17 Haziran 2012 Pazar

Bazen çalışan daha çok gezen



46 yorum:

  1. Üst düzeyde olmak için reserved.

    YanıtlaSil
  2. evim var, durumu idare ederim :p

    YanıtlaSil
  3. Uzun boyluyum, kendi işim ve evim var, durumu idare etmekten fazlasını da temin ederim ama sana hayvan gibi davranırım. O n'olcak? Kriterler maddiyat üzerine ama sen de Bulgar güreş antrenörü gibisin. Ayı gibi gezeceğine iki satır birşey okusan da konuşmaya değer birşeylerimiz olsa, di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam haklı beyler.

      Sil
    2. enlemesine ne kadar uzunsun panpacım? panpa,buradan sallamakla olmaz. evinin işinin olduğunu bize kanıtla. kanıtlamıyorsan,bunları kullanarak haklı ve üstün duruma geçmeye çalışma. aklını kullan.

      Sil
    3. Kaptan'dan teminat istiyorlar, abovvv işin yaş kaptan dombili teminatçı bulmuş burayı.

      Sil
    4. maddiyatçılıkla suçladığın kadını, kendi maddiyatını kullanarak alçak duruma düşürmeye çalışman çok çirkin. bununla üstünlük sağlamaya çalışman senin nasıl bir kamil olduğunu gösteriyor. ben 18:42.

      Sil
    5. @18:46 Ne alaka lan. Adam sen kendini para ile satarsan ancak satılık bir et parçası kadar saygı görürsün demek istemiş, yalan mı amk? Kendini et parçası gibi satana lady ünvanı mı verecek adam. (Aynı şey kendini satan erkekler için de geçerli, zamanımızda onlardan da türedi kadınlara has bir durum değil ama kezbanlara/kamillere has)

      Sil
    6. 18:51, bunu da mal beyanı yaparak anlatmak istemiş,öyle mi? hadi oradan,Allahın kamilleri. maddiyatçı kadına,kendi mal varlığı ile eleştri yapmak kamilliğin,görgüsüzlüğün dibidir. aklın yok mu senin? aklınla eleştir. belki de aklıyla eleştiri yapmasını isterken çok fazla şey de talep etmiş olabilirim. bilemedim bak şimdi...

      Sil
    7. @19:09 Anla diye tane tane yazıyorum.

      -Kızın aradığı kişideki kriterler: Kendi işi/Üst düzeyde çalışan, evi olan, maddi durumu idare eden (Aradığı kişinin kişiliğine ilişkin bir şey var mı?Yok)

      -Kaptan: İyi de sen sırf bu maddi kriterlerle eş arıyorsun kızım, senin belirttiğin maddi karakterleri sağlıyorum ama diyelim ki
      sana hayvan gibi davranacak bir kişiliğe sahibim o zaman ne bok yiyecen diye sorgulamış.

      Olay bundan ibaret.

      Sil
    8. kaptan malı ve şaşkın destekleyicileri yine iş başında amk.

      Sil
    9. bu sorgulamayı,mal beyanı vermeden de yapabilirdi. şöyle ki: istediğin gibi birini buldun diyelim, sana köle ,hayvan gibi davransa yine kabul eder misin biçiminde bir sorgulama yapsa, bunda bir şey yok. ama kendi mal beyanını yaparak bu sorgulamada bulunması, bu adamın görgüsüz ve ağır kamil olduğunun ispatıdır.

      Sil
    10. İstediğin kriterleri karşılıyorum=Kendime ait işim, evim var (Kızın istediği kriterler)

      Ula vergi müfettişi misiniz? servet düşmanı mı?

      O paragrafta adamın anlatmak istediği şey "Benim kendi işim ve arabam var fakirler" mi amk. Paragrafın anlamı ortadayken, işi aha "kendi işim,arabam var" dediye getirmek(ki bunlar kızın aradığı kişideki yegane özellikler)kötü niyetli be panpa.

      Ayrıca bizim semtteki simitçinin de kendine ait işi, arabası ve evi var. Ne olmuş yani panpa, bunlar yalnızca kezbanların ilgisini çekecek unsurlar zaten. Anladık Kaptan'a kılsınız ne güzel işte kezban mıknatıslığı yapmış size göre, alsın başına beleyı siz de keyfine bakın. Raad olun yahu.

      Size inat tripleks villa alıp buraya yazacam lan valla, üstelik yırtık dondan çıkar gibi hiç alakası olmayan bir durumda yazacağım. Görgüsüzsem, gösteriş yapıyorsam hedef kitlemle belamı bulurum rahat olun.

      Sil
    11. kaptan,kendine destek yazıları yazarak,haklı olmaya çalışmışsın. bu durumuna sadece gülümsüyorum.

      Sil
    12. Ahah bana bir şekilde destek veren adsız arkadaşlar, harbiden sağolun, canımsınız ya. Anlamak zor değilmiş demek ki yazdığımı. Fakat iftiracı, şirret ve yalancı olduğunu daha önce başka iletilerde ispat ettiğim adsız bir kezban beni takıntı haline getirmiş.

      Şimdi gene aynısını yapıyorsun pis Kezban, o yazan adsıza da bana da iftira attın. Çamursun, kendi pis beynindeki dünyadan başka bir dünya yok sanıyorsun. Ama herşey senin SANdığın gibi değil, sen SANMAYA devam et.

      İster mal beyanı yapar gibi benzetme kullanırım istersem de başka şekilde, sana mı soracağım "ah nasıl anlaşılır acaba böyle yazsam" diye? Anlayabilen anlıyor işte. Bu bloga gelip yaralarının deşilmesi hoşuna mı gidiyor? Sabote mi etmeye çalışıyorsun küçük aklınla? Yazma bana, hani önemsizsem umursama o zaman? Saplantın oldum bakıyorum, nazlanıyorum falan demiştin bi de. Eşşeğe naz yap demişler dönmüş kıçını yellenmiş derler bilir misin?

      Mal beyanı da mal beyanı olsa. Enimle ilgili beyanda bulunsam gene reklam dersin. Fotoğrafını koy ifşa et kendini diyorsun, elbette kazbancığım, sen hakediyorsun herşeyi, buraya yorum yapmak için nüfus cüzdanımı da tarayıp ekte PNG dosyası halinde sunayım.

      Al sana mal beyanı: Boyum uzun, bearmode'um (şişman değil) alet kallavi.

      Sil
    13. hayır neyin reklamını yapayım ki ben, o da var. Adsız görünmemek için kullanıcı adım olsun diye wordpress'ten aldığım bi takma isim sadece bu. Başkaca da bir bağlantım yok. İsteseler bulamazlar beni. Nickname reklamı mı yapıcam? Çok pis niyetlisin be kezban. Sanmaya devam et ve bana yazma, cehennemin dibine kadar yolun var.

      Sil
    14. adsız şekilde kendine destek verdiğini kabul etmemen çok normal. hala aynı şeyi söylüyorum: kendi maddiyatını ortaya koyarak,maddiyatçı birini eleştiremezsin. bunu yapıyorsan kamilin önde gidenisin. kimse için takıntı değilsin, o kadar kendini önemli sanma. sen nasıl herkesi eleştiriyorsan,sen de eleştiriliyorsun. olay bundan ibaret. istediğime,istediğim şekilde yazarım. bana yazma deme hakkını sana kimse vermiyor. haddini bil. eleştiri yapılıyor diye ağlayıp zırlama.

      Sil
    15. sana eleştri yapanlar hep çamur zati paşam. hep kötü niyetliler,hep iftira atıyorlar. ağlama bebitom ağlama.

      Sil
    16. yok,mümkün değil,bir Allahın kulu bu adamı eleştiremeyecek. eleştirdiysen Allaha sığınasın ki bunun kötü ithamlarından korunabilesin. iftiracıdan tut da,çamura-pisliğe-çirkefe kadar her şey olursun. ağlar,zırlar,resmen çıldırır. böyle bir cisim bu işte.

      Sil
    17. ya hu kaptan histerik diyorum, bu adam normal değil, gitmeyin üzerine hep aşırı tepkiler veriyor aq

      Sil
    18. 4 cevap. Saplantı akar...

      Sil
    19. Yukarıda kaptan'ın anlatmak istediğini açıklayan mesajlar tarafıma aittir. Neden açıklama yapma ihtiyacı hissetmişim? Çünkü yanlış anlaşıldığını ve kötü niyetle belaltı saldırıldığını düşünmüşüm, kaptanı tanımam etmem. Yolda görsem kim lan bu hımbıl derim merak etmeyin. Çok meraklıysanız birisini suçlamaya Kezbanhunter'dan rica edersiniz, ip numaralarımızı yazar ben de hangi ip numarasının tarafıma ait olduğunu bir resimle belgelerim olur biter.

      Haa kaptana kafayı takmış gırgırına mı ne amaçlaysa artık yalayan duran biri yada birileri var. O kimdir necidir amacı nedir bilmiyorum.

      Sil
    20. senin kamile kimsenin taktığı yok. bu kamile eleştirinin e'si yapılsa zırlıyor. ortalığı ayağa kaldırıyor. o herkesi eleştirecek ama kamilimize kimse birşey demeyecek. yoksa onursuz,gurursuz,iftiracı olursunuz. ben bu adamı,bana yanlış gelen her iletisi için eleştirebilirim. herkes eleştirebilir. bunun için zırlayacaksa,kimse için birşey yazmasın o zaman. bir yazısında,burada sadece kezbanların eleştirilebileceği,erkeklerin eleştirilemeyeceği yönünde söylemleri var bu kamilin. bunlara da iftira diye zırlasana kaptan kamil bey. 7:14 yetmez,tüm arkadaşlarını topla,ağla burada.

      Sil
    21. Beyler, bu kaptan malı histerik bir erkek kezbandır amk. Geçenlerde burada geyik yapan birine hakaretleri dizmişti, eleman dur ya şakalaşıyoruz dedi, adam ağlamaya devam etti. Bunu ciddiye almayın.

      Sil
    22. @16:17 yalan söylüyorsun. Bu kadar yazıp geçebilirdim ama ben senin gibi çamur atıp, iddiamı temellendirecek şeyleri yazmadan geçecek birisi değilim. Muhtemelen yeni açılacak başlıklara yazdığım ilerilere cevap yazıp gene bana çamur atacaksın, açıkladığım şeyleri gene sanki açıklamamışım gibi iftira şeklinde yazacaksın üstelik.
      evet herkes eleştirebilir. Ama sen tüm iletilerimin altına, yazdığım konuyla ilgisiz sataşma cevapları yazıyorsun. Herhangi bir şekilde harika olması gerekmeyen sıradan bir iletimin altına "Harikasınız , muhteşemsiniz, siz olağanüstüsünüz" falan yazıyorsun. Bu mu eleştiri?

      Kezbanlar eleştirilsin kamiller eleştirilmesin dediğim yok. Anlamamışsın.

      Şimdi bu açıklamalarımın altına da "Ağlıyor zırlıyor, histerik bu adam eleştiriye katlanamıyor" diyerek adsız mesajlar döşe. Çünkü bu kadarcıksın. Sana cevap yazıyorsam bir kezbanın blog içerisinde rezil olmasını canlı canlı göstermek içindir, nasıl şirret, çirkef ve pislik olduğunu göstermek içindir.

      Sil
    23. diğer kezban sayfalarında bu adamın ''burada erkekler değil,kadın kezbanlar eleştiriliyor,eleştirilecek'' tarzında açıklamalarını okuyabilirsiniz değerli arkadaşlar. kendisi her şeyi inkar etme yolundadır,bilmiyorum yorumlarını da silebilir. ne olsa yapabilir. hakaretlerini de hiç bir zarar vermeden sana iade ediyorum aşağılık cisimcik. ama sırf amacın şu,ortalığı ayağa kaldırarak,ağlayarak,zırlayarak kendine eleştiri yapılmasını engellemek. her dediğin doğru,her dediğin güzel kabul edilecek. başka bir türlüsü mümkün değil senin için. bu konuşmayı burada sonlandırırken,önceki kayıtlarda kaptanın yorumlarına bir göz atın diyorum.

      Sil
    24. arkadaşlar ''yabana gitsin istemiyorum''başlıklı kezban paylaşımında,bu aşağılık cismin asıl fikirleri açıkça belli oluyor. anlamasını bilene...

      Sil
    25. Kaptan lan, senden ala çirkef yok. Geçen gün bana da sataştın amk. Hakikaten sorunlusun sen.

      Sil
    26. Silinemiyor buradaki mesajlar. Blogosfere bu kadar mı uzaksın kültürsüz kezban?

      @01:43 U jelly?

      Sil
    27. silinebilir kamil,silinebilir. gider yine ağlayıp zırlarsın,bir kolayını bulurlar sana.

      Sil
    28. Ahah kezbanhunter'a da çamur attın ya, kişisel gelişimin ancak bu doğrultuda olabilirdi. Sorun bakalım sildirmiş miyim?

      Kezbanhunter yorum sildirdim mi sen söyle lütfen. Buralar pek iğrenç oldu.

      Sil
    29. ben sildirdin demedim aşağılık cisim,sildirebilirsin,herşeyi yapabilirsin dedim. ayrıca osmancık pirinci adlı yazar çok kez kendi yorumunu silmiştir. bu da gösteriyor ki,buradan yorum silinebilir. hem aşağılıksın hem karacahil. hunter eğer senin yorumunu silecek olursa onu kabahatli bulmam.can bu,senin ağlayıp zırlamalarına ne kadar dayansın?

      Sil
    30. sana cisim demiştim ya, derin girmiş. cahilliğin ve leş olman nedeniyle seninle daha fazla kafa bulamam, kesinlikle iplemeyeceğimden emin olabilirsin. git bi hayatın olsun, gıcık olduğun "inkilizce" ile get a life diyorum yani. yancın omega ile ortalığa kaka yapmaya devam edin. size tuvalet eğitimi vermemi beklemiyordun umarım. hadi bana müsade, beyin özürlü kezban. ahahahah. neye bozulduğunu neyi taktığını hayet iyi anladım, fazla bile ilgi gördün hani. tiksindim kaçıyorum senden, herkes gibi.

      Sil
    31. çok üzüldüm bu cevaba,tuvalete gittim,geçti. cahil ve leş sensin. bu blogdan yorum silinemeyeceğini söyleyerek blogosfere ne derece uzak olduğunu,cahilliğini ortaya koymuşsun. bu ortaya çıkınca da ağlamaya başlamışsın yine. inkilizce takıntılı değilim. kızdığım nokta,senin Türkçe konuşurken,olur olmaz yerlerde kezban mankenler gibi konuşmana inkilizce monte etmen ve çokk övünmen. ben zaten bu durumundan senin ağır kamil olduğunu anlamıştım. sonra sen,burada kamillerin eleştirilemeyeceğini,buranın sadece kezban eleştirme yeri olduğunu söyleyince kamilliğini aşikar ettin.(cinsiyet ayrımcı ağır kamil) beni her daim bin bir yaygara kopararak suçladıkça,gerçekte kendinin nasıl bir kanalizasyon olduğunu eninde sonunda ortaya da koydun. tiksinen,bu yüzden sana yazan benim.ben kaçmıyorum senden. aksine senin gibiler buradan yok oluncaya kadar da devam edeceğim.

      Sil
    32. benden kaçan tek varlık-cisimcik hatta ufo sensin. kaçmakta da haklısın. o kadar koymuşum sana.(pipim yok ama bacağım var,o pipiden uzun.çok daha derine erişir.)

      Sil
  4. Kezban adayımız seyyah arıyor galiba, evliya çelebi gibi...

    YanıtlaSil
  5. İnsan yazdığını bir okur arkadaş.. doğru düzgün tek bir cümle yok! Ama bilerek yapıyorlar. Bu şekilde umursamaz ve cool kadın olduklarını sanıyorlar. Liselilik de diz boyu bu kezbanlarda.

    YanıtlaSil
  6. okeye dördüncü arayanlar için ideal eş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence okey'e ikinci arayanlar için daha ideal. Elindeki okey (OK) kondom'u kullanmak için gereken ikinci kişi.

      Sil
  7. Yuh lan. Hayat buna güzel yeminle, siki daşşağına denk. Böyle karı kocar mı be?

    YanıtlaSil
  8. çok nadiren okurum derken kendine haksızlık etmiş. Günde 100-150 sms okuyordur kesin, 10-15 tane de feysbuk durum güncellemesi olsa, baya kültürlü bi kız aslında.

    YanıtlaSil
  9. okey tavla mı? dostum kezban demişsin ama bu bıyıklı kadın.

    YanıtlaSil
  10. niye silinemesin aşağılık kamil? gider ağlayıp-zırlarsın blog yöneticilerine,adamlar senden kurtulmak için silerler. üstelik bunu yaparlarsa suçlu da bulmam onları,can bu bee... dayan dayan da nereye kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14:27 deki bu cevap kaptan kamiledir.

      Sil
  11. Analar ne danalar doğurmuş amk.

    YanıtlaSil