21 Haziran 2012 Perşembe

bana bakabilmeli



32 yorum:

  1. öküz gibisiniz, ye bazlamayı gözlemeyi, üstüne bi demlik çay iç. sonra köseoğlu sucuğu gibi sıç. ondan sonra "bana bakabilmeli"

    YanıtlaSil
  2. Belediye bile bakamaz bu arkadaşa...

    YanıtlaSil
  3. serçe parmağı ne kadar da kibar görünüyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam bir istanbul hanımefendisi

      Sil
    2. hanimefendi mi desem hanimokuz mu bilemedim

      Sil
    3. haha yorumlar çok iyi ya

      Sil
  4. Espriliymiş.. "Bu profil de sadece bir şakaydı" yazmasını bekliyorum.

    Ayrıca, dürüsürt?

    YanıtlaSil
  5. Ülkedeki kezban sayısı = x
    Ülkedeki kezbanların istediği gibi onlara bakabilecek/taşıyabilecek/yanına yakışan zengin/yakışıklı sayısı = y

    x=1000y olduğuna göre. (yaklaşık)

    Bu durumda x'ler arasında yoğun bir rekabet olacak, y'ler x'lerde x'lere layık bir arayışla seksilik, güzellik, fiziksel cazibe beklentileri olacağı için resimdeki gibi bir çok x umduğunu bulamayacak, aradıkça arayacak, bu aşamada kimisini ummadık yollara girişecek (sanal ortamlarda koca avı gibi), kimisi 30'undan sonra psikolojik açıdan klinik vaka olup şansını iyice yitirecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yanlış dostum, yurtdışında falan mı yaşıyorsun?

      doğrusu

      1000x = 1y

      Sil
    2. Denklemi anlamamışsın. Senin dediğin doğruysa, ne yani ülkede kezban sayısı, istedikleri erkek sayısının 1000'de biri mi? Sen nerede yaşıyorsun, matematik eğitimi aldın mı?

      10 milyon kezban varsa=x

      x=1000y ise (benim dediğim), y bu sayının binde biridir. 10000 y var demektir.

      Senin dediğine göre 10 milyar "y" olmalı ülkede. Dünyadaki insan sayısından fazla :)

      Sil
    3. @13:13
      hocam çok çok iyimser bir ifadeyle x=100y diyelim, 99 kezban gene boşta kalır. üstelik;
      istediği kocayı bulan kezban elbette zamanla korozyona uğrayacak. Kadınlar erkeklerden malesef daha şanssız zaman konusunda. Kilolarını kontrol edebilmeleri aşırı zorlaşacak mesela. Zayıf kalabilseler bile piyasaya (!) yeni sürülen çıtır kezbanlar, ona koca olacak kafadaki adamın ilgisini çekecek. Bunun gibi kezbanlar da çıtayı düşürüp geri kalan beğenmedikleri mahmutlarla evlenecek ama aynı şartlar onlar için de geçerli: Bedeninden başka verecek birşeyleri yok. İnsana huzur veren ussal, tatlı bir kişilik. Ve onlar da aynı sona sürüklenecekler. Ya boşanacaklar yada köle hayatı.Çünkü o mahmutların verebileceği başka birşey yok onlara.
      Sonra "neden bu kadar boşanma oluyor?" En büyük sebeplerden biri budur, kıppss ;)

      Sil
    4. Doğru kaptanjb; ama muhteşem (!) y'yi bulabilen/evlenebilen şanslı (!) x için boşanma veya y'nin "piyasaya yeni sürülen çıtır kezbanlar" [bu tanımlamayı sevdim] peşinde koşması çok sorun olmasa gerek; çünkü, x'in y'de aradığı para bir biçimde (nafaka, vb) kendisine yine akacaktır. Diğer geri kalan 99x veya 999x için de benzer süreci düşünebiliriz, tabi "ideal y"yi bulamadıkları için, nasiplerine düşene razı olacaklar.

      y için "güzel/seksi x" gözdedir. x için "paralı y". Denklem çok basit ama iğrenç. İğrenç çünkü biraz düşününce kısa sürede ne kadar rezil bir kısır döngüye dönüştüğünü fındık kadar beyni olan bile anlar.

      Sil
    5. Analitik düşünce şeklin fena sağlam.
      Tam da boşanma kısmında oluyor olan, birlikte edinilmiş mallarla ilgili kanun neden çıktı dersin ahhahah. Bu arada, o kanunu sevmeyenler "sözleşmeli evlilik gibi" diyenler ya çok aptaldır yada korkulası tiplerdir bana kalırsa.

      Sil
  6. medusa mısın pençeli gadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Kaptan kadın ava çıkmış, ağına düşürebilecek birilerini arıyor. Pençesiz olur mu?

      Sil
    3. anaaa yorum silinebiliyomuymuş? kaptaaann kamil alfa irkeqi gördün mü? kamilin önde gideni seni.

      Sil
  7. Ben de, bir şey içerken serçe parmağın havaya kalkmasına tav olurum .) Konya düğün pilavlarına katılan varsa aranızda anlamıştır zaten. Hani şu meşhur:

    yoğurt çorbası > etli pilav > bamya > etli pilav > etli pilav > etli pilav > etli pilav.... X 8625446...

    sıralaması var ya, heh işte en sonda da şerbet/meyve suyu tarzı bi şeyler getirirler. Ve masadakiler içecek bardağını eline alır almaz diğer 4 parmak bardağı kavrarken serçe parmakları mutlaka havaya kalkar. Şimdi Allahisen hatunun eline bi dikkat edinsene .)

    (bkz. bize eti torpilli goy ortağım, biz damadın diyzeoğluyuz.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bunu daha görgülü, daha nazik görünmek için yapıyorlar ya, fena, çok fena. Görgü kurallarında bardağı doğru tutuş şekli avuçlamadan parmakların tam kapalı olacağı şekildir.
      Serçe parmak havada: Görgüsüzüm ama özentiyim.

      Parmaklar da dolma yalnız. etli pilav, bamya, dolma,.. Ahahah..

      Sil
  8. onca araştırma sonucu doğru tutuş şeklini bulup yazman bence takdir edilesi birşey. aferin.

    YanıtlaSil
  9. Bu kezbanları kezban yapan biraz da bizim salak erkeklerimiz. Erkek dediğin kıza para mı ödetir. Erkekliğe sığmaz diyen adamlar , bunların mabadını kaldırıyor.

    Sonra böyle abuk subuk sonuçlar çıkıyor.

    Ha maddi durumu iyi olmalı diyenlere çok laf etmem. yani kendi maddi durumu iyidir. Adamında maddi durumu iyi olsun. Gelir sorunu yaşamıyalım der anlarımda..

    Bana bakabilmeli nedir allasen yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkekler salaklıktan yapmıyorlar bunu. kamilliklerinden yapıyorlar. bu ülkede azıcık eli yüzü düzgün bir kız için erkeğin yapmayacağı şey yok. hem de kızın kezban olduğunu bilerek yapanlar da çoğunlukta. yeter ki o kızla beraber olsun,başka bişe istemez.

      Sil
    2. Ahanda ben de ne kadar bekleriz diyodum bi kezban damlayana kadar, cok da surmedi. Hosgeldin kezbancim, cay kahve de icer misin? Hadi bana kezbanlarin aslinda cok yanlis anlasildigindan filan da bahset

      Sil
    3. kezban,maddi yönden çıkarcı kadınlara denir. ben burada ''zenkin koca istioommm,baksın bana,hiç çalişmicamm'' demedim. bu nedenle beni kezban olarak nitelemen sadece iftira oluyor. çok bayağı ve pisliksin 20:31. ama sen bunlara şaşırmıyorsundur, ne de olsa bunları sana herkes söylüyordur.

      Sil
  10. Acaba bu ve bunun gibilerin hayattan nasıl beklentileri var ki "maddi gücü uygun bana bakabilmeli" gibi bir cümle kurabiliyor ?! Altı üstü tek bir kişi , uçak gemisi değil ki bakım masrafı yüksek olsun ?

    YanıtlaSil
  11. Ablanın profili kesin Orhan Pamuk doldurmuş aq, kendini tarif ettiği kısmı oksijen tüpüyle okudum.

    YanıtlaSil
  12. aa! kibariye lan bu

    YanıtlaSil
  13. serçe parmağı benim bileğim kadar amk.

    YanıtlaSil