26 Haziran 2012 Salı

ilginç



26 yorum:

  1. balina balık değil, biri şuna öğretsin.

    YanıtlaSil
  2. ayık olun beyler, balıktan kasıt balina...

    maddi yönden dürüst ne demek onu ben de anlamadım :(

    YanıtlaSil
  3. sana dağ olsa dayanmaz amk , senin ihtiyaçlarını kim karsılar

    YanıtlaSil
  4. sarışın bir bayanım demiş.

    Sarışınlık genleri terk etmeye başlamış yalnız, diplerden siyah fışkırıyo

    YanıtlaSil
  5. kitap tercihi - yok

    YanıtlaSil
  6. evlilik istemiyor(metresliği kabul edebilme ihtimali var gibi) ya da düşüreceği malı korkutmamak için istemez gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu karıdan metres olursa benden haydi haydi olur aq

      Sil
    2. "kilo"metres olabilir

      Sil
  7. Kitap tercihi ''Hayır yok''

    Üstteki yazıları okumadım ama sanırım gerek de yok.

    YanıtlaSil
  8. maddi yönden dürüst biri?

    günümü genellikle evdeyim stop çalışmıyorum stop hayattan beklentim stop mutlu olmaktır stop.

    YanıtlaSil
  9. allah'tan kendini övmeyi sevmiyor yoksa halimiz niceydi.

    YanıtlaSil
  10. 'günümü genellikle evdeyim'
    okudugumuzu anladık mı?

    YanıtlaSil
  11. kitap okusan şaşardım zaten.

    YanıtlaSil
  12. "gunumu genellikle evdeyim"
    "maddi yonden durust"
    bunları anlamak için çevirmene ihtiyacımız var resmen..

    YanıtlaSil
  13. aslında noktalama işaretleri kullansa sevgili kezbanımız, bir nebze anlayacağız gibi:
    "aradığım arkadaşlık,dostluk. bana destek olsun maddi yönden. dürüst biri olsun isterim."

    YanıtlaSil
  14. iki kitap okuyup kendini ifade etmeyi az cok ogreneydin de biz de senin derdini anlayaydik be kezbancik

    YanıtlaSil
  15. amınakodumun şişkosu evde yata yata duba gibi olmuş resmen..utanmadan birde zengin erkek arıyooo..sizin gibilerin sonu hep hüsrandır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yani, çok seksi çıtır olsaydı, zengin erkek araması normal mi olacaktı?

      Sil
  16. dip boyan gelmiş kızım, sarışınım diye yeme bizi. öptm kib bye!

    YanıtlaSil
  17. yahu biri şu şişmanlara olmayan bellerine ellerini koyarak poz vermekten vazgeçirsin.

    YanıtlaSil
  18. sarışın olduğunu iddia ediyor - yalan, dip boyası gelmiş bile
    balık etliymiş - yalan, bildiğin dombalak
    kendimi övmeyi sevmem demiş - ama "bebek yüzlüyüm" de diyor

    üç satırlık yazıda 3 tane kabak gibi yalanını yakaladık.
    bir de benim gibi dürüst, özü sözü bir, harbi insan isterim demiş. (gerçi o da yalan ya)

    YanıtlaSil
  19. bide bu şişko kızlarda toplumda dayatılan güzel kız kavramına uymamanın getirmiş olduğu ezikliğin vermiş olduğu ben harbiyim, harbiciyim tripleri yok mu öldürüyo beni... harbici kezban...

    YanıtlaSil
  20. En çok buna güldüm lan. Bir de o pantolon ne öyle yaa.Çuval gibi amk.Dip boyası gelmiş onu da görmüyo aptal karı.

    YanıtlaSil