20 Haziran 2012 Çarşamba

kendinden önce beni



13 yorum:

  1. tutarlılık örneği..

    YanıtlaSil
  2. Bir de hayattan beklentisi olsaymış İskoçya prensinden aşağına olmaz diyecekmiş az kalsın (Gerçi şu an için demiş, kekleyecek keriz bulursa beklentinin mına koyacak gibi bir hali var).

    Güzel mesleği olan, maddi durumu iyi olan, kendisinden önce kezban seven arkadaşlar kaçırmasın kelepir bu kelepir!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İskoçya Prensi Prens Charles oluyor yanlız birader. Evli barklı çocuklu adam.

      Hoş kezban zengin olduktan sonra metres de olur.

      Sil
  3. Depresyonda mısın? diye sorsan ''Ayy ewt yhaa deprasyondym üff pff :(('' der bu Allah'ın dangolozu.

    Hayattan beklentisi yokmuş, hay ben senin beklentini...

    YanıtlaSil
  4. Hayattan ne beklendiğini duysa birinden o da aynısını bekler.

    YanıtlaSil
  5. Mesleği önemli. Nasıl önemli yani, atom mühendisi falan mı istiyor, mesleğin önemli olması nedir yani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da soru mu yahu? Hiç mi kezbanları tanımadınız daha? Mesleğin öneminden kasıt elbette geliri yüksek olanlar.

      Sil
    2. @09.25

      doğru söylüyorsun

      Sil
  6. Beklentisi olmayan kezbana rastlamadım. Bu ne beklentisi olduğunu açıkça yazamadığına göre ne fena şeyler istiyor kimbilir

    YanıtlaSil
  7. erman toroğlu saati takmış.

    YanıtlaSil
  8. Hayattan beklentisi yoksa bir tane kiralık katil bulalım da yapalım aralarını

    YanıtlaSil
  9. "beni beni önce beni, saksı değilim ben!"

    YanıtlaSil