Sil
    8. @14:25 genç kezban detected

      Sil
    9. @15:41 "hıh, kezban seni" he yavrum, burada herkes kezban :D. işine gelmeyince yapıştır kezbanı

      Sil
    10. 15:41 real kamil dedected. 13:50, kamillikte efsanesin. buradan eksik olma. daha çok güleceğiz sana.

      Sil
    11. panpa "kalkıkın" yerine "kalkığın" deseydin belki bişeyler olurdu :/ hani daha mı etkili olurdu..

      Sil
    12. @15:46 genç kezban gay

      Sil
  2. bayraklar, renkler vs olmasaydı da, 15 resim değil, 150 farklı resim içinden son resmin hangi ülkeye ait olduğunu kesinlikle anlardık.

    YanıtlaSil
  3. yurt disinda binlerce insan icinde turk kizini tanimak cok kolay. nerde asik suratli, gotu kalkik ve cirkin bir insan gorurseniz kesin turk kizi calisiyor. denedim yuzde yuz calisiyor.

    YanıtlaSil
  4. bizim kezbandaki bacak şeklinin paranteze ne kadar benzediğini farkettim.

    Özlemişim lan parantez bacağı....

    YanıtlaSil
  5. çok güzel tespit hunter

    YanıtlaSil
  6. bir kadın olarak bunlardan utanıyorum. evet ben utanıyorum. bunlar nereden bilecek utanmayı?

    YanıtlaSil
  7. Euro 2012'ye neden gidemediğimiz şimdi daha iyi belli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euro'ya gidebilecek olsak sanki onlar götlerini kaldırıp gidebilecekti ;)

      Sil
  8. o değil de o bacağı nasıl öyle kaldırmış? enteresan bir pozisyon..

    ayrıca üstteki hatunlar gerçek mi biri açıklasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Italya'daki hatundan emin değilim...

      diğerlerine kefilim. %100 gerçekler.

      Edit: beterleri de var söylemiş oliym burdan :)

      Sil
    2. Hatunlar tabii gerçek ama oralarda da her hatun böyle değil tabii. bunlar güzel oldukları için çekmişler, tüm ülke bunlardan kaynamıyor.

      Hanımlar için de şunu diyeyim, çok yakışıklı erkekler var o ülkelerde ama ülke yakışıklı erkekle dolup taşmıyor, kızları gibi işte.

      Sil
  9. orda da var mıdır acaba kezban konsepti, sanmıyorum olsun. ama fantezi değil mi, yoksa da uyduralım (veya kezbanların oradaki şubeleri için & kırma kezbanlar için gelsin):
    kezbanov
    kezbalenko
    kezbanovich
    kezbanowski
    kezbanni
    kezbanarro
    kezbanson
    kezbanen
    kezbaner
    kezbansteiger
    kezbanwell
    kezbanshall
    kezbanalier

    sonu yok bööle gider..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olmuş. Ben de uydurayım bari:

      Hırvatistan: Kezbaniç
      Çek Cumhuriyeti: Kezbancek
      Danimarka: Kezbansen
      İngiltere: Kezbang
      Almanya: Kezbanuer
      Fransa: Kezbanuis
      Yunanistan: Kezbanopulos
      İtalya: di Kezbano
      Portekiz: Kezbando
      Rusya: Kezbanev
      Hollanda: van der Kezban
      İrlanda: Kezbany
      İspanya: Kezbandez
      İsveç: Kezbanilson
      Ukrayna: Kezbanchenko

      veee Türkiye: KEZBAN!!! Sadece kezban.

      Sil
    2. beni aşmışsın hocam, bu liste çok daha güzel :D

      Sil
    3. uyutulamayan, listen güzel olmuş.

      Sil
    4. güzel liste uyutulmayan :) kezbanlardan birisi de kamilleri yapsa tam olur. kamiloviç, kamilovski vb. :P

      Sil
    5. kezbanhunter,bakıyorum da kezban tepkilerinden dolayı kamilci olmuşsun, bu sitede sadece kezbanlara yer ver, o kamil dediklerini de ortaya çıkaran bu gerizekalı kezbanlar zaten....hastalığın kaynağı belli : kezban virüsü

      Sil
    6. cicişim, kamillere dokunulunca canın çok mu acıyor? kıyamam sana.

      Sil
    7. 8:57 kezbanhunter ''kezbanlara yer ver'' emrine amade zaten. sen komutu verdin, yöneticiler uygulayacak. gerçek nikinle yazsana buraya. insanlar senin ayrımcı bir ultra kamil olduğunu anlasınlar. kendim için de şunu diyeyim: nasıl kamil gördüğümde kızıyorsam aynı tepkiyi kezbana da gösteriyorum. senin gibi cinsiyet ayrımcısı değilim. sen bu kafada, burada kezban yerme yetkinliğine sahip değilsin. bir tavsiye: karı-kız peşinde koşacağına olabildiğince okumaya çalış. okudukça, kamilliğinin azaldığını göreceksin. inan bana kimse için çok geç değildir. senin için de geç değil.

      Sil
    8. 14:26 kezban detected diye buna derler :)

      Sil
    9. 15:23, kezbanlar zengin koca,gösteriş,kendine köpek olacak adam ararlar. ben bu konuyla ilgili ilan vermedim. dolayısıyla kezbanlıkla uzaktan-yakından alakam olamaz. sen de, 8:57' ye destek vererek, kamillere dokunulmamasını istiyorsun. çünkü bunun ucunun sana batmasından korkuyorsun. aynı tavsiyeyi vereceğim sana da. bol bol oku. göreceksin zamanla içindeki kamil git gide yok olacak. sabır işi bu tabii. birazcık sabretmelisin.

      Sil
    10. bu blogda özellikle bazı kişiler, kamil paylaşımı istemiyorlar. aklıma ister istemez şu geliyor: kamillerin paylaşımını istemeyen kişilerin, kezbanların koca aradığı sitelerde, bu kezbanlardan çok daha vahim ilanları mı var? burada onların ifşa edilmesinden mi çekiniliyor? bu ifşaatı, burayı takip eden yakınları(arkadaş,akraba vs. ) tarafından görülüp, rezil edilmekten mi korkuyorlar? bu işte bir iş var. yoksa niçin kamil paylaşımına bu kadar tepki var? saf korkuyu hissettim burada ve sesli güldüm.

      Sil
    11. kamilich
      kamilov
      kamilovich
      kamilevski
      kamilyev
      kamichek
      kamilson
      kamilssen
      kamikachi (nijerya)
      kamikazi (prekazi gibin)
      kamilescu (romen)
      kamilauer (alman)
      kamileaux (fransız)
      kamilli (italyan)
      kamilos (ispanyol)
      Camille (ingiliz)
      Kammeel (Jamaika)
      ...

      Sil
    12. @kezbanhunter "kezbanlardan biri de kamilleri yapsa"??? Kamillerle kezbanlar dalga geçiyorsa kezbanlarla da kamiller dalga geçiyordur. bunu mu itiraf ettin?

      Sil
    13. @20:21 önemli nokta evet..
      yoksa kezbanhunter bir ajan mı?
      ajansın sen di mi..
      AJAN!
      LAWRENCE!
      http://www.youtube.com/watch?v=CxCeNZkvLU8#t=3m16s

      Sil
    14. @08:57 Ulan has Kamilsin birader yoksa niye rahatsız olasın kamillerin de bu blog'ta eleştirilmesinden. Bu blog'a kafa dağıtmak için geliyorum, ha kamil ha kezban ikisi de aynı bok. Kamillerdeki zar takıntısının sebebi şımarık kezbanlar mı yani? Hadi git işine amk. Bunlar 2 farklı zevzek, ikisiyle de dalga geçmek eğlenceli. Kezban'ın ifşasına bozulan kezbandır, kamilin ifşasına bozulan kamildir, kuyruk acısı olmayan eğlencesine bakar.

      Sil
    15. @20:36 ironiden anlayanları severim aq

      Sil
    16. "hepimiz kezbanız, hepimiz kamiliz.."

      Kamilis (bu da yunan oluyor)

      Sil
    17. sen kezbansan ben kamilsem nasıl çıkacak yarınlar aydınlığa panpalar

      Sil
    18. kezbanımı koluma takarım
      bebekte 3-5 tur atarım
      olmadı bi de kamil takılırım
      gördüğün gibi çok apışkanım

      Sil
    19. @20:40 kezban heralde

      Sil
    20. @13:49 he amk herkes kezban. dedikleri hoşuna gitmeyen herkese yapıştır "ahan da bu kezban" diye. aferin kamil birader. ben kadın değilim, erkeğim. olsam olsam kamil olurum ama kamil de değilim şükür. kamillerle dalga geçilmesi de kezbanlarla dalga geçilmesi kadar eğlendiriyor beni, seni rahatsız ettiğine göre yaran var puhah.

      Sil
    21. @13:49 Sakin ol kamil, bir ara Türkçe öğren ;).

      Sil
    22. Kamilizm ya da Kezbanizm, işte bütün mesele bu panpalar.

      Sil
    23. o zaman hep beraber serdar ortaç diyelim mi?
      "binlerce kezban var.."

      Sil
    24. dinle panpa kezbanın da kamilin da ağzına zıçayım bize bir şey olmasın amk

      Sil
    25. orda bir kezban var uzakta
      o kezban bizim kezbanımızdır
      sevmesek de, istemesek de
      o kezban bizim kezbanımızdır..

      orda bir kamil var uzakta
      o kamil bizim kamilimizdir
      sövsek de, dövsek de
      o kamil bizim kamilimizdir..

      Sil
    26. 15:11, binlerce de kamil var. çok merak ediyorum,niçin kezbanların paylaşımı bizleri rahatsız etmezken,kamil paylaşımı sizleri rahatsız ediyor? kezbanların zengin, yakışıklı kociş aradıkları sitelerde, çok daha vahim-çirkin ilanlarınız mı var? bunlar burada yayımlanıp da, yakınlarınıza rezil olma korkunuz mu var? yüksek ihtimalle böyle korkulara sahipsiniz. çok komik, bu haliniz beni eğlendiriyor. korku korku korku...

      Sil
    27. @18:51 şizofren detected..
      kendi kendine hikaye yazana kadar soraydın bi keşke :D
      istersen "binlerce kamil var" diyelim.
      hatta seni mi kıracaz "milyonlarca kamil" olsun :D

      Sil
    28. 18:51, sorular sormuşum zaten geri zekalı. hala sorsaydın diyor. bu geri zekalı halinle bana şizo demişsin. muhahahahhhaaa. ne kadar gülünç olduğunun umarım farkına varırsın. varmasan da sorun değil, yazdıkların yüzümde güller açtıracak kadar güldürdü beni. sen bu geri zekalılıkla, kamilden başka bir şey olamazsın, mümkünü yok, muhahahaaaaaaaaaaaa.

      Sil
    29. 20:31, uzman psikiyatr dedected.(ama geri zekalı. muhahahaaaa)

      Sil
    30. @21:38 ve @22:03
      "korku korku korku.." da mı soru :D
      kendi kendine sormuşsun kendine kendine ccevaplamışsın, yani şizofrensin..
      end of the story..
      next case..

      Sil
    31. @22:44 Haklı. Önce "yakınlarınıza rezil olma korkunuz mu var?" diye soru sormuş sonra da "korku korku korku..." yazıp kendisi cevaplamış. Şizofren demem ama tipik mal. Ettiği laflardaki tutarsızlığa bakmadan başkalarına laf atmış bi de.

      "bunlar burada yayımlanıp da, yakınlarınıza rezil olma korkunuz mu var? yüksek ihtimalle böyle korkulara sahipsiniz. çok komik, bu haliniz beni eğlendiriyor. korku korku korku..."

      Sil
    32. 23:01, orada sorulara cevap vermedim. durum hakkında kendi düşüncelerimi, kestirimlerimi ortaya koydum. bunu anlamayıp, durumu senin de şizoya bağlaman geri zekalı olduğunu gösteriyor. geri zekalılık ve doğru düzgün cevap verememe çaresizliği. ondan işte şizoya sarmanız. muhahahaaaa. dökülün ortaya kamilovlar muhahahahaaaa. 22:44 ve 23:01 siz iki geri zekalı olarak, daha bizi çok eğlendireceksiniz. hadi yine sayıp dökün dünya güzelleri. muhahahahaaaa. geri zekalı uzman psikiyatrlar dedectec!

      Sil
    33. 22:44 ve 23:01, ikiniz de ne olur bu blogda daima yer alın. ömrümde hiç geri zekalı uzman psikiyatr görmemişim. bu bloğa lazımsınız. tam eğlenceliksiniz. muhahahahaaaa. her paylaşım için bol bol yorumlarınızı bekliyorum. sayenizde gülmekten yüzümde güller açtı. muhahahahaaaa...

      Sil
    34. kamillerim, burada sizlerin de, kezbanlardan çok daha iğrenç ilanlarızın ifşaatından mı korkuyorsunuz? ondan mı bu çırpınışlar? kıyamam sizlere oyy oyy. korkunuz bundan ise, tek cümle: korkunun ecele faydası yok. muhaahaaaaa. kamilovlar dedected!

      Sil
    35. kezban savunma kuvvetleri görev başında.
      http://tr.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_etkisi

      Sil
    36. 9:54, canım benim. hangimiz, kezbanlar için olumlu yorumda bulunmuşuz? savunduğumuz tek bir cümle söylesene. muhahahaaaa,işte sıkı bir geri zekalı daha. kimse kezbanları savunmuyor. sadece kezbanların değil,kamilovların da burada ifşa edilmesini istiyoruz. ikisi de aynı derecede zararlılar güzelim. yalnız kamil ifşaatına senin gibi çok fazla bozulan var. bak çaresizlikten, bizim için şizo diyenler var. muhahahaaaa. merak ediyoruz canım, bu kadar bozulma nedeniniz, kezbanların kociş arama sayfalarında, sizlerin çok daha vahim ilanlarınızın oluşu mu? muhahaaahaaa. sözgelişi ''1.70 boylarında, 48-56 kg arası, sarıshın, renkli göslü, baqlawa-böreq achan, iyi bi ishi olan, 4 yıllıq ünüverste mesunu, namuslu(o zar tamam olacaq, namustan kasıt bu. ), ayilesine baqlı, gösü sadece erkekini gören vs. en üstün öselliklere sahip bir hatun arıyom'' tarzında ilanlarınız mı var? bunların ifşaatından mı korkuyorsunuz? muhahaaaahaaaa. 9:54, burada kimse kezbanları savunmuyor ama, kamillerin dalgaya alınması seni çok üzmüş olmalı ki, çırpınıp duruyorsun. çok mu acıyor canım? sen de bu blogda olmalısın güzelim. sen yaz, biz eğleniriz. muhahahaaaaaa.

      Sil
    37. 9:54 kamil dedected! muhahahaaaaa...

      Sil
    38. 18 satırlık yazıda 5 defa muahahahahha diye gülme efekti yazan insan kezban sertifikanı onayladım hemen gel al. ayrıca kamil in ne demek olduğunu merak ettin mi hiç?
      kâmil
      sıfat (kâ:mil) eskimiş Arapça k¥mil
      sıfat Yetkin, erişkin, eksiksiz, ağırbaşlı, mükemmel

      Sil
    39. 16:51, canım benim. 5 kez gülme efekti yazdığım için yani güldüğüm için bana kezban diyorsun. hiç bir şey bulamadın, böyle saçmalayıp durmuşsun. muhahahaaa. kezban; zengin kociş arayan, sınıf atlamaya çalışan, asalak yaşayan kadına denir güzelim. bolca gülme efekti kullanana değil)))) canımın içi, yukarıdaki ifadelerim seni fena kızdırmışa benziyor. muhahahaaa(yine güldüm.) güzelim, acaba sen güzel Türkçe'de eş sesli kelime hadisesinden haberdar mısın? kamil, her türlü güzel manaya gelebilir ancak burada kezbanın erkek formu manasında kullanılıyor. bunu burada yazan herkes de biliyor ama sen bir şekilde erkek kezbanları korumak için kamilin öteki manaları üzerinde durmuşsun. muhahahaaaa, sen bundan bile medet ummaya çalışırken kahkahalarla gülünecek hale düşürmüşsün kendini. hani Moliere'in kitaplarında insanları gülmekten yaran karakterler var ya, aynı onlardan olmuşsun be canım. muhahahaaaaa.

      Sil
    40. canım benim? kociş? güzelim? canımın içi? sesli güldüm :D okumuş kezban çok fenaymış. molier oyun yazıyor olmasın? 3 satırlık yazıma verdiğin manas destanı tadınıdaki yazıların sivil hayattaki konuşma şeklini ele veriyor. lakin bunu yanımda yaparsan malibu terliği tersini ağzına yersin. uuuu çok feodalim di mi?

      Sil
    41. ben de moliere için ''gerilim romanı'' yazarı demedim ki güzelim. adamın oyunları kitaplaştırılmış. ben de bol bol o kitapları okudum orta okul yıllarında. çok çok da gülerdim. sana da işte, o kitaplarda yer alan sersem karakterler kadar çok güldüm şekerim. o kadar uzun yazışımdaki amaç, senin gibi bir geri zekalının yazdıklarımı anlamasını bir nebze olsun kolaylaştırmak. muhahahaaaa. ben senin yanında bulunamam şekerim çünkü kamilin önde gidenisin. sen o terliğini, sana katlanabilecek, canının öbür yarısı kezbanına sakla. muhahahaaaaaaaaa...

      Sil
    42. ad hominem :D ben yanında olamam çünkü sen seni taşıyabilecek bir erkeğin yanında olmalısın (vinç operatörü mesela)

      Sil
    43. 16:51, bir ara Türkçe öğrenmeye çalış. eş sesli kelimelere bir bak. tam bir kara cahilsin canım. kamilin güzel anlamlarını ortaya koyarak, içinde bulunduğun grubu savunuşun, kamillikte zirvede olduğunu gösteriyor. muhahaaahaaaahaaa. bayıldım sana cicim. sen yaz, ben eğleneyim. hadi yaz yaz yaz. muhahahaahaaaa.

      Sil
    44. 17:51, ben koca-sevgili ilanı vermiş biri değilim. ayrıca şekerim ben, her insanın kendi kendini taşıması gerektiğine inanırım. vinç operatörü? muhahahahaaaaaaa. bana bunu isnat ederek daha bir komik oldun. bu kadar mı öfkelendin yukarıdaki ifadelerime? çığrından çıkmışsın güzelim. bu halin eğlenceme eğlence katıyor. hadi eğlendirmeye devam et kamilov(burada kötü anlamını kullandım.) muhahahahaaaaa.

      Sil
    45. ilan vermedin ama ışığınla bizi aydınlatmaya mı geldin? sana müteşekkiriz. şu sensin galiba
      http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/19405/mehtap-ile-sohretin-bedeli-dans-ederek-uzayda-kapi-acmak

      Sil
    46. o linkle alakam olmadığını çok iyi biliyorsun cicim ama nasıl saldıracağını şaşırdığın için saçma sapan şeyler yapıyorsun. birileri gibi ''ama bunlar iftira ühü ühü ühüü'' diye ağlayacağıma ben sadece yaptıklarına gülüyorum. kamiller için söylediklerim, saç dibinden, ayak tırnağına kadar öfkelendirmiş seni. kuyruğuna basmışım. muhahahaaahahaaaa. moliere keşke yaşasaydı, seni görseydi canım. en sersem, en geri zekalı oyun karakterini seninle yaratırdı. o zaman, senden tüm dünyanın haberi olur, herkesi beni eğlendirdiğin kadar eğlendirirdin. muhahahaaahaha...

      Sil
    47. keşke freud yaşasaydı ve seni görseydi :D

      Sil
    48. cicikom, sen de yukarıdaki diğer kamiller gibi çaresiz kalmış ve olayı psikolojiye sarmışsın. muhahahaaaaa. ne derseniz deyin senin ve yukarıdakilerin kamillikten(kötü anlamda kullandım cicim) kurtuluşunuz yok şekerim. bunu kamil paylaşımlarına verdiğiniz tepkiyle kanıtlamışsınız. bana kezban da desen(moliere okuyan kezban muhahahaaaa) deli de desen bir şey değişmeyecek. ama yazmaya devam et. çok eğleniyorum sen ve diğer kamiller(kötü anlamda kullandım) sayesinde. muhahahaaahaaaaaa. para versem, böyle eğlenip oynayamazdım. çok çok sağolun. lütfen devam...

      Sil
    49. kediyide ipin ucuna kağıt bağlayıp hoplatıp zıplatıp eğlendiriyorum. bende eğleniyorum o da :D

      Sil
    50. muhahahaaaaa, 19:24 beni kedi yerine koymuş. ağır geri zekalı kamil, sen kamilin olumlu anlamlarını ortaya koyarak kamilleri savunurken, eğlenen ve eğlendiren çoktan belli olmuştu. ne yaparsan yap bunu değiştiremeyeceksin. muhahahaaaaaa. kamil dedected. yaz yaz yaz. beni eğlendirmeye devam et. senin gibilerin görevi bu cicim.

      Sil
    51. adsız 19:24, sana şahane bir isim buldum: fukara. canım, bu ismi sana akıl, fikir, zeka fukarası olduğun için koyuyorum. bana yaz şimdi fukara, beni eğlendir.

      Sil
    52. @19:24 Kamil birader, Kezban'ın anlamını da öğren. Kezban ya da Kamil'i sözlük anlamlarıyla kullanmıyor kimse. Google amcana Kamil'in anlamını sorup da burada Einstein'lık yapma.

      "sis bikerem yannışsınz, kamil çok güzel bişi dimah, gezibanlar sizie"

      Ya bi aşın bunları lan. Ben bu blog'u haftalardır takip ediyorum, Kezban'ların eleştirilmesinden bu denli rahatsız olan tek bir kişi görmedim ama Kamil'lerin eleştirilmesine kıl olan tipler her gün burada amk. Sevilmediğinizi görmek mi acıttı canınızı artık orasını Allah bilir.

      Sil
    53. 20:55 durup durup bi daha yazıyosun ya çok gülüyorum o zaman :D 07:53 naber?

      Sil
    54. 9:53, en son yazım 21:29'da, senin ismini fukara(akıl-zeka fukarası) koyduğum yazıdır. 7:53 ben değilim. ip numaralarıyla bu anlaşılabilir. 7:53 sanırım bir erkek ve senin olayını nefis anlatmış biri. bir erkeğin seni bu derece aşağılamasına dayanamıyorsun tabii. muhahahaaaa. alış güzelim bunlara. senden bizlere daha ne malzemeler çıkacak. eğlendir bizleri. muhahahaaaaaaaaaa...

      Sil
    55. aynı kafadasınız takılsanıza beraber. lakin bu aşağılanma ezme ezilme konularına takıntın tehlikeli boyutlarda. bdsm den hoşlanmıyorum kusura bakma :D

      Sil
    56. @13:26 Mega Kamil. herif sürekli kontrol edip laf yetiştiriyor millete amk. Direndin ve efsane oldun, bravo.

      Sil
    57. Tam kezban egosu. sizinle uğraşınca efsane mi oldum? vay be :D

      Sil
    58. 14:55, efsanesin güzelim. geri zekalılıkta efsanesin. muhahahaaaaaa. benim takıntım yok da güzelim sendeki geri zekalılık tehlikeli boyutta. ''kamil ağır başlı, mükemmel'' diye açıklama yaparken, kendi durumunla ilgili şahane bilgiler verdin bize. sendeki zeka geriliği acayip bir hal almış. bir sirke başvursana. orada ateş üzerinden atlarken,kendine özgü saçmalıklar yaparken insanları çok daha fazla eğlendirirsin. senin sirk gösterini izlemek zevkli olacaktır kamilov. muhahahaaaaaa...

      Sil
    59. bunu yapmam senin kezban olduğun gerçeğini değiştirecek mi?

      Sil
    60. @15:58 Mega Kamil, tamam geçti, sakin ol :).

      Sil
    61. sakinim bebeğim. reşit olduğun zaman görüşnek isterim seninle :D

      Sil
    62. Gay misin len mega Kamil? Seni becereceğimi sanmıyorum, kıllı götünü kendin gibi Kamillere becert zuhah :D.

      Sil
    63. eyvah eyvah araya gayler karıştı. Lan reşit deyince ne anladın sen? Liseli demek istedim lan sana. derviş fikir zikir ben kaçar.

      Sil
    64. kaybol kamil amk :D

      Sil
    65. 15:58 bana kezban dedi muhahahaaaaa. mega kamil halini bana kezban diyerek kapatamazsın. kezban değilim diye çırpınmayacağım. mücadeleye gerek yok, buradaki iletilerden herkes kimin ne olduğunu anlamıştır. ama ''kaaamilll mikemmel dimekkk'' muhahahahaaaaa

      Sil
    66. 15:58, kezbanlık tartışmasını bir mega kamille yapacak değilim. muhahahaaaa ''kamil erişkennn,mikemmmell dimehhh ''

      Sil
  10. Komşuda böyle kadınlar varken o moralle her kriz aşılır; rahat olsunlar

    YanıtlaSil
  11. yunan olan insan değil melaike.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen o ne masumiyet, bir de bizimkilere bak

      Sil
    2. gerçekten güzel kızmış.

      Sil
  12. Yine biraz objektif bakmamız gerek; erkek milleti olarak kendini futbol izlemeye vermiş bir kadın gördük mü kendimizden geçiyoruz doğru ama bu kadar makaj ve fönle maça gitmek de bir tür kezbanlık belirtisi bence

    1. Hırvatistan: cheerleadereffect'i atın; kızların 3ü de çirkin; orantısız suratlara sahipler.

    2.Macaristan: Bunu çoğunuz beğeneceksiniz ama benim için tipik bir aptal Avrupalı kız suratı, daha net ifadeler istiyorum; bu surat ablak.

    3.İngiltere: Danimarka: Bir önceki örnekteki gibi sevmediğim yüz ve özellikle çene yapısına sahip bir kız. Üzerine 'acımız büyük gözlükleri' de takınca iyice itici olmuş.

    5. Üzgünüm böyle güneş gözlükleri takan kızlara olumlu yaklaşamıyorum. Bu çakma sarışın kızımız da hiç hoş gelmedi bana.

    6. Almanya: Kadınlar ülke fark etmeksizin sarışın olarak ne kadar meraklı yav... Bak bu kız güzel mesela vücut filan da iyi ama bu kızın saçının doğan rengi açık kumral filan; boyamasa ne doğal,ne güzel duracak. o pilatin sarısına dayanamıyorum; ne yapayım.

    7. Fransa: Olmuş, hem de ne olmuş
    8. İtalya: Sen ne şeker bir şeysin öyle, kedicik. Güzel kadın.
    9.Yunanistan: Cennetten düşmüş bu arkadaş

    10. Portekiz: kanımca çok standart tipe sahipler, Türkiye'de az biraz eli yüzü düzgün bir yerdeyseniz buna benze 10larca kızla karşılaşırsınız.

    11. O sırt beni hiç cebetmedi
    12. İspanya: İşte hayallerimin kadını
    13. İsveç & Ukrayna: Bu kadar sarışınlığın çiğ durduğunu düşünen tek ben miyim?

    14. Türkiye: Ortalama kızlar ama maçtalar elinde sonunda; gülecekler, eğlenecekler. Ponpon kız fantezilerimizi süslemeye gelmedi sonuçta o kızlar oraya. Sol alttakini beğendim. Sağ ayaktaki kilo versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. macar kızların fotoğrafı yok, götünden element uydurma

      Sil
    2. adam çek cumhuriyeti demek istemiş :(

      Sil
    3. @09:28 ahaha güzeldi..
      su ateş toprak MACAR!

      Sil
    4. - harun abi detected. -
      İsveçli hatuna o sırt beni hiç cezbetmedi diyor. Geniş omuzlu pala bıyıklı hamam tellağı arayışı içerisinde sanırım.

      Sil
  13. 08:49 çok elitsin balım. adam gay beyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana daha çok kedi uzanamadığı ciğere pis dermiş durumu gibi geldi, o kızları anca rüyasında görür :D

      Sil
  14. Türk kızı kendini her yerde belli ediyor amk.

    YanıtlaSil
  15. Kızlarımız da ağır maganda, hiç Türk erkeği öküz falan demesinler.

    YanıtlaSil
  16. 3 fasikül yorum girmişsiniz la, sakin olun.

    YanıtlaSil
  17. Şimdi yine başlayacak yurdum erkeği Türk kızı şöyledir böyledir diye bok atmaya.Arkadaşlar bu resimdeki yabancı hatunlar güzel oldukları için fotoğrafları çekildi ve yayınlandı bizimkinde ise bir utanç simgesi oldu bu resim.Önce neyle neyi kıyasladığınıza bir bakın.

    YanıtlaSil
  18. panpalarim ben avrupanin ortasinda yasiyorum(alamanciyim),bircok avrupa ülkesini gezdim.
    ve o fotodaki hatunlardan o ülkelerde daha bir sürü var.
    hatunlar güzel o yüzden fotolari cekiliyor vay bilmemneler ondan bidi bidi diyenleri de balikesir'in cilgin essekleri siksin.

    YanıtlaSil
  19. Lan gece gece kafamı siktiniz Allah belanızı versin naletler
    Bu arada kezbanlara selam olsun kendinize çeki düzen verin amına koyim

    YanıtlaSil
  20. evlerimiz kare ve diktörtgen ama biz onlara daire diyoruz..ne cins milletiz aq töbe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne alaka amkun salağı seni.

      Sil
  21. bizim milletimiz kadar ülkesini ve insanini begenmemekle mesgul olani yoktur herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir o kadar da değiştirmek için çaba harcamayanı yoktur. Burdan şimdi 'onlara kezban demeyin!' diyecek değilim de; kadını erkeğini beğenmez, erkeği kadınını beğenmez. Bir yolsuzluk, hile hurda olur hemen 'burası Türkiye' denip sindirilip unuttulur, normalleştirilir. Ama ne hikmetse herkes söylenmeyi iyi bilir, 'valla bu ülkede yaşanmaz bla bla'. Ne sikim bir düzen belli değil.

      Sil
  22. samsunspor ayrıca takım

    YanıtlaSil
  23. Türk kızı öyle açık saçık maça gitse tek parça halinde eve dönebilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  24. Yukarıda yorum yapan Kezbo'ya birisi Moliere okuyunca Kezbanlığından arınmadığını söylesin ama anlayabilecek durumda değil kendisi, belli. Bu memlekette içinde "Balzac, Vadideki Zambak" geçen Kezban şarkıları da yapıldı. İlkokullara tavsiye edilen kötü çevirilerden iki satır okuyup "ahahaha muhahahaaa" diye saçma sapan konuşunca, "git kendini becert" bilmem ne böyle ayakçı takımı gibi konuşunca hiç biriniz delikanlı, mert kadın-adam ya da entelektüel olmuyorsunuz Kezbolar, Kamiller. Sadece cehaletinizle daha da sıırtıyorsunuz. Allah sizi evlat diye yetiştiren ana babalarınıza sabır selamet versin sen git ömrünü evladın adam olsun kadın olsun diye ver, sonuç böyle bir enkaz olsun. Yazık be.

    YanıtlaSil
  25. Alırsanız Avrupalılardan kaymak gibi kızları, Türklerden alırsanız ebemin suratı gibi çirkin,nursuz kızları ondan sonra tabi yabancılar daha güzel alımlı bakımlı rerörerö dersiniz Tanrı'nın gerizekalı kamilleri

    YanıtlaSil
  26. Türk erkeklerini hayatları boyunca en az 6 ay İtalya,İspanya,Slovenya gibi Güney Avrupa ülkelerinde yaşamaya davet ediyorum. Erkek dediğin canlı türü oralardakiler gibi olur. Burda erkek kalmamış valla.

    YanıtlaSil