18 Haziran 2012 Pazartesi

uff snne be slk



12 yorum:

  1. pÖff xd. xs. bU bLoqU sevMiomm. ndN bİsmLe tshq gEcYnz anLmyommm aMa.... coq qaba bİr erqeqSin hUnTer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abla şunun mealini alabilir miyim, af buyur sanskritçe bilmiyorum da... :)

      Sil
  2. zebanilere yazık olacak :(

    YanıtlaSil
  3. onJe qendiNise BaqN siZ yHaa. hiSteriqSiniZ hErgn bİrsuRü fOTOgraf Paylşysnz kAmillR sİzi :D :D :D choQ gÜlyrm hALinse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana histerik diye ben dedim, kaptan. Ve ben erkeğim zuhah. Bu geyik ortamında "ama siz kötü insanlarsınız" diye ağlarsan tabii ki de histerik diyeceğim. Fena koymuşum amk, buraya taşımışsın puhaha.

      Sil
    2. Erkek misin? Erkek olan benim, taş gibi alfa erkeğiyim ve zoruna giden de bu dandik omega. Koyulan da sensin bu durumda. Ağır geçmiş olsun.

      Sil
    3. Sktir len taş gibi alfa erkeğiymiş, kamil la bu. gotu kalkmış bunun. Erkeğim yavruceğiz. Allah'ın kırosu olduğun belli, koydum diyorum laflarımla diyor ki ''ehehe ama erkek diilsen goyamazsın ki ben goçgibin bir erkeğim, ben koyarım''.

      Ulan sana kadınlar da sağlı sollu koyar da, hadi işine erkeğin koyması geliyor madem, için rahatlasın. Erkeğim.

      Sil
    4. ''dash qibi alpha erqeqhiyim, qoyarım isthediimee qimshe qarıshamasss'' yakında kendisini Mehdi ilan etmesinden korkuyoruz efendim. gerçeklik algısını tamamen kaybetmiş durumda,bulaşmamanızı tavsiye ederiz.

      Sil
    5. bayanlardaki .mını altından sanma sendromunun erkek versiyonu olan bamyasını altından sanma durumu efenim.

      Sil
  4. çok güldüm bu karikatüre. yazık adama))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten bu işler böyle, iyi adamlar kezbanlara, iyi kadınlar kamillere düşer. hehe

      Sil
  5. uff yHaa !!! alttn cHîTCitLı BhOdî sİpRs vrCm aMa sÂdEcé rEsMmÎs uff slk hUnTéR NîY€ kHândrySn Bh€ni öff i$Hteee ÖfF !!!!!

    Ulan ne zormus bunlarin diliyle yazmak ahahah dilim damagim kurudu serefsizim klavyenin basinda:D

    YanıtlaSil