20 Haziran 2012 Çarşamba

çıkaracak adam arıyorum



34 yorum:

  1. nevriye budak lan bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ben inanılmaz derecede asil bir gadınım."

      Sil
  2. var mı cıkaracak panpalar?

    YanıtlaSil
  3. "çıkaracak adam arıyormuş" normandiya çıkarması yapacak birisi yok mu?

    YanıtlaSil
  4. bunu yağmur ormanlarında zift karanlık bi noktaya bırakıp kaçacan!

    YanıtlaSil
  5. "çıkaracak adam arıyorum" derken subliminal mesaj veriyor. (bkz: hayatına sokmak)

    YanıtlaSil
  6. kocaman göbeğinle içtiğin sigaraylamı bakımlısın sen kezban

    YanıtlaSil
  7. seni çıkarmazlar,
    sana çıkarırlar.

    YanıtlaSil
  8. Yağmur ormanı konseptine uygun kafadaki taca dikkat...

    YanıtlaSil
  9. "anlayabilene" kelimesini de eklemiş ya resmen "gel beni döv" diyor yahu. geliri gizli olanlar yazmasınmış. mitçiler kovalasın seni kezban.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kral çıplak" hikayesinden çok etkilenmiş belli ki. Demek istiyor ki sadece aptallar benim ne kadar asil olduğumu anlayamaz, adam olan anlar. Hee kınalı kuzum he.

      Sil
  10. memintolar da tombiktoymus. gobegine kurban

    YanıtlaSil
  11. Kezban, the last dinosaur,
    She's not my friend but a whole lot more..
    Kezban, the last dinosaur,
    Shows me a world I never saw before..

    YanıtlaSil
  12. kafada da kuş yuvası

    YanıtlaSil
  13. kıçımdan alev çıkartsam olur mu?

    YanıtlaSil
  14. O kadar çok sıfatı bir anda okuyunca dünyam şaştı. Yavaş yavaş, sindire sindire okumak lazım. Sosyal, saygın, olgun...

    YanıtlaSil
  15. "Heybetli olsun güreş tutarız"

    YanıtlaSil
  16. http://inciswf.com/barzo.swf

    YanıtlaSil
  17. fotoğraf çekilirken karnını içeri çekmiş. bakımını yidiğim para fetişi.

    YanıtlaSil
  18. sigara tüm kadınların ellerinde iğrenç duruyor bence. Türk erkeğine yakışıyor ama. ne de olsa, çoğunluğu kamilin önde gideni.

    YanıtlaSil
  19. Vincimi aldım geliyorum.Normandiya çıkarması gibi olacak.

    YanıtlaSil
  20. Yağmur ormanları kapsama dışı , Belgrad ormanları versek ???

    YanıtlaSil
  21. Ben Ukrayna'da yaşıyorum. Gel seni bi yurt dışına çıkarayım. bi kendine bak bi buradakilere.
    Asil biriyim derken??? Seceren mi var, nedir? Benim köpek de çok asil, anası babası ırk şampiyonu.

    YanıtlaSil
  22. ne yağmur ormanı buna fiskiye tutmam.

    YanıtlaSil
  23. iyi de göbek 3 kat olmuş. asil gadının göbeee böyle oluyomuş demek.

    YanıtlaSil
  24. "... bekar yada evli olan... yazmasın lütfen".
    kezbanım seçicilikte son noktaya ulaşmış. asalet budur işte!

    YanıtlaSil
  25. kırkpınarda başpehlivanlığa adaysın be gulum

    YanıtlaSil
  26. Abla'da iyi cevher varmış.

    1.Aradığı "heyvetli kumral esmer, 180 boyunda 80-85 kilo, adam gibi adam, vatansever, inançlı, mert biri" derken aklıma direkt Devlet Bahçeli geldi, hazır ikisi de bekarken bir şeyler ayarlamalı.

    2. Yurt dışına çıkaracak birini arıyormuş, valla seni o patates halinle ancak kargo uçağıyla yurt dışına çıkarırız, biraz zayıfla düşünürüz.

    3.Hiç o dolma parmaklarına slim sigara gitmiş mi?

    YanıtlaSil
  27. ÇIKARMA GEMİM VAR, senin gibi 4 taneyi çıkartıcam. kuma gelirim diyorsan ok.

    YanıtlaSil
  28. Cümlenin başına uygun kelimeyi getiriniz;
    Kıyafetlerimi...
    Yukarı...
    Dışarı...
    Terasa...
    Canımı...
    Günah...
    Ekmeğini... çıkaracak adam arıyorum.

    YanıtlaSil
  29. Ablaya bir gün bir çıkarırlar şaşırır.

    YanıtlaSil
  30. abla çıkarıp masaya koymuş,ne ülkeler gezdim içinde bu abla yoktu,duygulandım beyler..........

    YanıtlaSil
  31. gögüslere bakmaktan yazıya odaklanamadım beyler ne yazıyo bı ozet geçin ..

    YanıtlaSil