20 Haziran 2012 Çarşamba

maddiyatsızlık



15 yorum:

  1. gezerek çayda çıra oynuyor herhal?

    bu arada çok özet geç modunda bir tanıtım olmuş, vaktimden çok az çaldı müteşekkirim.

    YanıtlaSil
  2. gezerek yazıp yarım bırakmış, aklına bir şey gelmemiş herhalde :D

    YanıtlaSil
  3. kendisini nasıl anlatır:

    yalan ihanet asla!1!

    bu kadar da kelime tasarrufu olmaz ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeee kendisiyle maddi olarak ilgilenecek bir keriz aradığı düşünüldüğünde ihanete çok tepkili olması doğal. Pastayı daraltmak istememe refleksi diyelim buna.

      Sil
  4. Ben de tam tersi butun hayvanlari severim ama sen evlat olsan sevilmezsin amk.

    YanıtlaSil
  5. o diil de evin zemini cumhuriyetle yaşıt amk

    YanıtlaSil
  6. Maddiyatsızsın dediler kız vermediler!

    Ayrıca Erdener Abi'ye de selam çakmadan duramamış:

    - Hayvanlarla arası nasıl?
    - Sevmem.

    - Kitap tercihi?
    - Yok.

    - Boş zamanlarında neler yapar?
    - Gezerek ??????

    YanıtlaSil
  7. çirkinlik vücuda gelmiş beklenti dolmuş

    YanıtlaSil
  8. maddi manevi loyloylyoloy

    YanıtlaSil
  9. Kitap tercihi yok, noktalama işareti yok, cümle bilgisi yok.
    'gezerek' ne la! Gezerek iş atıyorum ona buna, dibimi dövecek adam arıyorum falan filan...

    YanıtlaSil
  10. yaşadığı ev bana maddiyatsızlığın! resmi gibi geldi. bunu yadırgamıyorum tabii ki. benim anlamadığım maddiyatsızlık içinde büyümüş bir insan karşısında maddiyatsız! birisine tahammül edemiyor. Türkiye şartlarında karı-koca çalışınca ortalama(en az)2000 tl geçer eline (hangi şehir olursa olsun) bu da standart, az ile yetinmesini bilen insanı mutlu eder. ama beklentileri: maddi gücü iyi olsun, ben evde malak gibi yatıp gündüz evlendirme programlarını izleyeyim, her akşam(7gün boyunca) ayrı bir dizim olsun bütün gün o dizinin başlamasını bekleyim; akşam kocam eve gelince başım ağrıyor sevişmek istemiyor diyeyim... derdinde! aşırı güzel olursun eyvallah! anlarım yaptığın tipleri... buradaki ve çevredeki bir çok kızın karşı taraftan sadece beklenti içinde olup karşılığında 1.55-1.60 boy, dolma parmak, cehalet, trip, naz, kompleks, kıskançlık... sunması tuhaf. Türk kızlarının genelindeki en önemli sorun bu bence Gereksiz öz güven.buunun sebebi de dikkat ederseniz hepsinin kitap seçeneği Ya Hiç ya da çok ender (ipek ongun terk) kitap okuyup Sıkça televizyon izlemesi.

    YanıtlaSil
  11. o saçlarla 10 kele saç ektirilir lan

    YanıtlaSil
  12. Hayvan sevgisi olmayanın insan sevgisi de olmazmış derler. Bu hanım kezbanlarımızda da ne hikmetse hayvan seven yok.

    YanıtlaSil