19 Haziran 2012 Salı

okumam



55 yorum:

  1. İlişkide olduğu kişide aradığı 3 MADDİ özellik:

    -Esmer (Saçları beyazlayabilir)
    -Yakışıklı (Yaşlanabilir)
    -Zengin (İflas edip fakirleşebilir)

    İlişkide olduğu kişide istemediği 3 MADDİ özellik:

    -Şiman (Zayıflayabilir)
    -Fakir (İleride zengin olabilir)
    -Kumral (Tamam bu en fazla beyazlayabilir)

    Şimdi bunu satın alan zenginliğini yitirdiğinde (tabii ki asli unsur bu), yaşlanıp eskisi kadar yakışıklı olmadığında ve saçları beyazlayınca kıçına tekmeyi yemesi muhtemel arkadaşın talepleri:

    -Daha zengin olup senden daha iyisini satın alabileceğim zaman kıçına tekmeyi yersin
    -Kilo alırsan kıçına tekmeyi yersin
    -Dipten görünen kara saçların beyazlarsa tekmeyi yersin
    -Memelerin sarkar, eskisi kadar sexi gelmezsen bana kıçına tekmeyi yersin

    Yukarıdaki hallerden biri gerçekleşip de kıçına tekmeyi yediğinde "Ben senin için saçımı süpürge ettim ahlaksız, şerefsiz" diye zırlamayacaksın bu koşullar altında.





    -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Yukarıdaki hallerden biri gerçekleşip de kıçına tekmeyi yediğinde "Ben senin için saçımı süpürge ettim ahlaksız, şerefsiz" diye zırlamayacaksın bu koşullar altında.
      '
      budur..

      Sil
    2. @14:43 Tamamen aynı şeyleri düşünüyoruz adsız. Hatta kumrallık solaryumla çok güzel telafi edilebiliyor.

      Peşim sıra döktüren saplantısı olduğum royal kezban ve omega kamil, buyrun sıra sizde. Gelin kakanızı yapın iftiranızı atın çirkefleşip gidin. Ahahahahhh...

      Sil
    3. aslında sana yorum yapılmaması için bu tutumdasın. seni anlıyorum. aşağılık kompleksi içinde olduğun için eleştiri kabul etmiyorsun. hakikaten haline acıyorum. bir insan nasıl bu hale gelebilir? bunun altında neler vardır,bir uzman tarafından derinlemesine incelenmeli...

      Sil
  2. ağır siklet sexsi kezban.

    YanıtlaSil
  3. şişman kumral fakirim, ve sürekli kitap okurum.
    ama noolur kabul et beni, noolur, yalvarıyorum(!)

    next case..

    YanıtlaSil
  4. ''hiçbir kadın para için evlenmez; bütün kadınlar bir milyonerle evlenmeden önce, ona aşık olacak kadar kurnazdırlar.''

    casere pavese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He yavrum, tüm kadınlar diyelim. İyice kadın düşmanı olup çıkalım.

      Sil
    2. @16:07 Sinirlenme bro, orada tüm kadınlardan bahsedilmiyor. Aradığı kriterler arasına ilk sırada zenginliği koyan kadınlardan bahsediyor ki bu kadınlara işkence etseniz parası için evlendim demez. Aşık olmuştur hep.

      Evlendiğinin karakterine bakarsın çocuğu yaşındaki kızları taciz eder, fizik desen afedersin maymun kıçı gibi yüzü var. Ulan bunun neyine aşık oldun dersin? Karizmatik ve olgun der. Aslında doğru yanıtı hepimiz biliyoruz para ve onun simgelediği güce aşık olurlar. O yüzden kendileri bile inanırlar para için evlenmediklerine. Tabii parası dışında tüm özellikler aynı kalsa o adama sümük atmayacakları da herkes tarafından bilinir. Karizmanın ve olgunluğun nirvanasına ulaşmış bile olsa.

      Sil
    3. "zeka gösterileriyle bir kadını elde edebileceğini sanmak kadar budalaca bir şey yoktur. bu konularda zeka güzellikle yarışamaz; çünkü güzelliğin cinsel heyecan uyandırmasına karşılık, zeka böyle bir şey yapamaz.
      insan bu tutumla, ancak zeka yetki, zenginlik ve ün elde etmenin bir aracı olarak göründüğü zaman bir kadını elde edebilir; çünkü bu durumda kadın sözü edilen olanaklardan yararlanacağını bilir. ama zeka kendi başına, kişisel hiçbir yanı olmayan büyük bir makina gibi, her kadını kayıtsız bırakır. unutmaman gereken bir gerçek."

      casere pavese

      Sil
    4. ben 16:07... Tamam birader, bu dünyada her türlü adam olduğu gibi her türlü kadın da var. "bütün kadınlar şöyle" ya da "bütün erkekler böyle" diyen cahillere kıl oluyorum da...

      Haklısın, maymun suratlı zengin kocası için "karizmatik" diyen kadınlar kocamın parası ilgimi çekiyor diyemeyenlerdir.

      ama bu casere her kadın diyor, malmış galiba hehe.

      Sil
    5. @17:32 pavese'nin sözlerini yazan benim. bence kendisine haksızlık ediyorsun, kendisi iyi bir yazar ve düşünürdür benim gözümde. insanları ve hayatın döngüsünü fazla anlamış olmak, hayatı çekilmez kılar. bu adamdaki olay bu olmalı. he evet kadın düşmanı gibi görülür, söylemleri bu yöndedir genelde. özünde sevgisiz kalmış bi adamın, yaşayamama sanatına örnektir. genelleme olarak almazsak, güzel farkındalıklar yaratır.

      bu da umut taydaşdan gelsin... 'o kadar çok anladım ki hepsi hiç oldu' onu da ayrı severim.

      devrim

      Sil
    6. Devrim, konuya ben yeni dahil oluyorum, üstteki adsızlar ben değilim...

      Şimdi tüm dünyada deniyor ki kadınlar işte paraya istiyor, erkekten almaya çalıştıkları para. En zengin erkek hangisiyse ona gidiyorlar vs. Yani kadınların geneli çıkarcı ve kötü olarak görülüyor, hayır kadınların geneli özlerinde iyidir savunması yapmayacağım, evet dünyanın her yerinde kadınlar genel olarak para ister.

      Ama erkeklerin de geneli melek değil ki. En seksi olanı isterler ve ondan sıkılınca o kadının seksiliği de yetmez, başka kadına giderler. Kadına güzelliği ya da kızlık zarının sağlamlığı (bu müslüman ülkeler için ekstradan bir kadına değer biçme şekli) kadar değer verirler. Kadını aşağı görme, sürekli başka kadınlara ilgi. Kadına köle ve vajina muamelesi yapma... Bunu da inkar edemeyiz, elbette bu şekilde olmayan erkekler de var ama genel olarak erkekler de masum değil.

      Bu açıdan bakınca bir kadının erkekte maddiyat aramasını ben mantıklı buluyorum. Kendini garantiye almak istiyor. Orta halli bir adamla da evlense o adam onu aldatabilir ya da direkt terk edip daha güzel kadına gidebilir. Ama zengin bir erkekle evlenirse en azından cebini doldurmuş olur ve adam gittikten sonra ya da aldattıktan sonra da hayatına aynen devam eder. Ben şahsen aldatan namussuz erkeklerin parasını hep böyle çakal kadınlar yesin isterim, desteklerim.

      Yani öyle erkeğe böyle kadın mantığı var bende.

      (Benim aileden maddi durumum iyi, ben ilgilenmiyorum parayla, yani olayı kişiselleştirmedim, var olan gerçeklere göre yapıyorum yorumumu).

      Sil
    7. Konu ile alakalı değil ama casere değil pampalar, cesare pavese.

      Sil
    8. Kadınlarla ilgili düşüncelerinde hemfikiriz, eklemem gereken bişey yok. Nedenlerine değinmicem. Var olan sonuçlar bu yönde. Hatta halk arasında şöyle bi söylem vardır. 'iyi yere kapak atmış' ben bu cümleyi bi erkek ağzından duymadım hiç. Genelde kadınlar arasında karşı tarafın maddi durumu yeterli görülüyorsa bir tür onaylama cümlesidir. Bu cümle kaç nesildir var kim bilir. Sadece Türkiye ile sınırlı değil. kadınların büyük çoğunluğu para=kadın=sözde aşk üçgeninde hareket eder. Bakın gerçekten bi erkeğe; parasından, sosyal konumundan, mal varlığından azade âşık olmuş kadınlar bu gruba dahil değil. Genellemek yanlış ama çoğunluk demekte yersiz değil.

      Erkeklerle ilgili yaptığın tespitler haklı ve doğru. Toplumsal dayatmalar sonucunda bekâret takıntısı olan, namusu zara indirgeyen erkeklere hiç girmek istemiyorum. Toplumsal normların dışına çıkamayan, saplantılı tipler onlar. Bakire bir kadını ancak bakir bi erkek hak eder. Geri kalan kesim bunu talep ederse beyinsizdir biraz. O bakımdan o çok ayrı bi konu.

      Lakin bir diğer yanda erkek zengin, kadın güzel. Güzellik; heyecan, arzu, istek, sevgi, aşk uyandırır. Bu durumda erkek kadına aşık oldu, kadınsa erkeğin parasını sevdi. Heyecan falan duymadı adamın zenginliği dışında bir şeyi yok. Adam kadına ulaştı, ona doydu. Güzelliği dışında bişeyi olmadığını gördü ve aşk sandığı duygu geçti. Sonra adam anladı ki, paran olduğu sürece tüm güzeller senin. Kadını terk etti, aldattı. Şimdi kadın burada mağdur mu oluyor. Yoksa hak etmiş mi? Kadın bu noktada, aldığı tazminatı vsy. Benim gözümde hak etmiyor. Zira o ilişki süreci boyunca adamın parasından yararlandı, adamda kadının güzelliğiyle çevresinde prim yaptı. Güzellik yetmedi sıkıldı. Anlaşmayı bozdu. Kadın bu noktada bence bir şey talep edemez. Zira aralarındaki gizli anlaşma buydu zaten. 'Senin güzelliğin çekici geldiği sürece benimlesin, benim param olduğu sürece seninleyim.' Eğer ki adamın parası bitip kadın onu bırakıp gitseydi erkek kadından maddi bir şey talep edemeyecekti. Kadın burda oyunu bozuyor kazanan olmaya çalışıyor ki genelde kazanıyor da. bu tabloda benim gözümde ne adam masum, ne de kadın. Hatta kadın kendi mantığına göre kazanan bile oldu. Tazminata bağlattı kendini, garantiye aldı. Erkek de kişiliğe, erdemine bakmadan güzelliğe vuruldu. O da sömürülmeyi hak etti. Bunlar birbirlerini hak etmiş insanlar zaten. Yani bir yanlış bir yanlışı götürdü. Topluma tehlikeli iki tip zehirleriyle geri döndüler.

      _devam ediyor_

      Sil
    9. Bi erkek; parasıyla bi kadına sahip olmuşsa o kadından sıkıldığında yine parasıyla daha iyisine sahip olacaktır. bu koşulda o erkeğe ben şerefsiz demem. Zira zaten biri güzelliğini satıyor, diğeri de alıyor. daha iyisini bulana kadarlık bi süreç o ilişki. Güzelliğiyle bi ilişkiye yelken açmamak o kadının elinde. Sadece güzelliğini değerlendiren sığ insanları tercih edip, etmeme kararı tamamen kendinde saklı.

      Bi çift severek evleniyorsa. Ve bi taraf aldatarak yemini bozuyorsa. Mağdur olan kadın donuna kadar alsın tabi. Hakkıdır. Ama sanıyorum ki, o gururlu ve mağdur kadın aldatıldığı erkeğin parasına minnet etmeyecektir. O yüzden senin bahsettiğin şey, bence birinci tabloya giriyor.

      Zengin bi erkekle evlenirse en azından cebini doldurur diyorsun. Yani senin dediğine göre her durumda; küçük hesaplar yaparak bi ilişkiye başlamalı. Zaten mantık bu noktada yanlış. Evlilik çocuk oyuncağı değil ki; gelecek görmüyorsan, karşındakinin karakterinden emin değilsen evlenmezsin, evlenmemelisin. Bu mantık erkeği yolunacak kaz görme yolundan geçiyor. Artık evliliklerde boşanma söz konusu olursa, tüm mal varlığı ikiye bölünüyormuş. Böyle bi kanun var sanırım. Yani erkekler evlilikten kaçıyorsa bunun gibi düşünceler yüzünden kaçıyordur. Devir kötü insanların niyetlerini tam olarak gerçekten idrak etmek zor. Ki bence kadında suçlu bi hal bulunmazken adam doyumsuzluğundan aldatmışsa ve bu boşanmaya uzanmışsa malları gitsin sıkıntı değil. Ama kadın uzun vadede caydırma politikası güderek adamı boşanmaya sevk etmişse ve malların yarısı yine de kadının olacaksa adama yazık olmuş derim.

      Ayrıca öyle adamlar var ki; cin olmadan adam çarpmaya kalkmış kadınları kendi kuyularına gömerler. Zırnık koklatmadan sokağa atıverirler. Yani böyle cin fikirlere sığınmamalı hiç bi kadın.

      Kadın Okumalı, eğitim seviyesini yükseltmeli, erkeğe sırtını dayayarak rahat yaşama fikrinden caymalı. Sevmek ilk şartı olmalı. tabi bu söylediklerim uzun vadede olacak şeyler, zira Türkiye nin eğitim sistemi ve seviyesi ortada. Gerçi bazen eğitime falan bakmıyor, kişisel bilince ve erdeme bakıyor. Her şeyden önce erdemli insanlar yetiştirmekten geçiyor bu sorundan kurtulmak. Ve tabi bu da süreç ister.

      Çok erkek yanlısı bi yazı oldu galiba. Neyse idare ediverin.

      Cesare pavese adını yanlış yazmışım, düzelten arkadaşlar teşekkürler.

      bi gün özet geçmeyi öğrenirim umarım. :)

      _devrim_

      Sil
    10. Güzel yazmışsın ama aynı şekilde bir erkeğin de kadına vereceği şey para ise, yani aradığı güzellikse ve bunu parasıyla almaya çalışıyorsa o adamı söğüşleyen kadınları da ben haklı buluyorum. Sadece güzelliğini vererek paraya kavuşmaya çalışan kadın ile sadece parasını vererek güzelliğe kavuşmaya çalışan adamın hiçbir farkı yok benim için.

      İkisi de kullanılmaya mahkum.

      Senin güzelliğin olduğu sürece seninleyim, benim param olduğu sürece benimlesin durumunda da. Adam güzelliğe ulaşmıştır, kadın da küpünü doldurabildiği kadar doldurur ve ayrıldıkları vakit sen sağ ben selamet. Bu ilişkide 2 taraf da istediğini almış olur. Ki zaten çoğu yaşlı ve zengin erkek, güzel kadın evliliğinde bu oluyor.

      Sen diyorsun ki o ilişki süresince yediğiyle kalmalı kadın, ayrıldıktan sonra daha fazlasını talep etmemeli. O adam o kadınla evlenirken limit koymadı ki. Kadının mümkün oluğu kadar çok para götüreceğini zaten biliyordu. Güzel ve paracı kadınlar da zaten evli olduğum süre boyunca rahatıma bakayım mantığıyla yaşlı adamla evlenmiyorlar. Hayatımı kurtarayım mantığıyla evleniyorlar, adam bunu baştan kabul ediyor. Adam boşanma vakti su koyveriyorsa ben kadını desteklerim.

      Yani özetle, tabii ki de güzelliğiyle sınıf atlamaya çalışan kadını desteklemiyorum, böyle bir kadın zaten kendini satmıştır. Ama zenginliğiyle güzellik satın alan adamın da kullanılması bana adaletli geliyor.

      Sil
    11. @15.57; haklısın. ben senin ilk yorumundaki kastının tam olarak zengin yaşlı erkek ve genç güzel kadın kıstasında ilerlediğini düşünmedim. daha çok zengin erkeğe aşık olduğunu iddaa edip buna, kendini ve çevresini inandıran kadınları baz aldım. manken camiası örneğin. yoksa bu bakışla elbetteki haklısın. alan razı veren razı. adam sövüşleneceğini bile bile bu yola girmiş.

      ama her ne olursa olsun. satılık olmak, alıcı bulmaya davettir. mesela arabam satılık değilse, durup dururken talep gelmez değil mi? ancak potansiyel satılıksan insanlar bu yönde yaklaşır sana. satan da malum. he tamam hırsızın hiç mi suçu yok. var elbet. bunlar birbirinin cezası işte. biri kart zampara, diğeri satılık fahişe.

      bu örnekte haklısın. böyle adamlara böyle kadınlar.

      devrim

      Sil
    12. Her ne olursa olsun alıcı olmak da müşterilere davettir. Bir adam genç ya da yaşlı fark etmez, parasıyla güzelliğe ulaşmaya çalışıyorsa, yani evlilikten anladığı seksi bir kadınsa, o adama da öyle yiyici kadın her türlü müstahak. Ben böyle düşünüyorum :).

      Tam tersi senaryolar da mümkün oluyor, zengin kadın yakışıklı çıtır erkekleri satın alıyor, erkek fahişeler yani. Ya da sevmediği kadınla sırf parası için evlenen adamlar. Yine aynı şeyleri düşünüyorum bunlar için de.

      Benim ablam ve eniştem bunlara süper bir örnek. 4 yıl önce boşandılar, ablam eniştemle evliyken de aldatıyordu, eniştem para için gıkını çıkarmıyordu. Ablam sıkıldı eniştemden, ayrıldılar. Eniştem nafaka alıyor ama nafaka yetmiyor olacak ki ablam eniştemden sonra pek çok erkekle çıkmış olmasına rağmen eniştem hala ablama aşık olduğunu, onunla tekrar beraber olmak için her şeyi yapabileceğini söylüyor. Özet olarak halleri bu. Bir satılık erkek de bizde var.

      Sil
  5. Bence bu kumral, yakışıklı, zengine tav olur.

    YanıtlaSil
  6. kezban değil net biri.

    YanıtlaSil
  7. bence de net... ama memintolar istediğim gibi değil yaw.

    Şööle bir brooklyn decker gibi bir şey olacak ki... dünyaları sererim amk.

    Nerdeeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brooklyn Decker de açmış kollarını senin gibi bir barzoyu bekliyordu amk.

      Sil
    2. 17:29 senin gibi mal değilim en azından :)))

      Sil
    3. hem malsın hem de barzo bro, acı gerçeği kabul etmen zaman alacak, sabret ;)

      Sil
    4. yok "bro" onu kabullendik biz çoktan. Ama sen mallığını kabullenememişsin belli.

      neyse olur bunlar zamanla. dediğin gibi sabretmek lazım.

      Sil
    5. mallığını ve barzoluğunu kabul etmişsin, aferin. ben mal olmadığım için kabul edeceğim bir şey yok, bro ;).

      Sil
    6. senle uğraşamıycam kusura bakma... çıkmam lazım... Kızlar beni bekliyor akşama hazırlanmam lazım.

      Yok burda gündüz kezbanları yargılayıp gece de onlarla dışarı çıkmıyorum.

      Burda kezban yok bro be.. Ben Kiev'deyim :)))

      Sil
    7. adam kasar çıktı amk :D. he canım ge, hadi yallah

      Sil
    8. adam meme uğruna dünyayı serecek. kamilin önde flama sallayanısın robin. meme için bu onca çalışarak kazandığın parayı heba edebiliyorsan,sen aynı zamanda bir abazansın.

      Sil
    9. Kiev'de olmayı, kızlarla takılmayı marifet sanan bir zilli kamil bu anasını satayım.

      Sil
    10. arkadaşlar çekemeyecekseniz çeken bir yere çıkın a.q.

      Kievdeyim amk... sizin gibi mallarla takılacağıma, süper kızlarla takılıyorum. Gayet de iyi ediyorum. Oh canıma da değsin.

      Ancak da elinizden kamil demek gelir bana. Oturun da düşünün hangimizinki daha efektif. :)))))) Ben en azından istediğimi elde ediyorum.

      Sil
    11. 18:23 kusura bakma senin yazdığını görmemişim.

      Ben Kiev'deyim dedim. Rusya'da değil Kiev :)))

      Neyse bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.

      Ukrayna'da çok fazla para için yatan kız yok.. yani çıktığım kızlar fahişe değil. Üzgünüm ama böyle. Bilgin olmadığı için seni mazur görüyorum.

      Ama param cebimde kaldığı için de mutluyum... :)))

      Sil
    12. robin,ukraynalı kadınlar bu yıl defalarca ukrayna fahişe yuvası değildir diye yürüyüşler yaptılar. çünkü çok iyi biliniyor ki,bu iş ukraynada çok fazla yapılıyor. böyle anılmak istemeyen kadınlar da resmen patladı. uluslararası platformda,ukrayna-rusya kadınları ne yazık ki bu özellikleriyle öne çıkıyorlar. yalandan zıp zıp zıplama robin. çıktığın kızların çoğunluğunun niteliği belli. bunlarla birlikte olabilmen övünç kaynağı değil. hakikaten kamilin,abazanın önde flama sallayanısın. olmasan bu derece meme hastası olmaz,2 ukraynalıyla beraber olduğun için(2den çok olsa bu kadar abazan olmazdın.) övünmezdin. çok komiksin kamil,çokkk.

      Sil
    13. Robin, sen erkek kaşarısın amk :D ''ben garılarlayım, oh çatlayın da patlayın apaçiler'' diyen biri ancak kaşar olabilir, zuhah. Eğer bu doğruysa -ki hiç sanmıyorum bu senin hayalin- o kadınlar seni çeşit olsun diye beceriyordur, zuhah.

      Sil
    14. Tam bir görgüsüz barzo bu. Çekemiyorsunuz diye de triplere girmiş :DD. Yav gariban, sakin ol, he yavrum buldun kız sonunda, cümle aleme duyurma telaşı içindesin, anladık. Hadi geç kumda oyna, barzo :D.

      Sil
    15. walla çok gülüyorum bana yazdıklarınızı okudukça sağolun varolun. :)))

      bu kadar kıymetli olduğumu bilmiyordum. Götümü kaldırdınız amk. :D

      başarılarınızın devamını diliyorum.

      Sil
    16. Aferin barzo, şimdi gidebilirsin

      Sil
  8. En sonunda artık dayanamayıp fakir yazmış. Anam... garip anam... çilekeş anam...

    YanıtlaSil
  9. casere diil cesare beyler

    YanıtlaSil
  10. snow white'ın üvey anası mısın lan aşüfte? ayna lan ayna, şişman gönderme ananı aynalarım!

    YanıtlaSil
  11. yine duşa soktun kardeş

    YanıtlaSil
  12. her ortama geliyomus kari.

    YanıtlaSil
  13. beyaz elbise içine kırmızı sütyen giyilerek sexi olunmuyor bebek , anca sexsi olunabiliyor ...

    YanıtlaSil
  14. şişman kumral fakir combosu hahahaha sıçırttı :D

    YanıtlaSil
  15. buna içilir..
    http://www.yarrayering.com/

    YanıtlaSil
  16. - fotoğraf karesinde içki-sigara olunca moderen olduğunun vurgusunu yaptığını sanan kezban.
    - ten rengi koyulaştıkça, saç rengi açılan kezban.
    - diplerden gerçek saç rengi sırıtan kezban.
    - okumamayı marifet sanan kezban.

    YanıtlaSil
  17. tamamen Am(bir akordur)'ı üzerine hayat kurmuş bir hayvan gördüm.

    YanıtlaSil
  18. sexsi şey seni <3

    YanıtlaSil
  19. her türlü gider ama bunu karı diye evime sokmam o ayrı.

    YanıtlaSil
  20. kumralım şişmanım tipsizin önde gideneyim ama para bok gibi kıçımı 500 euroluk bankanota siliyorum beni tanısan kancayı takmak için götünü yırtmazsan bende bi bok bilmiyorum tiiky can kezban

    YanıtlaSil
  21. universite okumus egitimli biri senin gibi kezbani ne yapsin amk mali, sinirlendim bak

    YanıtlaSil