21 Haziran 2012 Perşembe

Submissive



54 yorum:

  1. derilerimi giydim bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saygı itaat para bekliyorum. itaat et köle :p

      Sil
  2. hatun efendi çıktı yahu :S

    YanıtlaSil
  3. itaat? kurtlar vadisinin dişi kurtlarından bu sanırım. biat edilmesini istiyo hanımağamız.

    YanıtlaSil
  4. bir satılık kezban daha bi bitmediniz

    YanıtlaSil
  5. valla ben severim haşin kız. dominant bir kadının submissive kocası olmak istiyorum, bu kız bana göre ha.

    YanıtlaSil
  6. Bu çok uçlarda bi örnek oldu yalnız. Slavery fantesizi varsa anlarım bi derece ama bu resmen "köppek gibi bana bakacaksınnnn" diyor. Ruh hastası resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kamilimiz teşhisini koydu:ruh hastası,dedi. çok büyük uzman ya,hemen anladı.

      Sil
  7. Zamanının büyük kısmını öğrenmeye ve bilgi edinmeye ayırmış biri zamanla sorgulama ve anlamlandırma becerisi kazanır.
    Ve kişideki mevcut ego ehlileşir, terbiyesini alır. Bilir ki aslında dünya O'nun etrafında dönmüyordur. Alalade biridir işte...

    Ama kendini öğrenmekten, bilgi sahibi olmaktan, mahrum bırakan bünyeler gün be gün balon gibi şişen, içi safi hava dolu egolarını merkeze koyarak tam tersine tüm evrenin kendisinin etrafında döndüğünü düşünür.Başkalarının da buna sorgusuz sualsiz iman etmesini bekler.

    Kısaca, boş bir insanın kendisini kandırması kadar kolay birşey yoktur. Kendini hep en akıllı, en bilgili, en şahane, en ahlaklı, en değerli görür. Aslında bu küstahlıktan başka birşey değildir!
    Kezbanhunter'ın buraya eklediği profillerin neredeyse hepsinde (bir an için maddiyat beklentisini es geçsersek)
    en içler acısı kısım, bu kezbanların okumaktan öğrenmekten zerre haz etmemeleridir.
    Kendi yalan dünyalarının doyumsuz, çifte standartçı, şımarık, imtiyazlı prensesleri olmak varken ne gerek var gerçek dünyanın sıradan bir bireyi olmaya...

    Anten de taktırdım ama hala sizi çekemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğan Cüceloğlu kitaplarında dediklerini doğrular nitelikte bir analiz yapıyor. Bir kişi iki boyutta kendini var eder; birey olma boyutu ve ait olma boyutu. Kişi birey olarak kendini var etme çabası içindedir ama aynı zamanda bir topluma, bir aileye vs vs aittir. Kişisel gelişimini tamamlayamamış sadece birey olma boyutunda kalan insan yapacağı tek şey vardır: İstemek! İstiyor, çünkü dünyasında kendisinden başka kimse yok. Diğer kişiler onun amaçlarını gerçekleştirmek için bir araç sadece.

      Aklıma gelmişken ek yapayım, "Bir Dinozorun Anıları"nda, kitabın yazarı Mina' ya, 17 yaşında iken annesi şu öğüdü yapıyor, aklımda kaldığınca alıntılıyorum: "...Kızım, bir erkekle sırf parası uğruna evlenen kadın oropudur. (Bu kelime aynen kitapta yer alıyor) Eşine sadık kalsa da, onu aldatmasa da orospudur. Orospudur, çünkü onunla parası olduğu için ilişkiye girmiştir. Kızım, senin çapkın bir kadın olmanı istemem ama çıkarlarını koruyan nikahlı bir orospu olmandansa çapkın bir kadın olmanı yeğ tutarım."

      Sene 1932 (Mina 1915 doğumlu). Osmanlı' da doğup büyümüş bir kadın, yine aynı şekilde doğup yetişmekte olan kızına, bir dünya savaşından yenik çıkan imparatorluğun küllerinde doğmakta iken bir de kendini tüm dünyayı etkisi altına almış olan ekonomik buhran yıllarında bu öğüdü veriyor!!!

      Hiç kimse kusuruma bakmasın ama burdaki kezbanlar kişisel gelişimlerini tamamlamaktran aciz, eline geçirecekleri kocalarını amaçları için bir araç olarak gören, sağlıklı bir psikolojiye sahip olmadıkları için sağlıklı bir ilişki yaşamak ve yaşatmaktan uzak nikahlı orospulardan başka bir şey değildir. Böylelerinin katli vacip olmalıdır.

      Saygılarımla...

      Sil
    2. Özet geçin canım kardeşlerim:)))

      Sil
  8. baya sesli güldüm ya sllah iyiliğini versin. :D

    YanıtlaSil
  9. Illusory superiority is a cognitive bias that causes people to overestimate their positive qualities and abilities and to underestimate their negative qualities, relative to others. This is evident in a variety of areas including intelligence, performance on tasks or tests, and the possession of desirable characteristics or personality traits. It is one of many positive illusions relating to the self, and is a phenomenon studied in social psychology.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. this does not seem to be an example of illusory superiority, but one for delusional perception, which is more general. delusional perception may end up being positive or negative, depending on other factors. if this helps you to constantly improve yourself to sustain the illusion of superiority by competing with others, this might be considered positive to some extent (as long as you remain balanced, which is hardly the case due to the nature of satisfying the need for feeling the superiority, because you need to compete with many). but if you constantly feel the need to show your superiority with no personal traits supporting it, this might end up in detachment from reality and the person being stuck in his/her personal development, which I think is this case at hand.

      Sil
    2. tamam panpalar, anladık çok entelsiniz

      Sil
    3. 04:39 Illusory superiority ile ilgili bu tanım bu hanımkızımız ile değil kezbanlık kavramı ile ilintisi yüzünden tarafımdan buraya taşınmıştır. Bu kız özelinde haklısın.

      Sil
    4. bu kadar güzel ingilizcesi olan beyefendi kim acaba? ne kadar özel ne kadar elegan birisi bu böyle. mutlaka tanışmak istiyorum,mutlaka çok heyecanlıyım,kalbim küt küt atıyor.

      Sil
    5. Wikipedia panpa, everelim sizi.

      (Tanımı konunun geneliyle ilintili buldum buraya geçeyim dedim. Kompleks yapmayın lan amk. O kadar iyi ingilizce bilsem üşenmez çevirirdim. Bizim mahallenin delisi su gibi fransızca, orta derece ingilizce ve almanca konuşuyor. Ben daha ona artistik yapamıyorum elaleme mi yapacağım. Yazana bakın yazdığı dile değil. Türkçesi olsaydı o tanımı verirdik raad olun.)

      Sil
    6. Ahan da buldum konuyla alakalı sayılır. Sizi Türkçe manyağı yapacağım ulen.

      Dunning–Kruger etkisi ya da Dunning–Kruger sendromu

      "Yetkin olmayan insanlar, vardıkları yanlış sonuçlar ve talihsiz seçimlerin yanlışlığını anlayabilecek kapasiteye sahip değillerdir."

      Hipotez:

      1. Yetkin olmayan insanlar becerilerine aşırı değer biçme eğilimindedirler.
      2. Yetkin olmayan insanlar diğer insanlardaki sahici beceriyi farkedememektedirler.
      3. Yetkin olmayan insanlar kendilerindeki yetersizliğin boyutunu görememektedirler.
      4. Eğer bu yetkin olmayan insanlar becerilerini geliştirmek üzere eğitilirlerse, geçmişteki eksikliklerini farkedip kabul etmektedirler.

      Sonuç olarak insanlar, bir konu hakkında ne kadar az biliyorsa, o konu hakkındaki az olan bilgisi aslında ne kadar az bilgi sahibi olduğunu farketmesini engellediği gibi, sanki konuyla ilgili her şeyi biliyormuşcasına bir özgüven kazandırmaktadır.

      "Cehalet, genellikle bilgi sahibi olmaktan daha çok özgüvene sebep olur." Charles Darwin

      "Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." Bertrand Russell

      Kaynak: Vikipedi

      Sil
    7. Aha bloğa turist gelmiş lan! Bodrum bodrum... Ur u sexs?

      Sil
    8. 13:57,bu güzel ingilizceyle buraya yazan kişi bir erkek. senin için çok üzgünüm. onunla tanışmayı çok istiyorum. çok elegan birisi bence.

      Sil
    9. @13:57 Ne ettin panpa sen. Kola sümkürdük sayende, yapılacak iş mi allasen(kaptan değilim lan sarmayın zilliler).

      Sil
    10. @14:03 henüz 14 yaşında, arkadaşları ona eleganştayn diyorlar.

      Sil
    11. Ulen hadi ben @23:47 olarak Sanal Kezbanlar adlı blogdan bazı arkadaşlarımızın hayal ettiği şekilde kültürlü görünmek için (şimdi etkilenen kızlardan yakamı sıyıramıyorum doğruya doğru) Illusionary superiority'nin tanımını kopyalamışım. (Kezbanlarda ortak nokta olan bilişsel bir yanılgı olduğu düşüncesiyle)

      Peki bu 04:39 niye İngilizce cevap vermiş uleyn. 13:57 haklı mı lan. Yoksam büyük birader bizi izliyor mu? Milli oldu lan blog.

      Sil
    12. Illusory yerine de Illusionary deyip durmuşuz. Hayali üstünlük kimin bişey işte panpalar, anladınız siz onu.

      Sil
  10. Hangi siteden bunlar yahu? Biri söyleyiversin merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noldu çıtırı gördün tabi peşine düşüncen. seni gidi seni.

      Sil
  11. bu kadar güzel ingilizce kullanan beyefendi kim acaba? ne kadar elegan ne kadar özel birisi. mutlaka tanışmak istiyorum,mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiyyen olmaz. İlk yazdığında "çok heyecanlıyım, kalbim küt küt atıyor" dememişsin.

      İlk intiba önemli panpa. Ben muhteşem İngilizcemle bir kadının ayaklarını ilk anda yerden kesememişsem o iş yatar. O frijid kız yetkin olmayan bir insan olarak bendeki sahici beceriyi görememektedir der uzaklaşırım.

      Not: Ulan dangoz 2 mesaj atacak kadar ne coşmuşsun. Sana mı artistik yapacam Adsız olarak allahın yavşak anglosakson lisanıyla. Çok egosentrik bir bakış açısı, kınıyorum panpa.

      Sil
    2. artistlik olarak görmedim ben bu durumu. çok güzel ingilizceniz var. ben kültürlü insanları severim. kültür,bilgi birikimi çok önemli bence. çok özel,çok nitelikli birisiniz siz. bu yüzden tanışmak istedim. çok heyecanlıyım çok.

      Sil
    3. Lan kodumun wikisi sardın bu danayı başıma :)

      Illusory superiority tanımını kezbanlıkla örtüştüren kafama sıçıyim. Hiç alakası yok benim uydurmam.

      Sil
  12. lütfen ama,ben hep böyle güzel ingilizce konuşan,elegan biriyle tanışmayı hayal etmiştim. inanılmaz bir kültür birikimi var sizde. kınarken bile egosentrik(egosantrik olmalı sanırım ama siz çok daha iyi bilirsiniz) gibi kelimeler kullanıyor olmanız çok etkileyici. çok elegansınız,çok.lütfen tanışalım lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbin küt küt atmadan katiyyen olmaz.

      Egosantrik olmalıymış hey yavrum hey analar ne kültürlüler doğuruyor be. 13:10'daki mesajda da "yapacam" demişim "yapacağım" olmalı, seni yormayalım.

      Elegan değil zarif olacak bu arada pek muhterem TDK müfettişi.

      Seni kınıyorum egosEntrik(TDK'dan ayrılıyorum burada var mı yarrağım) panpa.

      Sil
    2. Ulen davul ol emi. Egosentrik yazılışına takılmış, katiyyen'i düzeltmiyor. Düzelteceksen onu düzelt be panpa, sana naz yapacam(cağım) diye Türkçe'nin ırzına geçmişiz ona sesini çıkartmıyorsun da nelere kafa yoruyorsun.

      Bak panpa, ağaçlara dalıp ormanı gözden kaçırıyorsun. Benimle kafandaki hayali üstünlük ile toshack geçmeye çalışma yaşar usta repliğine bağlatma beni.

      Sil
    3. hiç böyle şeyler düşünmemiştim. bambaşka,kültürlü,zeki biri olarak gördüm sizi. hayali üstünlük filan da yok. size daha önce,bu nitelikleriniz sebebiyle,tanışmayı isteyen biri denk gelmemiş sanırım. bu yüzden yadırgıyor olabilirsiniz. ben niyetimde ciddiydim. neden kendinize bu kadar güvensizsiniz?

      Sil
    4. Neden mi kendime bu kadar güvensizim? Yanıtı aşağıda.

      "Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır."

      Al ulan sana illusory superiority'nin tillahı.

      Ver lan adresini geliyorum tanışmaya :) Düzgün iş, ev, araba var mı panpa? Yok öyle beleş beleş Wiki'den tanımlarla beslenmek.

      Sosyal psikolojinin S'sinden anlamazdım. Bir yerde "Illusory superiority"e ilişkin link gördüm. Du bakalım neymiş diyerek okudum. Ahaa lan bu benim kaynımda(kezbanlarda) var diyerek buraya kopyaladım.(Birisi de desin kardeşim yok kezbanlarda böyle bir durum diye, bizim mallığımız der geçeriz) Zannettiğin kadar kültürlü değilim gülüm ama adam gibi adamım :)

      Sil
    5. kendine kişisel güvenden bahsettim ben. kendi düşüncelerinin doğruluğundan değil. düşüncelerinin doğruluğu hakkında kuşku halinde olman çok normal. neyse...

      Sil
  13. ya hu,ben bir insanı kültürlü oluşu sebebiyle beğenemez miyim? ne oluyor? ingilizcesini,araştırmacı olmasını, bilgisini,zekasını beğenemez miyim? bunlara değer veremez miyim? çok kırıldım gerçekten. çok yanlış anlaşıldım. tanışmak istemiyorsanız,siz bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  14. panpalar; bu 15:01 örtmen olmasın. noktalardan sonra boşluk bırakmamak falan benzettim afedersin. ingilizceci panpa, eğer öyleyse tanış bu kızla. ben kendisine kefilim. şahsı aydın, kültürlü, eğitimli, üretken bi bireydir ahahahah. özet geçeyim, erol büyükburç diyeyim sen anla. :P örtmene selam olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben örtmenim.haklısın 16:05.

      Sil
    2. @16:29 Teacher of mine, myyy lifeee, myyy lifeee. I love you so muchhh, so muchhhh I love you. You're a motherrrr, you're a fatherrrr, you're everything for me panpa.

      İmza: Elegan

      Sil
    3. ya hu,ben öğretmen değilim. 16:29 ben değilim. sadece senin kültüründen etkilendim,değer verdim. dalga geçtiğimi sanarak böyle davranıyorsun. beni çok üzdün. susuyorum, artık yeter!

      Sil
  15. Damak zevki kısmına uff snne be slk yazmasını beklerdim. :P

    YanıtlaSil
  16. Aaa olur mu hiç tanışmak istemez miyim?

    Çok beğendiğiniz İngilizcem ile ifade ediyorum.

    I invitate you. You stay my home. I kiss you.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir insanı beğeniyorum,sonucu bu oluyor. çok üzgünüm. çok kırgınım.

      Sil
    2. ingilizce terkim be panpalar türkçe yazsanız şunları. :D

      Sil
  17. kaprimsi taytının altına 15 cm topuklu ayakkabı giyen kezban. üstelik abiye. seni gece bulan gündüz atar be.

    YanıtlaSil
  18. gamçıla beni beybi

    YanıtlaSil
  19. - damak zevki?
    - sanane
    - y**** versem yer misin?
    - hayır sen benimkinin tadına bakmaya ne dersin?

    yatağa da bağlar bu

    YanıtlaSil
  20. bee dee see mee
    bi elde mum bi elde kirbac, belde de strap-on'la gelir valla bu

    YanıtlaSil
  21. En azından bdsm sevdiğini biliyor.

    YanıtlaSil
  22. hunter bi sor bakem shibari bilir miymiş?

    Bilmiyorsa hiç bi işime yaramaz bu yaw... zaten memintolar da görünmüyo...

    YanıtlaSil
  23. "itaat" diyo... daş yok mu daş ? hatta kaya verin amına götüne sokucam...

    YanıtlaSil