23 Haziran 2012 Cumartesi

Neyin kafası bu?

Sizlerden Gelen Paylaşımlar

 



36 yorum:

  1. Biri şuna gerçekleri söylemeli ki hemen ölsün.Üstelik böyleleri de istediği tipi bulamazlar kendileri çok iyiymiş gibi beğenmezler, yaş geçer falan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumu beğendim...

      Sil
    2. tipik bir "türk dizisi" kızı. adını feriha kodum gibi amına koyim.

      Sil
  2. blörf blörf blörf...

    YanıtlaSil
  3. Ahahahaaaa ağladım resmen fanteziye bak:
    http://www.youtube.com/watch?v=2wzee4tTzvk

    YanıtlaSil
  4. bu neyin kafasi hakikaten. sürekli de sevgilim sevgisini askini göstersin bla bla, kendi sadece beklenti icinde olacak hanim kizimizin, hep erkek birseyler göstericek, emek vericek. nazimi da, tribimi de ceksin, ben herseyi ediyim ona ama o gururu incinse de her zaman kul köle olsun bana.

    YanıtlaSil
  5. -merhaba sevgili arıyormuşsunuz ilanınızı gördüm.
    -ok tmm.
    -aradığınız kişi benim, aramayı bırakın.
    -üff snne be slk!

    YanıtlaSil
  6. -alo sınır yok erotik şop buyrun?
    -eki eki şey meleba, ben bi sipariş vercektim de.
    -tabi yazıyorum.
    -bik bik bik bik bik bidi bidi cork cork cork.
    ..................................................................................................................................................................................................
    -(iç ses öehhh)
    -............................................................................................................................................
    -bu kadar mı hanımefendi?
    -eh yani şimdilik ^^ eki eki.
    -tamam ben malzemeleri bulabilirsem hemen blendırda çırpıp veriyorum fırına.
    -öncesinde sıcak bir şey alır mısınız?
    -üff snne be slk!

    YanıtlaSil
  7. planlar hazır beyler. program tam olarak böyle olacak, gram saparsanız kapı dışındasınız. sizin bir şey düşünme ya da hissetme hakkınız yok. salak salak triplere katlanacaksınız, üstüne bir de romantik olacaksınız, her tür fedakarlık yapıp, karşılığında odun vs. laflar işiteceksiniz. itirazı olan? sanmıyorum. işiniz bu ulen!!

    YanıtlaSil
  8. bahse varım yazarken ot tüttürüyordu.

    YanıtlaSil
  9. LAAAAAAN. Geberdim gülmekten ahahaha. Çok büyüksün lan kezbanhunter. Süperdi bu.

    YanıtlaSil
  10. ne içtiyse aynından bana da

    YanıtlaSil
  11. her türlü vermeyeceğim diyor, karı dürüst.

    YanıtlaSil
  12. canim ya, aski hulya kocyigit filmlerinden ogrenmis. yazik kezbanima. ya da bodyguard. ama yok onlar sevisiyordu.

    YanıtlaSil
  13. kız en azından maddiyat istememiş beyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adalara, uludağ'a filan otostopla mı gidileceğini sanıyorsun..

      Sil
    2. ahahaha :D 21:23 haklı, bu kızı memnun etmek imkansız gibi görünüyor şu ruh haliyle, milyonlarca doların olsun her istediğini al yine trip yapacak yine yapacak besbelli üstüne bide sürekli şebek, odun, hayvan gibi sevgi sözcükleri fısıldayacak sana :) eşşeğe cilve yap demişler zart zurt osurmuş...

      Sil
  14. bu yine iyiydi lan, kezbanların çoğu hayal kurup bunu yazıya dökmekten aciz. bu elinden geldiği kadar yazmış :p
    en sonda cümleyi okuyunca gördüğüm kadarıyla, sanki tüm yazıyı yazıp bitirdiğine pişman olmuş gibi. çok garip.

    YanıtlaSil
  15. yarısına geldiğimde kustum

    YanıtlaSil
  16. gökkuşağı kustum.

    YanıtlaSil
  17. -blörrrf
    -aşkım sıçtın galiba
    -canııım nasıl da hemen anladı blörf yaptığımı

    YanıtlaSil
  18. En kısa zamanda Uludağ'a çıkıp bağırmanı, haykırmanı ve çığ altında kalmanı temenni ediyorum.

    YanıtlaSil
  19. o değil de bunun büyüteceği 4 çocuğa yazık , devlet baksın gerekirse.

    YanıtlaSil
  20. efendim size kezban yetişme usulünü anlatıyorum. öncelikle bir adet zihnine henüz bir şey işlenmemiş bir kız bebek. Bebeğimizin annesi ise pre-kezbanus bir anne olmalı.
    Pre-kezbanus ne demek derseniz 2000lere kadar az miktarda da olsa gelişerek nesilden nesile aktarılan kezbanlık genidir. Ata-erkil, baskıcı toplum iletişim araçlarının yaygınlaşmaması gibi nedenlerle ortaya çıkmak için optimum ortam sağlanamış ancak bir yerlerde tohum olarak bu geni saklayan ilkel kezban kadınlarına verilen bilimsel addır.
    seksen sonrası çocuk sahibi olan pre-kezbanuslar kızlarının boş dimağlarına yeşilçamda görüp imrendikleri tarık akan gibi zengin dikkatinizi çekerim uzun ve kadının taşıyan erkek figürünü işlemişler ayrıcac hep imrenmiş ve arzulamıştır. Hep tiye aldığımız uzun ve zengin erkek arzusunun temelleri buraya dayanır. Efendim genellikle orta-alt sınıf aileler seksenlerde darbe sonrası sosyal kırılma ve özalın sevgenç projesi nedeniyle çocuklarını kendilerinden başka bir şekilde ki bu zengin imkanları geniş bir hayat sürmesini arzulamışlardır. Küçük amerika olma projemizle beraber tüketim alışkanlıkları değişmiş, konfeksiyon çoğalmış, marka kavramı değer kazanmıştır pre-kezbanuslar kızlarını en iyiye layık olduklarını aşılayarak ellerinden geldiğince giyimini desteklemiştir. Bir süre sonra zaten marka ir furya haline gelmiştir. 90larda onlulu yaşlarını ve yavaştan ergenliğe yürüyen bu kezbanlar özeltvlerin çoğalmasıyla beraber yeşilçam dışında romantik komedilerle büyümüşlerdir. Bu arada okul hayatında başarılı olan olmuş olamayanlar sıkı bir kezban adayı olmuştur ancak bu demek değildir ki okuyanlar kezban olmayacaklardır. okuyanların ağır kezban olması ise üniversite kontejyanlarının ve vakıfların artmasına denk gelir ki apayrı bir konu. efendim bu boş ahlaktan gelenekten yoksun ergen çocuklara hollywood ve yeşilçam işlemişte işlemiştir. sonra televole ve magazin kültürü bildiğin ırzına geçmiş ve nihayet yukarıdaki yazı gibi istenmeyen gebelik ürünü hilkat garibesi beklentilere sahip arıza tipler ortaya çıkmıştır.

    benim toplumdan ricam bu kezbanlarla hemen dalga geçmeyelim. biz ne kadar dalga geçersek o kadar bulundukları konumu sağlamlaştırıyorlar sertleştiriyorlar. bunlar yarın bir gün bizim olmaz belki ama emmi oğullarımızın yeğenlerimizin aklını çeleler bize gelin olur ayıkla pirincin taşını. bu nedenle rehabilite etmek için yumuşak yaklaşmalıyız. ha dişlilerinin şerrinden ancak Allah'a sığınabiliriz. bir başka yazıda kezbanusların rehabilite edilebilme probleminin çözümüne ilişkin problemler yazımı bekleyin

    saygılar selamlar

    anonim yazar

    YanıtlaSil
  21. o plaj fantezisi nasıl bir şeydir öyle? dehşet

    YanıtlaSil
  22. ulan üzüldüm ben buna, tüm samimiyetimle söylüyorum üzüldüm lan. Yapay Zeka'daki haley joel osment'ın gerçek insan olmak istemesi gibi çok naif geldi bana istekleri. ne bileyim abzürt de olsa çok samimi yazmış. Gerekirse aramızda para toplayıp finanse edelim de bir tane eskort ayarlayalım tüm fantazilerini gerçekleştirsin, cidden üzüldüm ben bunu yazan kıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir1!!bir!!bir katılıyorum. bu arkadaşımız sitedeki diğer profillerden daha farklı.

      Sil
  23. teallam nasıl bi bilinçaltı bu :(

    YanıtlaSil
  24. tanışma fastı nedir ya?

    YanıtlaSil
  25. Kezban yazıtları, yıl 2012...

    YanıtlaSil
  26. şuna bak şuna. piknikmiş de, uludağ'a gitmekmiş de, yok bilmemne ayıcık almakmış da, cama çıkmakmış. neyin kafası lan bu? şu an başkasının adın utanma eylemini gerçekleştiriyorum.

    YanıtlaSil
  27. ben adsız99. öyledir böyledir de, maddi imkansızlığı var ulan işte kızcağızın... umarım toplar durumu...

    YanıtlaSil
  28. gökhan güney seda sayan filmi terk...
    http://www.youtube.com/watch?v=_W8PW3ht8w0

    YanıtlaSil
  29. nasıl bir egodur bu arkadaş. kim nasıl yetiştiriyor bunları da bu derece şuurlarını kaybediyorlar? hayatı boyunca yaslanacak birine ihtiyaç duyan ve bundan utanmak yerine en doğal hakkı olarak gören ve kendini gururla ifşa eden bu kızların sayısı gün geçtikçe artıyor. bunlarla aynı havayı teneffüs etmekten bile tiksinir oldum, hayattan soğutursunuz lan adamı...

    YanıtlaSil