22 Haziran 2012 Cuma

mutlaka olcak



12 yorum:

  1. Şu siteye stres atıyım diye giriyorum, sinirden kendimi sikecek hale geliyorum.. q'sunu, w'sunu siktiklerim.

    YanıtlaSil
  2. hatun michelin viral reklamı yapmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. michelin bu kızı görse yuvarlana yuvarlana kaçardı

      Sil
  3. Sanat galerisinden kasıt şu: "Ankara'da bir sürrealist: Melih Gökçek"

    YanıtlaSil
  4. Kız "beni herşeyimle kabul edecek" diyor ama olmazsa olmaz şartlarına bakılırsa(düzgün iş, ev, araba), esas hanımkızımız aradığı erkeği "herşeyiyle" kabul etmeye hazır. (Hee kınalı kuzum düzgün iş, ev, araba yanında ruhumuzu da bonus veriyoruz üzerinde tepinirsin)

    YanıtlaSil
  5. sabah beni ewime bırakıcak

    YanıtlaSil
  6. "beni herşeyimle kabul edecek" kısmı beni düşündürdü. kesin var bir maraza ama ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkaracağı arızalar için peşin teminat istiyor. Bir de eski sevgilileri konusu falan açılmasın istiyor. Başka birşey çıkmaz bunlardan. Bireyselliklerine hassasiyet talep etmesini falan bekkleme, öküzdürler.

      Sil
  7. alışveriş yapmak her zaman...O kadar parası varsa kendi araba alıp gezebilir bi de aksiyonu seviyormuş hiç belli olmuyor

    YanıtlaSil
  8. "sabah qitmeden paramı komidinin üserine bıraqıcaqk..."

    YanıtlaSil
  9. bir .mcık için bu kadar tav olmayın

    YanıtlaSil